Hävetttääkö muita ostaa terveyssiteitä tai tamponeja?
Jos on mieskassa, niin jää kyllä ostamatta tai valitsen mahdollisen naispuolisen kassan. Onneksi ei sentään tarvitse ostaa kondomeja! Varmaan kuolisin häpeästä (naisena erityisesti).
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.
sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos.
joku raja siinä voimaantumisessakin, naiset
Siinä on pieni ero ostaako kaupasta paketin siteitä/tamponeita vai jakaako somessa kuvan niistä käytettyinä.
En tajua, miksi siteiden ostoa pitäisi hävetä. Ei mun seurustelukumppanit/miespuoliset kämppiksetkään ole hävenneet vaan kiltisti tuoneet pyydettäessä.
Ja pointti meni TÄYSIN ohi. TÄYSIN.
Auta mua sitten ymmärtämään mikä sun pointti oli. Onko siteiden ostaminen sun mielestä "alapään tuototsten julistamista"? Ja miten tuo netti ja some liittyi tähän keskusteluun?
Missä kohtaa puhuin siteiden ostamisesta? Voitko osoittaa sen kohdan?
Et missään. Siksi vähän ihmettelin, koska aloitus kuitenkin liittyi siteiden ostamisen "nolouteen".
Minä puhuin ainoastaan sinun kommentistasi.
Vai onko sinun mielestäsi ok maalata pääsiäismunia kuukatisvuodoillaan, ja tehdä leipää omasta hiivastaan, ja julistaa sitä koko maailmalle?
Joko menee jakeluun?
Ihan rauha vaan :) Meni jakeluun ja itsekin olen noita kuutausvuotopääsiäismunia ihmetellyt, mutta koin kommenttisi hieman hyökkäävänä ja randomina.
Enkä ole tuo kenen kommenttiin alunperin vastasit. Itse ymmärsin kyseisen kommentin paljon neutraalimmin ja alkuperäiseen aiheeseen liittyväksi eli perustuotteiden ostamisesta.
Lue kuule se oma ensimmäinen kommenttisi ihan ajatuksen kanssa. Moneen kertaan.
Ihminen: Herran aika. Häpeä sana pitäis poistaa naisen sanavarastosta. Miksi pitäisi hävetä mitään naiseuteen liittyvää. Hävetä pitää ainoastaan silloin, kun on tehnyt jotain ilkeää tai todella tyhmää.
Ihmisen saama vastaus: sen verran pitää hävetä, ettei julista niitä alapään tuotoksiaan joka somessa ja kaikkialla netissä. kiitos. joku raja siinä voimaantumisessakin, naiset
---
Kerrotko nyt, miksi ihmeessä vastasit noin? Hän ei julistanut alapään tuotoksiaan somessa eikä puhunut myöhemmin mainitsemistasi hiivaleivistä ja menkkamunista. Mikä juuri hänen viestissään saibsut vastaamaan noin?
Hassua kyllä, mutta pieni epämukavuuden ja nolouden tunne siitä kyllä syntyy kun pitää ostaa siteitä, wc-paperia tms. pikkupaikkakunnan kaupasta. Ei haluaisi kenenkään ajattelevan minua erittävänä ja seksuaalisena olentona, kai. Ja kyllä, olen hyvin estoinen ja sulkeutunut ihminen.
Lapsena ne oli noloja, sitten pitkään aikaan ei. Nyt vanhana taas on, kun moni luulee että ostan niitä pissavaivoihin, vaikka mulla vielä välillä tulee epäsäännöllisesti kuukautiset. Mulla on pissavaiva nurinkurinen, ei meinaa tulla, karkailua ei ole.
Ei hävetä ja ostan niitä myös tyttärelle, joka asuu kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Ei ole kyllä hävettänyt edes teininä.... t: kätilön lapsi
Kerran ladoin hihnalle parin sidepaketin kanssa ehkä 5 suklaapatukkaa, sipsipussin ja karkkipussin. Siinä oli sellainen hetken kestävä hiljainen yhteisymmärrys ja kassa naurahti. Siinä kohtaa minäkin :D
Tutkiskelitte yhdessä ostoksiasi? Minä olisin varmaan kysynyt, että mikä kassalla on ongelmana?
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä ja ostan niitä myös tyttärelle, joka asuu kotona.
Eli tytärtä hävettää.
En ymmärrä, mikä siinä hävettää? Olen itsekin niitä ostanut.
Vessapaperiakaan et varmaan kehtaa ostaa?
Ihania nämä miehet, jotka ostavat siteitä ja tamponeja kuin vettä vaan! Mun mies ei sitä tee, itse täytyy muistaa ne tuoda, ja "varautua" ennen aikaisesti eli aina on paketti kaksi jemmassa..
kyllä ripauksen verran miehenä mutta olen
karaistunut onneksi
onneksi netistä saa akalle laadukkaat rätit
100e/vuosi kotiinkuljettettuna.
luomuja, myrkyttömiä jne
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle ja tyttärille ostan useinkin kun kaupassa käyn eikä hävetä yhtään.
m42
Mä taisin just rakastua...
Mua ei hävetä kassahenkilö, mutta joskus muut asiakkaat. Onhan se ihan normaalia ostaa tamponeja/siteitä, mutta jotenkin silti yritän aina piilotella niitä kaupassa.
Ei hävetä. Ostan sujuvasti myös alushousuja, rintaliivejä, kondomeja ja liukkaria. Ei tunnu missään.
Kun kasvat aikuiseksi, ei hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtään se mieskassakin vain tekee ja on jo nähnyt tuhansia sidepaketteja. Uskallan jopa kävewllä mieskassalle vaikka ostaisin rintaliivejä ja pikkareita, olet vielä kovin lapsellinen ap.
Kunpa tietäisit ikäni. Kyllä meissä vanhemmissakin naisissa on häveliäitä yksilöitä.
Ap
Älä viitsi. Häveliäs voi olla mutta että muka pitää siteiden ostamista nolona juttuna jos niitä on joutunut ostamaan jo monta vuotta? Ei mene läpi, ymmärrän jos olisit teini ja kyseessä on vasta alkaneet kuukautiset. Et varmaan ikinä ole käynyt gynellä tai synnytänytkään kun noin pelkäät siteiden ostoa. Kannattaa jo kääntyä psykologin pakeille.
Ei. Mutta hävettää ostaa karkkia.
Ei se mukavaltakaan tunnu. T. Trans-Pekka Karvainen