Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako hoikkia miehiä, jos vaimo lihoo

Vierailija
15.05.2021 |

avioliiton aikana selvään ylipainoon? Vai huomaako sitä edes, kun ylipaino kertyy hiljalleen vuosien aikana?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa kun vaimo iso ja painavempi kuin aikuinen mies! 75kg mies jää nykyään monelle naiselle pieneksi. 

Vierailija
42/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole sellainen ettei päälle pääse ja alle ei tohdi mennä 😬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka tykkää pyöreistä, menee jo valmiiksi sellaisen naisen kanssa naimisiin. 

Tuo pitää paikkansa. Se on yhteinen sopimus hoikemmilla, että kummatkin pitävät kehostaan huolta.

Vierailija
44/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkuunsa haitannut, näytti silmissäni yhtä kauniilta kuin hoikempanakin. Sitten kun muuttui v-mäiseksi, niin kauneuskin hävisi.

Vierailija
45/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lihooko epäterveellisen lihavaksi, koska silloin saa pelätä millon tulee joku infarkti.

Vierailija
46/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja miehille ei sitte kelpaa mikään kasvisruoka vaan lihaa pitäs saada joka päivä.. kyllä naisetkin lihoo tollasesta

Määrä tekee myrkyn. 

Vierailija
47/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin, vaikka kysymys onkin itselleni tällä hekellä enempi hypoteetinen, että enempi kuin kumppanin lihominen  minua kiinnostaisi ne syyt, miksi näin olisi käyny hänelle, eikä mahd. lainkaan minulle. - Ylipaino kun ei tule useimmitenkaan ihan itsestään nouse, vaan sen takana on usein jotain, vaan mitä? 

Kiinnostaisi myös tietää, että mikä olisi kumppanin oma reagointi / suhauuminen omaan painon nousuunsa. 

Olisiko se, että hällä väljä vai olsiko hänellä itsellään halu yrittää laihtua.

Tai miten hän suhtautusi minun olemukseen ja tai muiden olemukseen. Olisi  mahd. hyvin raskasta, jos hän syyttäisi yksinomaisesi muita omasta painon -nousustaan, samalla alleviivatem ettei hän itse ole tehny mitään, että näin on käynyt (, että hän on  nyt merkittävästi ylipainoinen), eikä sen vuoksi aikoisikaan tehdä "ylipainolleen" mitään.

Sinkkumies

&

Ei siihen usein mitään sen ihmeempiä syitä ole, kuin että ulkonäkö ei ehkä ole enää kovin keskeinen arvo elämässä ja ruuhkavuosielämä on raskasta. Ja koska tosiaan se ulkonäkö ei ole korkealla prioriteeteissa, ei välttämättä mikään laihdutus kiinnosta, jos on tuhat muutakin asiaa elämässä hoidettavana eikä kuitenkaan ole niin sairaalloisen ylipainoinen että se haittaisi toimintakykyä tai välittömästi uhkaisi terveyttä. 

Olen itse lihonut avioliiton aikana 50-kiloisesta 73-kiloiseksi. Lapsikiloja jäänyt molemmista, eikä ole niitä välittänyt niin laihduttaa kun on muutakin tekemistä ja ajattelemista eikä ulkonäkö kauheasti kiinnosta, ja olen kuitenkin BMI:n mukaan vain lievästi ylipainoinen edelleen, eli asia ei ole terveysriski eikä aiheuta arkeen mitään käytännön ongelmia. Mieheni onneksi kyllä tykkää pyöreämmistä, joskus kun katsellaan vanhoja kuvia niin hän sanoo että olit kyllä aika laiha luikku silloin, näytit ihan pikkupojalta :D )

Vierailija
48/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako hoikkia naisia, jos mies lihoo avioliiton aikana selvään ylipainoon?

Vierailija
49/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep mutta siitä ei voi sanoa mitään tai nainen loukkaantuu.

Ja moni loukkaantuisi syystäkin. Miesten ei ole niitä yhteisiä lapsia tehdä. Moni mies ei avioliitossa halua käyttää kondomia, ja itsestäänselvänä oletuksenaan on vaimon ehkäisypillereiden käyttö. Joilla monilla on monille lihottava vaikutus.

Jep, ja eihän siitä pidä vuosien kestäneessä avioliitossa loukkaantua, jos terveydelliset syyt on johtaneet esim. lääkityksen takia lihomiseen. Tai jonkun kehonosan loukkaamisen takia seuranneen syyn takia.

