Hävetttääkö muita ostaa terveyssiteitä tai tamponeja?
Jos on mieskassa, niin jää kyllä ostamatta tai valitsen mahdollisen naispuolisen kassan. Onneksi ei sentään tarvitse ostaa kondomeja! Varmaan kuolisin häpeästä (naisena erityisesti).
Kommentit (203)
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieskassa ajattelee kun ostan siteitä tai tamponeita.. tuskin mitään, koska se on normiasia.
Miksi hävettää? Luultavasti sillä mieskassalla on tyttöystävä, jolla on menkat tai sisko ja äiti.. ei oo varmaan uusi juttu sille xD
Vielä lukioikäisenä varmaan nolottikin, nyt lähemmäs kolmekymppisenä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iässä 12 v noi oli noloja juttuja.
Ei 12v noita tarvikkaan
Olisiko 12 v pitänyt vuotaa housuihin? Minulla kuukautiset alkoi 12-vuotiaana.
No ei hävetä. Näytän joka tapauksessa hedelmällisessä iässä olevalta naiselta, en lapselta tai vaihdevuosi-iän ylittäneeltä, joten eivätköhän kaikki muutenkin tiedä, että kuukautiset kuuluvat elämääni. Ostan minä muutakin jota käytän lähinnä hissukseni vessassa, kuten hammastahnaa, vanulappuja, kasvovettä ja wc-paperia. Ja sheivausteriä, siitähän joku voi tajuta että minulla kasvaa karvoja säärissä ja kainaloissa!
Minusta on surullista, että jotkut häpeävät sitä että heillä on normaalisti toimiva keho.
Häpeätte varmaan silmät päästä myös gynekologilla, ja kauhistelette kun synnytyksessä pitää olla alapää paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iässä 12 v noi oli noloja juttuja.
Ei 12v noita tarvikkaan
Olisiko 12 v pitänyt vuotaa housuihin? Minulla kuukautiset alkoi 12-vuotiaana.
Ja minulla 10-vuotiaana. Hyvähän se on heitellä tuollaisia kommentteja, jos omat menkat on alkaneet 16-vuotiaana tai niitä ei ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai sinä minua nähnyt, lieneehän meitä useampiakin. Olen ostanut apteekista ms hiivalääkepaketin, farmaseutti tosin varmisti että tiedänhän minä mihin sitä käytetään😳
Tämä! Se hetki kun se apteekin työntekijä ymmärtää että tuon naisen pil-lussa kasvaa sieni ja sinne kohta tätä lääkevalmistetta tursotetaan! Soittaa sitten kotiin perheelleen ja kertoo kaikille.
Porvoossa apteekin kassa oli ihan oikeasti kertonut naapureille, joiden kanssa olen riidoissa, että ostin kaksi pakettia unilääkkeitä. Naapuri alkoi sitten huutelemaan pihaltaan, että mene nyt syömään niitä pillereitä ja mene nukkumaan, saa****n ämmä!
En ole asioinut kyseisessä apteekissa toiste. Kaduttaa, etten mennyt kertomaan apteekkarille heidän punatukkaisen kassansa käytöksestä.
Jos et valittanut niin miten voit tietää että juuri farmaseutti oli niin tehnyt. Porvoossakaan nyt ei kovin montaa apteekkia ole joten vaikea uskoa koko juttua.
Porvoossa on 4 apteekkia. Kyseessä ei ole farmaseutin koulutuksen saanut henkilö.
No ei oo koskaan hävettänyt. Ja aina oon ite kumit ja liukkaritkin ostanut. Joskus ihan tahallani ostin vielä kesäkurpitsaa, kurkkua, HK sinistä samalla kun kumit ja liukkarin. Siinä saa kassakin miettiä mitä lounastauolla nautin.
Mun tuttavamies (60+ leskimies) ostaa siteitä narttukoiransa juoksuihin. Kertoi, että leikkaa ne keskeltä poikki ja on sopiva juoksuhousuihin.
Pointsit hänelle. No, hänen edesmennyt vaimonsa hänelle tuon toki oli opettanut, mutta symppistä silti.
Ei hävetä pätkääkään. Eikä ole koskaan vaivannut.
Tarpeen mukaan ostanut kumppanille iham junnusta lähtien.
Ja varmaan pikkuhiljaa myös tyttärelle jos on tarvis.
Erikoista että jotakuta hävettäisi?
M40
Tapasin kerran kassajonossa miestyökaverin. Oli teinitytön kanssa liikkeellä. Kysyin että mitä viikonloppusuunnitelmia, niin kaveri kertoi hieman vaivaantuneena, että tytär on viikonlopun hänen luona. Sitten nostivat ostokset hihnalle, tytöllä oli kaksi pakettia jotain super+++ kokoisia siteitä ja kaverilla yksi oluttölkki. Hymähdin tahattomasti ja toivotin viikonloput.
Ei ole ikinä hävettänyt, ei koskaan.
En ymmärrä minkälaisen kasvatuksen on voinut saada, jos täysin normaalin asian ostaminen hävettää. Kondomien ostamisen häpeämisen sentään ymmärrän, mutta terveyssiteiden en. Sehän on sama kuin hävettäisi osta deodoranttia.
Ostan vaimolle usein siteitä. Ei hävetä yhtään, enkä ymmärrä mitä häpeämistä siinä on. Miehet eivät keskimäärin edes tiedä tarkemmin millä tavalla kuukautiset vuotavat. Tiedetään, että semmoista veristä limaa tulee, mutta ei sen kummempaa. Se, että miten paljon sitä tulee ja miten nainen sen itse kokee, ei tiedetä. Ei sitä miehet tiedä, ellei ole joskus vahingossa joutunut alle.
Eli tämäkin kuukautishäpeä on naisten itse kehittämä juttu.
Ei hävettänyt silloin joskus kun tuli muutamat kerrat tyttöystävälle ostettua. Sitten vaihtoi kuukuppiin eikä ole tarvinnut enää siteitä. Ei voisi vähempää kiinnostaa myyjän mahdolliset ajatukset ostoksistani.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran kassajonossa miestyökaverin. Oli teinitytön kanssa liikkeellä. Kysyin että mitä viikonloppusuunnitelmia, niin kaveri kertoi hieman vaivaantuneena, että tytär on viikonlopun hänen luona. Sitten nostivat ostokset hihnalle, tytöllä oli kaksi pakettia jotain super+++ kokoisia siteitä ja kaverilla yksi oluttölkki. Hymähdin tahattomasti ja toivotin viikonloput.
Siis miestyökaverisi tyttären runsas vuoto oli sinusta huvittavaa?
...Ei ihme, että naiset häpeävät kuukautisia, jos pitää stressata mitä muut naiset ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miestyökaverisi tyttären runsas vuoto oli sinusta huvittavaa?
...Ei ihme, että naiset häpeävät kuukautisia, jos pitää stressata mitä muut naiset ajattelevat.
Huvituin tilanteesta, en tyttären kuukautisista. Isä tuntui olevan tilanteessa hieman häpeissään ja sit se kaljatölkki. Ei ehkä näin kerrottuna aukea.
Miten v...ssa te pas....pers...t ostatte vessapaperia?
Voi kirosana, kyllä naiset on NOLOJA. Oikeesti. Kasvakaa jo aikuisiks ja lopettakaa tollanen sairas lapsellinen hoopoilu. Ei s.......na..
Tämä Ap nimimerkki avannut melkein kaikki keskustelut....