Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävetttääkö muita ostaa terveyssiteitä tai tamponeja?

Vierailija
15.05.2021 |

Jos on mieskassa, niin jää kyllä ostamatta tai valitsen mahdollisen naispuolisen kassan. Onneksi ei sentään tarvitse ostaa kondomeja! Varmaan kuolisin häpeästä (naisena erityisesti).

Kommentit (203)

Vierailija
101/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet kehtaavat hakea apteekista sildenafilia tms erektiolääkettä? Vieläpä naisfarmaseutilta?

Vierailija
102/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää on??

14 v? Siinä iässä sitä kuvittelee siteitten ja tamponien olevan jotain erikoisen ihmeellistä, kun itse ei ole vielä ostanut niitä kovin monta kertaa. Jokaisen kassan ohi menee varmaan kymmeniä side- ja tamponipakkauksia joka työvuoron aikana. Mutta ei se mitään, eräät häpeävät jopa vessapaperin ostoa, vaikka kaikki käyttävät sitä sukupuolesta riippumatta monta kertaa päivässä - toivottavasti!

Mitä aloittaja olisi miettinyt siitä, että mieskauppias / -kassa paketoisi nuo häveliäästi paperiin niin kuin tehtiin vielä 1960-luvulla, kun äitini osti niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinä minua nähnyt, lieneehän meitä useampiakin. Olen ostanut apteekista ms hiivalääkepaketin, farmaseutti tosin varmisti että tiedänhän minä mihin sitä käytetään😳

Tämä! Se hetki kun se apteekin työntekijä ymmärtää että tuon naisen pil-lussa kasvaa sieni ja sinne kohta tätä lääkevalmistetta tursotetaan! Soittaa sitten kotiin perheelleen ja kertoo kaikille.

Sanoisin hivenen kiusalllisemmaksi sitä tilannetta, kun miespuolinen farmaseutti huuteli jälkeeni ohjeita jälkiehkäisypillereistä. Kiusallisinta oli se, että ei uskonut naisfarmaseutin olleen tehtävänsä tasalla ja antaneen asianmukaista ohjeistusta samalla kuin antoi pilleripaketin.

Vierailija
104/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa ostaa siteitä, tamponeita enkä kortsuja, mutta onneksi on mies joka ostaa nuo puolestani.

Vierailija
105/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä oo hävettänyt, miksi...normaalia ostaa siteitä. Nyt vanhempi jo, ostan tenatuotteita.

Vierailija
106/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai sinä minua nähnyt, lieneehän meitä useampiakin. Olen ostanut apteekista ms hiivalääkepaketin, farmaseutti tosin varmisti että tiedänhän minä mihin sitä käytetään😳

Tämä! Se hetki kun se apteekin työntekijä ymmärtää että tuon naisen pil-lussa kasvaa sieni ja sinne kohta tätä lääkevalmistetta tursotetaan! Soittaa sitten kotiin perheelleen ja kertoo kaikille.

Porvoossa apteekin kassa oli ihan oikeasti kertonut naapureille, joiden kanssa olen riidoissa, että ostin kaksi pakettia unilääkkeitä. Naapuri alkoi sitten huutelemaan pihaltaan, että mene nyt syömään niitä pillereitä ja mene nukkumaan, saa****n ämmä!

En ole asioinut kyseisessä apteekissa toiste. Kaduttaa, etten mennyt kertomaan apteekkarille heidän punatukkaisen kassansa käytöksestä. 

Vierailija
107/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iässä 12 v noi oli noloja juttuja.

Ei 12v noita tarvikkaan

Vierailija
108/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.

sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos.

joku raja siinä voimaantumisessakin, naiset 

Siinä on pieni ero ostaako kaupasta paketin siteitä/tamponeita vai jakaako somessa kuvan niistä käytettyinä. 

En tajua, miksi siteiden ostoa pitäisi hävetä. Ei mun seurustelukumppanit/miespuoliset kämppiksetkään ole hävenneet vaan kiltisti tuoneet pyydettäessä. 

Ja pointti meni TÄYSIN ohi. TÄYSIN. 

Auta mua sitten ymmärtämään mikä sun pointti oli. Onko siteiden ostaminen sun mielestä "alapään tuototsten julistamista"? Ja miten tuo netti ja some liittyi tähän keskusteluun?

Missä kohtaa puhuin siteiden ostamisesta? Voitko osoittaa sen kohdan? 

Et missään. Siksi vähän ihmettelin, koska aloitus kuitenkin liittyi siteiden ostamisen "nolouteen".

Minä puhuin ainoastaan sinun kommentistasi. 

Vai onko sinun mielestäsi ok maalata pääsiäismunia kuukatisvuodoillaan, ja tehdä leipää omasta hiivastaan, ja julistaa sitä koko maailmalle?

Joko menee jakeluun? 

Ihan rauha vaan :) Meni jakeluun ja itsekin olen noita kuutausvuotopääsiäismunia ihmetellyt, mutta koin kommenttisi hieman hyökkäävänä ja randomina. 

Enkä ole tuo kenen kommenttiin alunperin vastasit. Itse ymmärsin kyseisen kommentin paljon neutraalimmin ja alkuperäiseen aiheeseen liittyväksi eli perustuotteiden ostamisesta. 

Lue kuule se oma ensimmäinen kommenttisi ihan ajatuksen kanssa. Moneen kertaan. 

Ihminen: Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.