Eikä luonnollisestikaan saa loukkaantua, jos alko ei ole ongelma itselle, ja syödään samaa ruokaa, ja mies pysyy dokaamalla hoikkana. Alkoholi kun on liuotin. Liuottaa siis rasvaa.

Ei saa loukkaantua, jos itse tekee vuorotyötä, ja mies ei. 

Ei pidä loukkaantua, jos kotityöt on sälytetty vaimon niskoille kokonaisuudessaan, ja vain miehellä on aikaa ja voimavaroja liikuntaharrastuksilla pitää yllä kroppaansa.

Moni mies ei todellisuudessa edes ansaitsisi pyöristynyttä vaimoaan. Eikä tosiaan moni tyhjäpää sellaista saa edes ikinä. Ja sitten vollotetaan kahta kauheammin naisten kiloista.

Vierailija
50/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun miesystävääni ottaisi päähän, kun haukkuihan tuo läskiksi jo seurustelun alussa. 

Hänen kroppansa on kyllä hirveä, pelkkää luuta ja nahkaa, mutta ilmeisesti se on parempi sitten.

Vierailija
51/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lihavia miehiä haittaa kun vaimo lihoo

Se on sitten voi voi. Läskit voivat yhdessä sitten alkaa muuttamaan elämäntapojaan parempaan suuntaan.

Vierailija
52/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei siihen usein mitään sen ihmeempiä syitä ole, kuin että ulkonäkö ei ehkä ole enää kovin keskeinen arvo elämässä ja ruuhkavuosielämä on raskasta. Ja koska tosiaan se ulkonäkö ei ole korkealla prioriteeteissa, ei välttämättä mikään laihdutus kiinnosta, jos on tuhat muutakin asiaa elämässä hoidettavana eikä kuitenkaan ole niin sairaalloisen ylipainoinen että se haittaisi toimintakykyä tai välittömästi uhkaisi terveyttä. 

Olen itse lihonut avioliiton aikana 50-kiloisesta 73-kiloiseksi. Lapsikiloja jäänyt molemmista, eikä ole niitä välittänyt niin laihduttaa kun on muutakin tekemistä ja ajattelemista eikä ulkonäkö kauheasti kiinnosta, ja olen kuitenkin BMI:n mukaan vain lievästi ylipainoinen edelleen, eli asia ei ole terveysriski eikä aiheuta arkeen mitään käytännön ongelmia. Mieheni onneksi kyllä tykkää pyöreämmistä, joskus kun katsellaan vanhoja kuvia niin hän sanoo että olit kyllä aika laiha luikku silloin, näytit ihan pikkupojalta :D )"

Ei ylipaino ole vain ulkonäkökysymys. Ylipaino vaikuttaa aika paljon jaksamiseen. Lisäksi kauhea taakka mm polville. Liikunta on terveellistä, ei mikään ulkonäkökysymys. Jos on ylipainoa, niin silloin helposti jää arkiliikunta minimiin, koska se on hankalan tuntuista. Hengästyttää ja hikoiluttaa. Lasten kanssa monet asiat jää tekemättä kun ei itse jaksa. Ja jos on noin kiireinen, niin ehtiikö mitään liikuntaharrastusta pari kertaa viikossa?

Se 20kg painon nousu on tuolla asenteella parin vuoden päästä helposti tuplaantunut.

Vierailija
53/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako hoikkia naisia, jos mies lihoo avioliiton aikana selvään ylipainoon?

Tietysti haittaa, JOS on terveelliset elämäntavat se juttu. Tietenkään sairauksille ei mitään voi, mutta jos alkaa yhtäkkiä kalja ja makkaraperunat maistumaan enemmän kuin säännöllinen liikunta ja terveelliset ruuat, niin...

Vierailija
54/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan hieman siitä, miten lihoo ja kuinka paljon.

Minä olen nykyään 15 kg painavampi kuin mieheni tavatessani. Mies tykkää vielä enemmän. Silloin kun tavattiin, olin atleetti joka pystyi laskemaan vatsalihaksensa. Nykyään olen pehmeämpi ja naisellisempi, ja mies kun on pyllymies, sitä ei suinkaan harmita että pyrstöni on entistä suurenmoisempi. Eikä vaikuta harmittavan muitakaan miehiä.

Sanoisin, että miehille on yksi lysti tai pelkästään positiivinen asia, niin kauan kuin vyötärö on sen 20 cm kapeampi kuin lantion- ja rinnanympärys.

Mutta omenatyyppinen lihavuus on kyllä äärimmäisen epäesteettistä kaikilla, sekä miehillä, että naisilla. Oma mies lihoi muutaman kilon stressin takia pari vuotta sitten, kaikki tuohon etureppuun sellaiseen rasvamaksa-tyyliin. Yhteisymmärryksessä totesimme, että pidämme molemmat hänestä enemmän vinttikoirana, joten mies otti stressin hallintaan ja on taas oma hoikka itsensä.

Vierailija
55/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietenkin harmittaa

miehille tärkeintä on naisen ulkonäkö = laihuus ja tissit

Ja naisille, että mies on pitkä ja tuuheat hiukset.

Fakta nyt vaan on että hoikka nainen näyttää paremmalta kuin ylipainoinen. Ylipaino myös viestii epäterveellisyydestä, sairauksista, vaikuttaa hedelmällisyyteen, yms.

Kuka muka väittää ettei hoikka ja treenattu nainen näytä paremmalta esim.alusvaatteisillaan kuin lihava ja muhkurainen nainen? Jos jalat ovat kuin raejuustolla täytetyt säkit, ei se näytä haluttavalta...

Mielestäni on epäreilua päästää itsensä järkyttävään kondikseen seurustellessa. Olen kuullut miesten valittavan kuinka seksihalut katoavat naisen lisäkilojen myötä. Toki sama toimii myös niin päin että mies päästää itsensä kamalaan kuntoon ja naiselt

Niin näyttää se hoikka, (pitkä) ja lihaksikas mieskin paremmalta kuin lihava, lyhyt ja löysä.

Vierailija
56/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Tässä nyt ei varmaan haettu sitä, että kisakireä urheilija kerää vähän "offirasvoja", ja alkaa näyttää normaalilta naiselta.

Vaan sitä, että normaalilta naiselta näyttänyt muuttuu valaaksi.

Vierailija
57/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa kun vaimo iso ja painavempi kuin aikuinen mies! 75kg mies jää nykyään monelle naiselle pieneksi. 

Jaa... Kyllä moni mieskin painaa ainakin sen 90 kg. Ilman sen kummempia lihaksia.

Vierailija
58/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrsityt, suussaan lionneet sormien kynnet miehellä on kyllä todella rumat. Eikö hän ymmärrä että se näyttää kamalalta ja kaikki sen huomaa. Eikä siinä auta yhtään laihuus hänellä.

Vierailija
59/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tietenkin harmittaa

miehille tärkeintä on naisen ulkonäkö = laihuus ja tissit

Ja naisille, että mies on pitkä ja tuuheat hiukset.

Fakta nyt vaan on että hoikka nainen näyttää paremmalta kuin ylipainoinen. Ylipaino myös viestii epäterveellisyydestä, sairauksista, vaikuttaa hedelmällisyyteen, yms.

Kuka muka väittää ettei hoikka ja treenattu nainen näytä paremmalta esim.alusvaatteisillaan kuin lihava ja muhkurainen nainen? Jos jalat ovat kuin raejuustolla täytetyt säkit, ei se näytä haluttavalta...

Mielestäni on epäreilua päästää itsensä järkyttävään kondikseen seurustellessa. Olen kuullut miesten valittavan kuinka seksihalut katoavat naisen lisäkilojen myötä. Toki sama toimii myös niin päin että mies päästää itsensä kamalaan kuntoon ja naiselt

Montakohan kertaa tässä viestissä nyt mainittiin halut ja haluttavuus. Ainakin tarpeeksi monta, että tulee selväksi että elämässä tärkeintä on omat halut ja niiden tyydyttäminen

Vierailija
60/76 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni reppana miehensä painostiksesta käyttää/alkaa käyttämään diabeteslääkettä, vaikka ei sairasta diabetesta :( Ja altistaa itsensä sivuvaikutuksille. Eihän se miehen kropassa tunnu, jos oksettaa ja ripuloi kaiken aikaa tms. Ja eihän se miehen haima reagoi epätoivotuillakaan tavoilla, esim. alkamalla toimimaan huonommin, kuin ennen käyttöä. Jopa diabetekseen asti.

Eikä ne muutkaan myötävaikutetut aineenvaihdunnalliset muutokset/sairaudet mieheen iske, joka voi taas olla onnellinen jälleen, kun vaimo on laihtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän