Mitä kipuja nämä voisi olla:
Mulla on raskaus vielä aika alussa (10+4). Eilen alapäätä alkoi särkeä ja jomottaa. Se kipu tuntui ihan kuin joissain " luissa" . Loppui onneksi kun makailin aikani sängyssä. Nyt tänään aamulla samanlaista tuntemusta mutta lievempänä. Kipu ei ole kovaa eikä jatkuvaa mutta aika epämiellyttävän tuntuista. Pyöräilin pitkästä aikaa pari päivää sitten. Voisiko se johtua siitä vai mistä? Haluaisin vielä jatkaa tuota pyöräilyä mutta mitä jos alapää tulee vaan kipeämmäksi? Kiitos tuhannesti jos vastaat!!!! :)
Kommentit (5)
lantioliitokset löystyvät tulevia koitoksia varten tms...
muistan itselläni olleen kamalaa kipua alavatsassa, neuvolassa sanottiin sen johtuneen juuri kohdun venymisestä
eli ei ole syytä huoleen jos raskauden alkuvaiheessa on alavatsakipuja, mutta ei vuotoja? minulla ei ensimmäisen raskauden kohdalla ollut mitään kipuja nyt toisen kohdalla toissa yönä heräsin ihan outoon kipuun...
kuinka pitkä aika ensimmäisestä synnytyksestä on?
mulla oli lantiokivut kamalat kun keho ei ollut kerennyt palautua edellisestä, jouduin käyttämään sellaista tukiliiviä kipuihin.
Voiko jo tosiaan näin varhaisessa vaiheessa tuo alapää alkaa venymään niin että tekee kipeää?! Edellisessä raskaudessa josta tosin on jo vuosia ei muistaakseni ihan näin aikasin alkanut kivut? Mulla on yksi sektio takana, olisko sillä ja kiinnikkeillä mitään yhteyttä? No, ehkä jätän pyöräilyt ja katson että loppuuko tuo kipuilukin siihen... Kiitos kuitenkin vastanneille :)
En kehtaa tämmöisistä vaivoista neuvolaankaan soitella ja kysellä :(