Ihmisen saama vastaus: sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos. joku raja siinä voimaantumisessakin, naiset

---

Kerrotko nyt, miksi ihmeessä vastasit noin? Hän ei julistanut alapään tuotoksiaan somessa eikä puhunut myöhemmin mainitsemistasi hiivaleivistä ja menkkamunista. Mikä juuri hänen viestissään saibsut vastaamaan noin?

Hänellä on menkat tai alaosasto on rutikuiva.

109/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hävettääkö? Minkä ihmeen vuoksi niitä kaupassa olisi, jolleivät ole tarkoitetut myytäviksi? Olen se asiakas, ja kauppa tarvitsee meitä.

Vierailija
110/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa apteekin kassa oli ihan oikeasti kertonut naapureille, joiden kanssa olen riidoissa, että ostin kaksi pakettia unilääkkeitä. Naapuri alkoi sitten huutelemaan pihaltaan, että mene nyt syömään niitä pillereitä ja mene nukkumaan, saa****n ämmä!

En ole asioinut kyseisessä apteekissa toiste. Kaduttaa, etten mennyt kertomaan apteekkarille heidän punatukkaisen kassansa käytöksestä. 

Krhm... Tuosta kuuluu tehdä virallinen valitus. Tuossa rikotaan jo lakeja.

Vierailija
111/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet kehtaavat hakea apteekista sildenafilia tms erektiolääkettä? Vieläpä naisfarmaseutilta?

Tilaan netistä tai laitan vaimon hakemaan apteekista

mies53v

Vierailija
112/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hävettänyt. Myös mieheni kehtaa ostaa mulle siteitä, jos pyydän niitä hänen tuomaan.

Vierailija
113/203 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Ostan vessapaperiakin ilman häpeää. Sun kannattaa koittaa päästä tuommoisesta häpeästä eroon, ei ole terve ajatustapa.

Ja voin muuten kassatöitä tehneenä vakuuttaa että sitä kassaa EI KIINNOSTA mitä sä ostat. Siinä vilisee päivän mittaan sellaset määrät ostoksia ja ei siinä tosiaan ala kukaan normaali syynäämään että jahas, hän ostaa kondomeita tai siteitä, huhhu :D

Kassa miettii koska olis seuraava tauko tai muita juoksevia asioita.

Vierailija
114/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et valittanut niin miten voit tietää että juuri farmaseutti oli niin tehnyt. Porvoossakaan nyt ei kovin montaa apteekkia ole joten vaikea uskoa koko juttua.

Vierailija
115/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 15-kesäisenä hain silloiselle tyttöystävälle siteitä, kun oli muutenkin asiaa mopolla kauppaan. Naama oli varmasti melko punainen, kun koitin arpoa oikeaa pakettia. Nyt on jo ikää sen verran, että ei hävetä enää. 

Vierailija
116/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää ostaa ruokaa, kuvittelen aina miten se kassa katsoo mua ja näkee silmissään miten se syöty ruoka tulee mun peräsuolesta ulos :O 

Vierailija
117/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omillani asuessani ostin paketin/paketit samalla kun sen kaiken muunkin sieltä kaupasta, joten siinä se rullasi kassan ohi kivuttomasti ja suht huomaamattomasti. Olisi ollut vähän kiusallisempaa ostaa suojia pelkästään. Myöhemmin kun ikää tuli, niin siihenkin kasvoi. Ja vähän lisää ikää niin käytin kuukuppia.

Vierailija
118/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtään se mieskassakin vain tekee ja on jo nähnyt tuhansia sidepaketteja. Uskallan jopa kävewllä mieskassalle vaikka ostaisin rintaliivejä ja pikkareita, olet vielä kovin lapsellinen ap.

Kunpa tietäisit ikäni. Kyllä meissä vanhemmissakin naisissa on häveliäitä yksilöitä.

Ap

Oletko romani?

Ihan suomalainen blondi. Siitäköhän se johtuukin, tummathan ovat rohkeampia :D

Ap

OLET TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ!

Asia on nimenomaan päinvastoin. En voi kirjoittaa enempää, koska viestini sensuroidaan. Olen yrittänyt lähettää viestin kymmeniä kertoja.

Ymmärrän ymmärrän. En minä mikään tyhmä ja tietämätön ole. Vaikkakin blondi :D

Ap

Et näytä ymmärtävän. Perehdypä kulmahousujen kulttuuriin. Naiset ovat siinä kulttuurissa äärimmäisen alistettuja ja häveliäitä.

Sehän selittää pitkät hameet, sinne alle voi piilotta niin sidepaketit kuin vauvojen vaippapaketitkin. Sori vaan faktaa, olen itse ollut kaupassa töissä kun jäivät kiinni. Ei näköjään hävetä eikä nöyryytä kun poliisisedät tuli hakemaan, mutta rehellinen vaippaostos hävettää. Ei kiitos!

Vierailija
119/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.

sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos.

joku raja siinä voimaantumisessakin, naiset 

Siinä on pieni ero ostaako kaupasta paketin siteitä/tamponeita vai jakaako somessa kuvan niistä käytettyinä. 

En tajua, miksi siteiden ostoa pitäisi hävetä. Ei mun seurustelukumppanit/miespuoliset kämppiksetkään ole hävenneet vaan kiltisti tuoneet pyydettäessä. 

"Ei mun seurustelukumppanit/miespuoliset kämppiksetkään ole hävenneet vaan kiltisti tuoneet pyydettäessä. "

En ole ikinä suostunut kaupasta tuomaan "jakopään tiivisteitä"

Vierailija
120/203 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Oon nainen ja miehet tietää sen, että on menkat. Ootko joku 13v?