Suihkulähdeorgasmi
Iltalehti plussassa juttua "naisen orgasmin kuningattaresta". Onko se oikeasti niin nautinnollista? Olisi kiva aiheuttaa omalle kumppanille sellainen 💦
Kommentit (86)
Minulta kysyttiin muutama viikko sitten halusinko kokeilla squirttausta. Sanoin, ettei se minulta onnistu, koska sitä oli muutama mies kyllä yrittänyt aiemminkin. Mutta niin se taitava mies antoi minulle elämäni ensimmäisen squirtin. Kiitos Wildclubin hierojalle.
Vierailija kirjoitti:
Minulta kysyttiin muutama viikko sitten halusinko kokeilla squirttausta. Sanoin, ettei se minulta onnistu, koska sitä oli muutama mies kyllä yrittänyt aiemminkin. Mutta niin se taitava mies antoi minulle elämäni ensimmäisen squirtin. Kiitos Wildclubin hierojalle.
Mitenhän saisi saman taidon? Jossain pitäisi päästä harjoittelemaan kun vaimolla ei saa harjoitella. Ehkä kerran vuodessa saa edes sormilla koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän saisi saman taidon? Jossain pitäisi päästä harjoittelemaan kun vaimolla ei saa harjoitella. Ehkä kerran vuodessa saa edes sormilla koskea.
Opettelemalla. Jos vaimo ei suostu, niin vaihtoehtona sitten joku toinen innokas.
Miksi se edes on enää sun vaimo?
Tämä ei pidä paikkansa. Itselläni tämä alkoi alle 20-vuotiaana ensimmäisen poikaystävän kanssa siinä vaiheessa kun taidot olivat kasvaneet sen verran että aloin saada orgasmeja.
Lapset sain 3-kymppisenä. Nykyään ikää enemmän, enkä edelleenkään saa joka kerta orgasmia, mutta kun saan, siitä tulee valitettavasti aina myös iso sotku. :(