Harmittaako hoikkia miehiä, jos vaimo lihoo
avioliiton aikana selvään ylipainoon? Vai huomaako sitä edes, kun ylipaino kertyy hiljalleen vuosien aikana?
Kommentit (76)
Joo mutta sitä ei ole soveliasta sanoa ääneen.
Ei, me pyöristytään ja laihdutaan samaa tahtia. Samoissa eväissä kun ollaan.
Olen lukenut tätä palstaa ja jos tulee ero niin en halua enää seurustella kenenkään kanssa ikinä.
Olen 170 cm pitkä nainen ja kyllästynyt arvosteluun joka asiassa.
Tulee fiilis kuin olisin orava puunkyljessä makuuhuoneen puolella 😞
Totta kai harmittaa. Hoikkaa naistakin harmittaa, jos mies lihoo. Kilo tai kaksi ei mitään haittaa, mutta kymmenen kyllä.
Mun miehen parhaan kaverin vaimo on lihonut rutkasti avioliiton aikana. 20 vuotta sitten kun oli häät niin oli vielä hoikka. Pariskunnalla on yksi teini-ikäinen lapsi. Kerran kuulin ihan vahingossa kun miehen kaveri valitti mun miehelle että vaimon lihavuus häiritsee todella paljon ja käski mieheni olla onnellinen kun mä en ole lihonut ollenkaan. Tämä kaveri on itse hoikka.
Riippuu miehestä. Jotkut tykkäävät nimenomaan pyöreistä naisista. Jos mies on kiinnostunut naisesta hoikkana ja myöhemmin lihoo, niin on toki riski siitä että hänen naismakunsa ei veny naisen vaatteiden mukana. Ja tästä ei voi edes kauheasti syyttää miehiä. Monesti he kyllä haluaisivat kiihottua lihoneesta kumppanista mutta tämä on vähän sellainen asia, mitä ei tietoisella mielellä päätetä.
Jep mutta siitä ei voi sanoa mitään tai nainen loukkaantuu.
Meillä vaimo oli jo vähän pyöreä kun tavattiin. Nyt myöhemmin lihonut reippaasti lisää. Mua ei kilot haittaa päinvastoin voi sanoa .ihana ja pehmoinen nainen kiva katsella.
Myös lihavia miehiä haittaa kun vaimo lihoo
No ne pyöreistä pitävät on aina näitä selviä betoja.
"se rakastaa mua just sellaisena kuin olen" , onhan tuo kuultu lihavien suusta ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee fiilis kuin olisin orava puunkyljessä makuuhuoneen puolella 😞
Tässäpä syy miksi valtaosa naisista ei halua lyhyttä miestä. Ei sitä oravaa viereen makaamaan.
Ei. Meillä on sellainen avioehto että minulla ei ole oikeutta vaimon omaisuuteen avioliiton päättyessä, paitsi silloin jos hän kuolee ylipainon johdosta.
Itse oon kyllä tykännyt kun naiselle on tullut hieman kiloja. Muun muassa rinnat ovat selvästi täyteläisemmät. Ovat myös hieman pehmeämmät, eli vähemmän kiinteät. Ero ei ole kovin suuri, mutta pidän niistä näin vielä enemmän.
Minkä takia hoikka mies jäisi suhteeseen missä nainen ei huolehdi terveydestään vaan antaa itsensä lihoa
Itse sanoisin, vaikka kysymys onkin itselleni tällä hekellä enempi hypoteetinen, että enempi kuin kumppanin lihominen minua kiinnostaisi ne syyt, miksi näin olisi käyny hänelle, eikä mahd. lainkaan minulle. - Ylipaino kun ei tule useimmitenkaan ihan itsestään nouse, vaan sen takana on usein jotain, vaan mitä?
Kiinnostaisi myös tietää, että mikä olisi kumppanin oma reagointi / suhauuminen omaan painon nousuunsa.
Olisiko se, että hällä väljä vai olsiko hänellä itsellään halu yrittää laihtua.
Tai miten hän suhtautusi minun olemukseen ja tai muiden olemukseen. Olisi mahd. hyvin raskasta, jos hän syyttäisi yksinomaisesi muita omasta painon -nousustaan, samalla alleviivatem ettei hän itse ole tehny mitään, että näin on käynyt (, että hän on nyt merkittävästi ylipainoinen), eikä sen vuoksi aikoisikaan tehdä "ylipainolleen" mitään.
Sinkkumies
Riippuu miehestä. Oma hoikkuus ei korreloi sen kanssa, miten suhtautuu toisen lihavuuteen. Joku voi olla tosi tarkka kiloista, toinen taas tykkää pyöreistä naisista.