Onko tää Joker näin ahdistava ja surullinen, kuin nyt alussa vaikuttaa
Kommentit (33)
Joko se on ampunut ne nilkit metrossa?
Taasko se tulee sieltä teeveestä, eikö ne mitää muuta näytä ku samoja
Okei. Kiitos tiedosta.
Enpä taida sitten katsoa enempää, ei jaksa nyt ahdistavuutta tänään.
Ap
Ap, Joker todellakin kannattaa katsoa.
Kannattaa katsoa vaikka auhwuttaakin epämukavuuden tunnetta, loistava elokuva, tarina ja pistää ajattelemaan. Loistava J Phoenix.
Nähnyt leffan 2-3x ja jääkaapin ovessa on kuva jossa Joker "tanssahtelee" punaisessa puvussaan portaita alas.
Hyvä leffa, kannattaa katsoa loppuun.
Tää on kaikkien inkkeleiden idoli. Että yhteiskunta aiheuttaa jokeroitumista. Itse on viaton, josta tulee syrjäytynyt ja radikalisoitunut.
No sehän on mielisairas surullinen hahmo, ei siitä kovin hauskaa elokuvaa saa.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on mielisairas surullinen hahmo, ei siitä kovin hauskaa elokuvaa saa.
Mua nauratti useammassa kohdassa. Leffa on hyvä analogia yhteiskunnan kovuudesta huono-osaisia kohtaan ja siitä miten päähenkilö ei tavallaan voi koskaan voittaa muuten kuin luopumalla kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kaikkien inkkeleiden idoli. Että yhteiskunta aiheuttaa jokeroitumista. Itse on viaton, josta tulee syrjäytynyt ja radikalisoitunut.
Onko koulukiusattu syypää siihen että häntä hakataan
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö vastaamaan mihinkään ilman incelöintiä? Elokuvana ihan erilainen kuin odotin. Jotenkin olin olettanut että siinä on myös batman. Yllättävän hyvä ei mikään tusinaluokan toimintaleffa missä tietää että sankari voittaa aina pahikset.
Joaquin Phoenix tekee paljon hienoa eläintensuojelutyötä PETA:ssa.
Siellä on useita hänen laatimiaan vetoomuksia allekirjoitettavaksi eläinten puolesta.
Esim härkätaisteluiden kielto ja kielto etteivät espanjalaiset hirttäisi joka syksy satojatuhansia Galgo-koiriaan.
Todella hyvä elokuva. En ole yhtäkään batman elokuvaa nähnyt kun ei ole mun juttu mutta tästä pidin.
On