Olen alipainoine ja ahdistaa kulkea kesällä ulkona
Tämä ei ole mitään vittuilua lihavilla mutta olen ollut masentunut ja laihtunut hurjasti ja joka paikasta näkyy luut, en kehtaa käydä ulkonakun ihmiset ihmettelee miksi näytän tältä
Kommentit (15)
Löysät pitkät vaatteet. Onhan niitä. Kaikki mallitkin luurankoja.
Metti Forssell
Vierailija kirjoitti:
Hae kaupasta pussi lihapiirakoita niin ei ole kauaa posket lommolla 🤔
MInä en vain liho vaikka syön ja ei ole rahaa ostaa älyttömästi ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Metti Forssell
no joo mutta en kehtaa pitää hameita
Oletko edelleen masentunut ja mitä syitä olet sen taustalta löytänyt? Suomipojat ainakin tykkäävät jopa erittäin alipainoisista tytöistä (hyvinvoinnista viis), joten saat varmasti paljon kiinnostuneita katseita.
Oletko niin varma, että ihmiset ihmettelee ulkonäköäsi? Tai edes huomaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko edelleen masentunut ja mitä syitä olet sen taustalta löytänyt? Suomipojat ainakin tykkäävät jopa erittäin alipainoisista tytöistä (hyvinvoinnista viis), joten saat varmasti paljon kiinnostuneita katseita.
Sos.tilanteiden pelko varmaan. En pysty nauttia mitenkään elämästä. En usko että kukaan tykkää jos naisella ei ole kurveja. olen ihallut kurvikkaita(normaalipainoisia)naisia pitkään keille istuu vaatteet nätisti...
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin varma, että ihmiset ihmettelee ulkonäköäsi? Tai edes huomaa sitä?
Ei varmaan mutta alkaa hikoiluttaa ja ahdistaa ja tuntuu että joku pitää minua hyypiönä. liittyy varmaan sos.tilanteiden pelkoon.
Eikai siinä auta, kuin viis veisata muiden katseista. Ihmiset saisivat lakata toisten ihmisten asioihin puuttumisen, töllistelyn ja kommentoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metti Forssellno joo mutta en kehtaa pitää hameita
Kuka hameista on puhunut. Ks bypias.
Housuja ja kerrospukeutumista kesälläkin näyttää olevan.
College vaatteita.
Sama täällä. Olen merkittävästi alipainoinen. Muutenkin olen sairas ja kalpean näköinen. Huomaan ihmisten tuijottavan, jos kuljen lyhythihaisissa vaatteissa. Ahdistavaa. Käytän mieluiten pitkähihaisia tai 3/4-hihaisia vaatteita. Mulla on kivoja hihattomia mekkoja, mutta hävettää käyttää niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sos.tilanteiden pelko varmaan. En pysty nauttia mitenkään elämästä. En usko että kukaan tykkää jos naisella ei ole kurveja. olen ihallut kurvikkaita(normaalipainoisia)naisia pitkään keille istuu vaatteet nätisti...
Mä olen kurvikas mut on ylipainoa vähän, ja kadehdin hoikkia joille sopii vaate kuin vaate/riepu päälle ja ne just istuu nätisti 😅
Suomalaiset miehet rakastaa alipainosia naisia, jopa ihan anorektisen laihoja joten onnittelut: löydät sellasen helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kurvikas mut on ylipainoa vähän, ja kadehdin hoikkia joille sopii vaate kuin vaate/riepu päälle ja ne just istuu nätisti 😅
Mulla on niin laihat jalat etten voi käyttää lyhyitä hameita/mekkoja tai tiukkoja housuja.
Eri.
Hae kaupasta pussi lihapiirakoita niin ei ole kauaa posket lommolla 🤔