Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi liialliseen rumuuteen?

Vierailija
15.05.2021 |

Mulle naureskellaan rumuuteni vuoksi ja piirteeni ovat sellaiset, etten saa niitä häivytettyä meikillä. Yllättäen olen toki sinkkukin, eikä kavereitakaan ole juurikaan. Mikä auttaisi tähän?

Olen piirteiltäni niin ruma, että tuntuu vähän turhalta kuntoilla, syödä terveellisesti, pitää huolta ulkonäöstään tai meikatakaan. Tai edes ostaa nättejä vaatteita. Olen silti luontaisesti hoikka ja ihan ok kunnossa arkiliikunnan ja kotiruoan avulla.

Ongelmana ovat keskiverrosta negatiivisella tavalla poikkeavat kasvonpiirteeni, joten herätän ihmisissä inhoa, sääliä ja halveksintaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi/psykiatri. Minä-kuva selvästi häiriintynyt.

Vierailija
22/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaproteesi, lantion ja pepun kavennuttaminen, vyötärön paksuntaminen rasvasiirroilla, huulten kavennuttaminen. Voila! Ap:sta tulee suosittu ja ihailtu ja kaikki ongelmat ratkeavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä kampaaja ja tosi hyvin valitut silmälasit voivat vähentää rumuutta niilläkin, joilla meikki ei auta riittävästi. Yksi tuntemani tosi ruma nainen on löytänyt miehen Saharan eteläpuolisesta Afrikasta, tämä saattaisi toimia sinullakin.

Vierailija
24/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujen tarpeessahan ap on.

Sen takia hän säännöllisesti ripottelee rivien väliin faktatietoja ulkonäöstään.

Mallimitat (oliko ne 175/60 tai jotain vastaavaa), upeat paksut hiukset, kauniit silmät, säännölliset piirteet, ei suomalainen nykerö/pottunenä vaan hieno eteläeurooppalainen suora versio jne.

Ja kun pitää jotain valittamisen aihetta keksiä, niin "leuka on liian pieni".

Tällainen äärimmäinen rumilus siis kyseessä.

Vierailija
25/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein "liialliseen" rumuuteen pitäisi saada apua.  Vaatimattomana ihmisenä ilmeisesti olisit ihan tyytyväinen "keskinkertaiseen" rumuuteen tai jopa "vähäiseen" rumuuteen.

Jotain tyydytystä näistä palstajutuistasi kai sitten saat.

Vierailija
26/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskasi.

Mulla on järkyttävä nenä, suun alue ja huono iho. En luovu maskista ikinä.

Vierailija
27/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ihmiset ovat samaa mieltä perheessä, joten taidat olla vain syntipukki.  Mikset kysy ihan ventovieraalta mielipidettä?

Vierailija
28/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietää vallan hyvin itsekin, ettei ole ruma vaan itse asiassa tavanomaista kauniimpi. Ja tietenkin älykkäämpi, sen verran usein olemme saaneet kuulla niistä mensapisteistä.

Nyt kahden parisuhteen ja epäonnistuneen yksipuolisen terapeuttirakastumisen jälkeen täytyy vain saada jostakin asiasta valittaa, ja kun ei ole parempaakaan syytä keksinyt, on napannut tuon "viallisen" ulkonäkönsä.

Ja tietää oikein hyvin senkin, millä saa huomiota, eli haaveilulla plastiikkakirurgisista operaatioista ja, herra paratkoon, "leukaproteesista". 

Vierailija
29/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oikein "liialliseen" rumuuteen pitäisi saada apua.  Vaatimattomana ihmisenä ilmeisesti olisit ihan tyytyväinen "keskinkertaiseen" rumuuteen tai jopa "vähäiseen" rumuuteen.

Jotain tyydytystä näistä palstajutuistasi kai sitten saat.

Haluaisin näyttää keskinkertaiselta edes. Sellaiselta, jonka ulkoinen olemus ei jää kenenkään mieleen, eikä kukaan koskaan muistaisi minua. Se olisi unelmani. Sekä riittävän siedettävän näköinen kuitenkin, jotta saisin kumppanin.

Ei ole ketään, kenen kanssa jutella ja angstata, niin siksi tämä palsta. Enkä puolisoa löydä millään keinolla. Pahamaineinen Tinder, deittipalstat, sosiaaliset harrastukset ja baarit ovat tosin vielä kokeilematta, enkä uskalla niitä varmaan vähään aikaan kokeillakaan, mutta muuten siis.

T. Ap

Vierailija
30/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leukaproteesi, lantion ja pepun kavennuttaminen, vyötärön paksuntaminen rasvasiirroilla, huulten kavennuttaminen. Voila! Ap:sta tulee suosittu ja ihailtu ja kaikki ongelmat ratkeavat.

Muut arvasit yllättävänkin hyvin, mutta vyötäröä en haluaisi paksuntaa, vaikka monilla kauniilla naisilla onkin vähän tukevampi vyötärö kuin minulla. Tarvitsisin myös symmetrisyyttä lisää kasvoihin. Oikeastaan kasvoni voisi muotoilla uusiksi kokonaan.

T. Ap

Vierailija
31/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja älykäs ihminen ei ikinä ole ruma. Ja kaunis tukka tekee kaikista heti hyvännäköisen.

Vierailija
32/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha auttaa.

Vierailija
33/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on omanlaisensa. Itse rakastuin nuorena hörökorvaiseen komistukseen, josta tuli aviomieheni. Oli hassua, kun muut kiinnittivät huomiota hänen korviinsa ja saattoivat jopa sanoa minulle, että eikö sinua haittaa ne...No ei! Valloittava persoona silloin ja edelleen.

Vierailija
34/34 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ainakin varsin yksinkertainen ratkaisu, jonka Deadpool keksi leikkaamalla Hugh Jackmanin paperinaaman ja asettamalla sen kasvoilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä