Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävetttääkö muita ostaa terveyssiteitä tai tamponeja?

Vierailija
15.05.2021 |

Jos on mieskassa, niin jää kyllä ostamatta tai valitsen mahdollisen naispuolisen kassan. Onneksi ei sentään tarvitse ostaa kondomeja! Varmaan kuolisin häpeästä (naisena erityisesti).

Kommentit (203)

Vierailija
161/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ollut kassalla hommissa. 

Ei kiinnosta pätkääkään mitä kukakin ostaa, tämä naisille ihan vaan tiedoksi. Eikä varmaan ketään muutakaan mieskassaa.

Ellet sitten osta kurkkuja, liukuvoidetta, ja kondomeita ainoina ostoksinasi. 

Jokunen vuosi sitten juhannuksena tulleessa Prisman kassahihnalivessä joku osti! 

Mutta jos hävettää omat ostokset, niin voi valita automaattikassan? 

Se teki sen varmasti tahallaan jos tiesi että sitä kuvattiin :D

Vierailija
162/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Kortsujen ostaminen joskus nuorempana kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä kakaroita täällä häpeämässä?

Mitä hävettävää, siinähän kyylää jos ei oo muuta tekemistä!

Niinku elettäis jotai 1600-lukua!!

Vierailija
164/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hävetä, eikä hävetä mun miestäkään. Itseasiassa hän toi minulle eilen kaupasta tamponeja.

Vierailija
165/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan hävetä!! Täällä ei teistäkään kukaan kirjoittelisi, jos naisilla ei olisi kuukautisia!!

Ymmärrättekö? Kukaan ei olisi syntynyt, ei yksikään teistä!

Kunnioitusta naisille, että jaksavat kuukautis-raskaus-synnytys ym. rumban elämänsä aikana!

Miehet pääsee tässäkin kuin koira veräjästä, aivan liian helpolla!!

Vierailija
166/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako romanit, varsinkin nuoret tytöt, miten ostaa kuukautissuojia? Kun heillä on niin vahva se häveiliäsyysjuttu.

Vierailija
167/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 40, joutunut siis ostamaan siteitä jo kohta 30 vuotta. Miksi pitäisi hävettää kun kohta niitä ei enää edes tarvita?

Vierailija
168/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hävettänyt ikinä. Ostan niin hyvää merkkiä, että olen sideostoksistani miltei ylpeä!

Vierailija
169/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ostan siteeet ja tamponit. Kortsuja en kehtaisi ostaa, koska heti ajateltaisiin, että hihihi nainen aikoo harrastaa seksiä. Vaikka en harrastakaan näin sinkkuna, saati että kiinnostaisi.

Vierailija
170/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinä minua nähnyt, lieneehän meitä useampiakin. Olen ostanut apteekista ms hiivalääkepaketin, farmaseutti tosin varmisti että tiedänhän minä mihin sitä käytetään😳

Tämä! Se hetki kun se apteekin työntekijä ymmärtää että tuon naisen pil-lussa kasvaa sieni ja sinne kohta tätä lääkevalmistetta tursotetaan! Soittaa sitten kotiin perheelleen ja kertoo kaikille.

Porvoossa apteekin kassa oli ihan oikeasti kertonut naapureille, joiden kanssa olen riidoissa, että ostin kaksi pakettia unilääkkeitä. Naapuri alkoi sitten huutelemaan pihaltaan, että mene nyt syömään niitä pillereitä ja mene nukkumaan, saa****n ämmä!

En ole asioinut kyseisessä apteekissa toiste. Kaduttaa, etten mennyt kertomaan apteekkarille heidän punatukkaisen kassansa käytöksestä. 

Jos et valittanut niin miten voit tietää että juuri farmaseutti oli niin tehnyt. Porvoossakaan nyt ei kovin montaa apteekkia ole joten vaikea uskoa koko juttua.

Porvoossa on 4 apteekkia. Kyseessä ei ole farmaseutin koulutuksen saanut henkilö. 

Mikset tehnyt valitusta jos kerran tiedät kuka naapureillesi kertoi?

Vierailija
171/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI! Miksi pitäis? Nainen on luomakunnan kruunu ja paras ihminen maapallolla! Miehiä ei olis jos naiset eivät synnyttäisi heitä! Saisivat kunnioittaa todella paljon enemmän eikä alistaa!

Vierailija
172/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä eikä pitäis kenenkään muunkaan hävetä!

Vierailija
173/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woman rules! Woman is better than man!!

Vierailija
174/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä.

Vierailija
175/203 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Lääkärin tyttärenä ihmiskehoon liittyvät asiat meillä opetettiin luonnollisina. Mieskin tuo tarvittaessa kaupasta. Olen myös omaa poikaani yrittänyt kasvattaa siten että kuukautisissa ei ole mitään noloa ja salattavaa jotta aikanaan osaa auttaa mahdollista kumppaaniaan/tytärtään. Luulen että kassaa ei kiinnosta oli mies tahi nainen.

Äiti itse kasvoi siinä ajanmukaisessa häpeässä ja puhumattomuudessa, onneksi ei siirtänyt meihin.

Vierailija
176/203 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako romanit, varsinkin nuoret tytöt, miten ostaa kuukautissuojia? Kun heillä on niin vahva se häveiliäsyysjuttu.

Pelkkää sanahelinää, ei niillä oo mitään rääpyä tekemistensä suhteen.

Vierailija
177/203 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti pisti mut ostamaan lapun kanssa terveyssiteitä lähikaupasta, ikää 8v.

Kotimatkalla vanhempi tyttö kysyi tiedätkö mitä terveyssiteet on? En tiennyt niin tyttö piirsi kuvan hiekkatielle.

Kun olin 16v kuljin yhtämatkaa mua 5v vanhemman ystäväni kanssa, pyysin häntä ostamaan siteitä, en itse kehdannut.

Tuon jälkeen aloin kehtaamaan.

Kerran yks julkkis äijä kuljetti koiraa kondomipakkaus kädessä, tulivat juuri kaupasta.

Ei edes naurattanut vaikka julkkis vilkuili mua.

Vierailija
178/203 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos kassalla miespuolinen, mutta onneksi on itsepalvelukassoja.

Vierailija
179/203 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, ja toivoisin ettei kenenkään tarvitsisi nolostua siteiden ostamisesta minkään ikäisenä. Kuukautiset ovat normaali ruumiintoiminto siiinä missä virtsaaminen ja ulostaminenkin, joten kuukautissiteiden ostaminen ei pitäisi olla vessapaperin ostamista kummempaa.

Kuukautishäpeä juontuu historiasta, ja valitettavasti edelleen erityisesti kehittyvissä maissa naiset kärsivät siitä, että heitä pidetään kuukautisten aikana saastaisina, eristetään jne. Useillä tytöillä myös koulunkäynti saattaa loppua kuukautisten alkamiseen. Onneksi länsimaissa olemme päässeet jo hiljalleen häpeästä eroon, ostetaan vaan rohkeasti siteemme! Kuukautisissa ei ole mitään hävettävää tai peiteltävää, ja niistä voi ja saa myös puhua miespuolisillekin henkilöille, mikäli on tarve.

Vierailija
180/203 |
18.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ymmärrä kysymystä. Minkä vuoksi pitäisi hävetä kuukautissuojien ostamista? Eikö pitäisi olla ylpeä siitä, että oma keho toimii, eli menstruoi? Keho siis kunnossa!

Se olisi ongelma jos kuukautiset eivät ala murrosiässä, jolloin tarvitaan hormonilääkitystä. Ja myöhemmin kun haluaisi lapsen, niin kuukautisten epäsäännöllinen kierto on myös ongelma.

Tätä ihmettelen myös, kuinka näillä palstoilla retostellaan miesten eritteiden kanssa, kuinka seksin aikana naisen pitää niellä mällit, spermaa ruiskutellaan naamalle ym. ym,

Miksi tämä miehinen erite tai kondomeista kirjoittelu ei ole hävettävää??