Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulin kateutta minulle vieraaksi tunteeksi mutta

Vierailija
15.05.2021 |

nyt tyttären kaverin isä osti tytölleen Mersun!
Meidän tyttö ajelee joskus meidän vanhalla Tojotalla.
V tuttaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikiselle ihmiselle tuttu tunne on kateus.

Fiksuus lähtee sen tiedostamisesta ja jatkokäsittelystä omassa päänupissa. Ja jos tähän vaiheeseen siirryt, olet jo melko harvinaislaatuisessa ja pienessä porukassa.

Vierailija
2/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan uudempi peltilaatikko jonka alla on renkaat. Älä välitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kateellinen Laura Frimanille, jota onnisti TAAS Suomenlinnan asuntoarpajaisiisa. Kysyn vaan, mikä on todennäköisyys moiselle arpaonnelle.

Ei silti, itse en ole tuolta asuntoa edes hakenut, mutta kuitenkin. Muikki onnistuu toteuttamaan kaikki haaveensa.

Ja siis ihan kaikella rakkaudella kirjoitin tämän. Laura kun on kaiken huipuksi niin ihanakin.

Vierailija
4/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kateuden tunteessa ei ole mitään vikaa eikä sitä tarvitse prosessoida tai järkeillä pois tai valjastaa johonkin jaloon käyttäytymiseenkään. Samanlainen tunne kuin kaikki muutkin tunteet.

Vierailija
5/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tollanen ärsyttää, luonnollista.

Vierailija
6/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuus lähtee sen tiedostamisesta ja jatkokäsittelystä omassa päänupissa. Ja jos tähän vaiheeseen siirryt, olet jo melko harvinaislaatuisessa ja pienessä porukassa.

Jaa, minä en ole ollut mielestäni ikinä kateellinen. Olen ollut aina positiivinen ihminen ja lapsesta pitäen perustyytyväinen tyyppi, joka tekee niin kuin itse parhaaksi katsoo ja ei juuri muita katsele ja kuuntele. Maallinen mammona ei ole minulle tärkeää. Täsmälleen samanlaisia ovat myös ystäväni, mieheni ja lapseni.

Vierailija
7/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole ikinä kokenut kateutta. En tajua koko kateutta.

Vierailija
8/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole ikinä kokenut kateutta. En tajua koko kateutta.

Mitä kaikkea etuoikeuksia sulla on? Toimivat jalat, puhekyky tallella, jopa kyky opiskella tai tehdä töitä? Entä löytyikö sieltä myös mies tai edes aiempia suhteita, kenties lapsi? Ystäviä tai tuttavia, sukulaisia?

Jos et kykenisi kirjoittamaan nettiin, olisitko ikinä kateellinen niille, jotka voivat?

Vierailija
9/9 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on mahdollista...

Itse en vaan ymmärrä ihmisiä, jotka sanovat että heiltä puuttuu joku tunne kokonaan.

Voi kai sitten jokin muukin tunne ( viha, rakkaus, ilo, suru...)puuttua ?

Vai onko se sitten vaan tunteen kieltämistä tms., mikä ei taas ole tervettäkään.