Hävetttääkö muita ostaa terveyssiteitä tai tamponeja?
Jos on mieskassa, niin jää kyllä ostamatta tai valitsen mahdollisen naispuolisen kassan. Onneksi ei sentään tarvitse ostaa kondomeja! Varmaan kuolisin häpeästä (naisena erityisesti).
Kommentit (203)
Jaa, mitäs noloa siinä muka on? Monella mieskin ostaa siteitä kauppareissullaan jos perheessä sattuu olemaan naispuoleisia
Riippuu siitä onko lähikaupassa nais vai mies kassa. Jos ostoskärryssa on tamponeja, menen mieluummin naiselle. Suurempi ongelma on kondomien osto- aika moni tietää, että olen sinkku.
N52
No jo on ongelma! Kaljaa ja siideriä kyllä ronskisti ostetaan, sitten kuukautissuojien ym. kanssa ujostellaan🤣🤣
Mieheni käy oikeastaan pelkästään kaupassa ja ostaa aina kaikki siteet, välillä käy hakemassa pelkästään siteitä. Eikä hävetä, miksi pitäisi? Ollaan myös puhuttu tyttären kuukautisista, miten ihanaa on kun hänellä on isä joka ymmärtää kivut ja mies itsekkin sanoi että ihanaa kun osaa ja voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
No jo on ongelma! Kaljaa ja siideriä kyllä ronskisti ostetaan, sitten kuukautissuojien ym. kanssa ujostellaan🤣🤣
Sellaista se naisen olo on.
N52
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä onko lähikaupassa nais vai mies kassa. Jos ostoskärryssa on tamponeja, menen mieluummin naiselle. Suurempi ongelma on kondomien osto- aika moni tietää, että olen sinkku.
N52
Entä sitten vaikka olet sinkku? Suojaat itseäsi ja kumppaniasi seksitaudeilta, miten se sinkkuuteen liittyy? En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N52Entä sitten vaikka olet sinkku? Suojaat itseäsi ja kumppaniasi seksitaudeilta, miten se sinkkuuteen liittyy? En tajua.
Ehkä niitten ostaminen kertoo ( tai vai kuvittelen) myös itsestäni ja samalla sukupuolielämästäni.
N52
Vierailija kirjoitti:
Hävetti varmaan kondomeja ostaa joskus 17-vuotiaana. Silloinkin ajattelin vain että ihan sama, seksiä haluan, pieni vaiva siitä. Nykyisin onneksi kyllä pillerit, eikä siksi että hävettäisi kortsut, mutta aika paljon nautinnolllisempaa näin. Ja siteitä/tamponeja ostan ihan kuin ostan wc paperiakin. Oikeastaan enemmän nolostelen ostaa wc paperia kuin tamponeja.
Ja mitenniin etenkin naisena? Kuinka vanhoillinen olet?
Olit siis teinihuora. Naista kuuluu kuvottaa miehen rumat vehkeet ja yhdyntäkeskeinen seksi varsinkin paljaalla. Ja naisen kuuluu vaatia, että mies käyttää kumia, jotta seksi olisi naiselle edes vähän vähemmän vastenmielistä.
Naiselle seksi on lisääntymiseen liittyvä pakollinen paha.
ei hävetä ostaa:
-siteitä
-tamponeja
-liukastusvoidetta
-kondomeja
-täishampoota
-kihomatolääkettä
-estrogeenivoidetta vaihdevuosivaivoihin
Tähän mennessä kukaan kassa tai kanssaostajat kassajonossa ei ole katsonut kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Häpeän silmät joka kerta päästäni, kun ostan vessapaperia - joku voi vielä luulla, että käyn kakalla.
Juuri tämän vuoksi vessapaperipakkauksissa on koiranpentujen kuvia ja kukkasia. Haluaisitko itse keskustella kassaneidin kansss kuinka aiot tätä paperis työntää sormin peräaukkoosi? Ymmärrätkö!? Peräaukko!!
Hävetti ehkä yläasteiässä. Mutta enää noin pariinkymmeneen vuoteen en ole hävennyt sitä, että minulla on kuukautiset. Se vähän hävettää, että kertakäyttöiset suojat ovat ympäristölle turhaa kuormaa. Mieluummin käytän kuukuppia, ostan kerttiksiä vain pakon edessä.
Vierailija kirjoitti:
ei hävetä ostaa:
-siteitä
-tamponeja
-liukastusvoidetta
-kondomeja
-täishampoota
-kihomatolääkettä
Tähän mennessä kukaan kassa tai kanssaostajat kassajonossa ei ole katsonut kieroon.
Entä apteekista mielialalääkketä?
Juu, ihan mahdottomasti nolottaa, puhumattakaan vessapaperista, vauvanvaipoista ja Tenoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä minua nähnyt, lieneehän meitä useampiakin. Olen ostanut apteekista ms hiivalääkepaketin, farmaseutti tosin varmisti että tiedänhän minä mihin sitä käytetään😳
Tämä! Se hetki kun se apteekin työntekijä ymmärtää että tuon naisen pil-lussa kasvaa sieni ja sinne kohta tätä lääkevalmistetta tursotetaan! Soittaa sitten kotiin perheelleen ja kertoo kaikille.
Porvoossa apteekin kassa oli ihan oikeasti kertonut naapureille, joiden kanssa olen riidoissa, että ostin kaksi pakettia unilääkkeitä. Naapuri alkoi sitten huutelemaan pihaltaan, että mene nyt syömään niitä pillereitä ja mene nukkumaan, saa****n ämmä!
En ole asioinut kyseisessä apteekissa toiste. Kaduttaa, etten mennyt kertomaan apteekkarille heidän punatukkaisen kassansa käytöksestä.
Jos et valittanut niin miten voit tietää että juuri farmaseutti oli niin tehnyt. Porvoossakaan nyt ei kovin montaa apteekkia ole joten vaikea uskoa koko juttua.
Porvoossa on 4 apteekkia. Kyseessä ei ole farmaseutin koulutuksen saanut henkilö.
Mikset tehnyt valitusta jos kerran tiedät kuka naapureillesi kertoi?
Tämä kommentti on nyt kovasti hermostuttanut jotakin/ joitakuita, koskapa se on poistettu. Apteekki ison ruokakaupan kyljessä. Olen 100% varma asiasta ja rikosilmoitus oli harkinnassa, mutta juttu on vanhentunut.
Vierailija kirjoitti:
N52
Oudompaa olisi, jos parisuhteessa olevat käyttäisivät kondomia.
Ei hävetä. Ostan aina kun vaimo on niitä kauppalistalle laittanut.
Vierailija kirjoitti:
ei hävetä ostaa:
-siteitä
-tamponeja
-liukastusvoidetta
-kondomeja
-täishampoota
-kihomatolääkettä
Entä seksileluja?
Kyllä nolottaa, yleensä 80 -vuotias äitini ostaakin niitä minulle. Kerran jouduin menemään itse ostamaan kauppaan kuukautissuojia ja mieleni teki kiljua tyyliin "iik, älkää katsoko, kun ostan intiimihygieniatuotteita, jotka aioin tunkea emättimeeni!" Siinä samalla hikoilin hyvin paljon tissihikeä, koska minulla on niin suuret rinnat, joista kyllä tykkään suuresti, mutta paitulini oli kassalla niin märkä, että kun salskea myyjätär tarttui tampaxeihini, niin melkein pissasin housuun vähän!
Kun ensimmäisen kerran tuli kuukautiset ujostutti ihan mahdottomasti mennä ostamaan terveyssiteitä kemikaliokaupasta. Ikä oli 12 vuotta ja kotona ei näistä asioista puhuttu eikä kukaan muukaan neuvonut. Me Naiset lehti tuli kotiin, josta sai kaiken opin ja jo seuraavien kuukautisten aikana ostinkin Op tamponeita, joita käytin sitten koko kuukautisurani ajan.
Tampoonit ja nimenomaan Op sellaiset oli heti se mustjuttu ja rätit jäi ekakerrasta historiaan. Oi niitä aikoja.