Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako hoikkia miehiä, jos vaimo lihoo

Vierailija
15.05.2021 |

avioliiton aikana selvään ylipainoon? Vai huomaako sitä edes, kun ylipaino kertyy hiljalleen vuosien aikana?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietenkin harmittaa

miehille tärkeintä on naisen ulkonäkö = laihuus ja tissit

Ja naisille, että mies on pitkä ja tuuheat hiukset.

Fakta nyt vaan on että hoikka nainen näyttää paremmalta kuin ylipainoinen. Ylipaino myös viestii epäterveellisyydestä, sairauksista, vaikuttaa hedelmällisyyteen, yms.

Kuka muka väittää ettei hoikka ja treenattu nainen näytä paremmalta esim.alusvaatteisillaan kuin lihava ja muhkurainen nainen? Jos jalat ovat kuin raejuustolla täytetyt säkit, ei se näytä haluttavalta...

Mielestäni on epäreilua päästää itsensä järkyttävään kondikseen seurustellessa. Olen kuullut miesten valittavan kuinka seksihalut katoavat naisen lisäkilojen myötä. Toki sama toimii myös niin päin että mies päästää itsensä kamalaan kuntoon ja naiselt

Joo kyllä se on hirveä tilanne katsoa sivusta kun toinen vain makaa sohvalla ja mättää herkkuja. Mulla oli avovaimo lihonut viime syksyllä 10 kiloa vuodessa ja koko ajan tulee lisää. Nyt hän ei uskalla edes käydä enää vaa'alla. Ikään kuin se auttaisi, että ei tiedä totuutta. Itse liikun 3-4 kertaa viikossa ja syön terveellisesti, paino on pysynyt 5 kilon sisällä koko 6 vuoden suhteemme ajan, ja puolisolla se on heitellyt 50 kiloa. Avovaimoni on käynyt suhteemme aikana lihavuusleikkauksessa ja sen vaikutus kesti sen 2-3 vuotta, kunnes alkoi lihomaan takaisin. Eli lihavuusleikkauksiakaan ei näköjään kannattaisi tehdä syömis/ahmimishäiriöisille. Ero on mielessä jatkuvasti, kun en vain pysty katsomaan tuota meininkiä sivusta eikä sekään ole oikein, että alkaisin kontrolloimaan toisen käytöstä. 

Vierailija
62/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sitä jos riipputissit eli pitkät tissit ja maha on samassa suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tätä palstaa ja jos tulee ero niin en halua enää seurustella kenenkään kanssa ikinä.

Olen 170 cm pitkä nainen ja kyllästynyt arvosteluun joka asiassa.

Minäkin olen 170 cm

-Saara 

Vierailija
64/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hoikkia ja liikunnallisia naisia harmittaa. Mieheni painaa noin 100kg, ei harrasta mitään liikuntaa kannustuksesta tai painostuksesta huolimatta. Hänellä paino aiheuttaa jo terveysongelmia. Pelaa vain pleikkaria, syö sipsiä ja juo kaljaa. Parisuhde on enää ohuen langan varassa

Vierailija
65/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin 48 kg kun mentiin naimisiin ollessani 23. Nyt olen 49 ja painan 120 kg. Eli onhan se ulkonäkö aika laillla muuttunut, hitaasti vuosien varrella tasaisesti. Mutta niin on kyllä miehenkin (minua 8 vuotta vanhempi), vaikka lihava hän ei olekaan, on kaljuuntunut, harmaantunut, naama painunut loutulle, rypistynyt. Sellaista se on, että ulkonäkö muuttuu, ja meidän iässä jos suhde ja seksuaalinen vetovoima siihen perustuu, voi olla vähän hankala kuvio. Meillä ei onneksi perustu ulkonäköön, joten seksi ja muukin toimii erinomaisesti, vaikka me molemmat vitsaillaankin omista huvittavista ulkonäöistämme kun ihan hyvin tiedämme ettemme ole nättejä näkyjä.

Vierailija
66/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tätä palstaa ja jos tulee ero niin en halua enää seurustella kenenkään kanssa ikinä.

Sama juttu. Loppuelämä sinkkuna. 

Vierailija
67/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse painoin 48 kg kun mentiin naimisiin ollessani 23. Nyt olen 49 ja painan 120 kg. Eli onhan se ulkonäkö aika laillla muuttunut, hitaasti vuosien varrella tasaisesti. Mutta niin on kyllä miehenkin (minua 8 vuotta vanhempi), vaikka lihava hän ei olekaan, on kaljuuntunut, harmaantunut, naama painunut loutulle, rypistynyt. Sellaista se on, että ulkonäkö muuttuu, ja meidän iässä jos suhde ja seksuaalinen vetovoima siihen perustuu, voi olla vähän hankala kuvio. Meillä ei onneksi perustu ulkonäköön, joten seksi ja muukin toimii erinomaisesti, vaikka me molemmat vitsaillaankin omista huvittavista ulkonäöistämme kun ihan hyvin tiedämme ettemme ole nättejä näkyjä.

Painoon voi vaikuttaa, kaljuuntumiseen,harmaantumiseen ja ryppyihinkään ei. Sulle on tullut jättimäinen ylipaino omien valintojesi takia ja vielä ne rypyt ja mahdollinen harmaantuminen siihen päälle. 

Vierailija
68/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako naista, jos lyhyt mies ei kasva?

No jos se mies koko ajan lyhenisi vuodesta toiseen niin saattaisi se häiritä aika paljonkin. Ihmisen lihoominen kun tuppaa vaan jatkumaan ennen aikaiseen hautaan saakka

Vierailija
69/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee fiilis, että olen orava puun kyljessä 😞

M37

Vierailija
70/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, miehet ampuvat itseään jalkaan tällä palstalla. Ei kukaan halua olla heidän kanssaan.

Vierailija
71/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako naista, jos lyhyt mies ei kasva?

Vuoden ääliömäisin rinnastus, tuossa on ihan kaikki pielessä. Oikeampi vertaus olisi, että harmittaako naista, jos pitkä mies lyhenisi päivä päivältä? Tai miksei vaikka, että harmittaako hoikkaa naista, jos miehensä lihoaa? Varmasti harmittaa ihan samalla tavalla kuin hoikkaa miestäkin vaimonsa lihoaminen. 

Vierailija
72/76 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös hoikkia ja liikunnallisia naisia harmittaa. Mieheni painaa noin 100kg, ei harrasta mitään liikuntaa kannustuksesta tai painostuksesta huolimatta. Hänellä paino aiheuttaa jo terveysongelmia. Pelaa vain pleikkaria, syö sipsiä ja juo kaljaa. Parisuhde on enää ohuen langan varassa

Laihtuu sitten kun eroatte. Mies joutuu sinkkumarkkinoille niin siinä alkaa aina kuntokuuri ja vuodessa putoaa noin 30kg painoa. Sitten kun isketään uus nainen niin alkaa se paisuminen. Jokainen on nähnyt tällaisia tapauksia 😅

Vierailija
73/76 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama saadaan olla rennosti sellaisia kuin ollaan. Mekin vitsaillaan kun verkkareissa vaan kuljetaaan. Miestä ei haittaa lihomiseni eikä mua hänen piirteet. Ainakin meillä toiminut todella hyvin. 

Vierailija
74/76 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys on että harmittaako naista kun hän lihoaa ja mies pysyy hoikkana. 

Vierailija
75/76 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain miehiä haittaa. Kertoo karua tarinaa miehestä joka haluaa naisensa olevan näyttelyesine.

En ymmärrä niitä naisiakaan jotka alistuvat tuohon.

Ihminen on pohjimmiltaan pinnallinen ja kateuteen taipuva.

Vierailija
76/76 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen parhaan kaverin vaimo on lihonut rutkasti avioliiton aikana. 20 vuotta sitten kun oli häät niin oli vielä hoikka. Pariskunnalla on yksi teini-ikäinen lapsi. Kerran kuulin ihan vahingossa kun miehen kaveri valitti mun miehelle että vaimon lihavuus häiritsee todella paljon ja käski mieheni olla onnellinen kun mä en ole lihonut ollenkaan. Tämä kaveri on itse hoikka.

Hoikka aisuri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme