Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu ei hyväksynyt Facebook-kaveriksi! Pistänkö välit poikki?

Vierailija
15.05.2021 |

Aika ihme käytöstä! Ollaan satunnaisesti tunnettu pari kuukautta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

2/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ihmeessä välit poikki. Onhan niin että jos ei sosiaalisessa mediassa ole kaveri niin ei voi olla oikeassakaan elämässä.... naiset

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Laita ihmeessä välit poikki. Onhan niin että jos ei sosiaalisessa mediassa ole kaveri niin ei voi olla oikeassakaan elämässä.... naiset

En ole ap. Mutta minulle on selvää että jos joku kiusaa rivien välistä sosiaalisessa mediassa, ei hän välttämättä ole kovin kiva kaveri..

Vierailija
4/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Menikö multa jotain ohi, mistä sä tiedät hänen sukupuolensa?

Vierailija
5/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savuton kirjoitti:

En ole ap. Mutta minulle on selvää että jos joku kiusaa rivien välistä sosiaalisessa mediassa, ei hän välttämättä ole kovin kiva kaveri..

Kiusaa? Siis eihän hän ole edes kaveri siellä sos mediassa! Miten siis ”kiusaa”??

Vierailija
6/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen etääntymään. Jos ei edes etäiseksi fb kaveriksi voi suostua, niin miksi soisit hänelle missään arkisissa tilanteissa kivoja jutusteluhetkiä. Jokuhan sinussa häntä ei erityisemmin viehätä tai sytytä ihmisenä ja ehkä ihan hyvä että nyt tiedät sen.

Sitten on myös olemassa ihmisiä joista kaikkien vaan on helppo tykätä. Sellaisilla ei välttämättä tule ikinä vastaan tilannetta että heidän fb kavereiksi ei haluta ryhtyä. Heiltä tällaisia neuvoja ei kannatakaan kysyä.

Vierailija
7/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin poikani parhaan kaverin äitiä kaveriksi, mutta hän ei hyväksynyt pyyntöä. En muista, milloin se oli, mutta pojat olivat kai olleet samassa päiväkotiryhmässä jo pari vuotta ja kyläilleetkin olivat synttäreillä ja muutenkin. Saattoi se olla eskariaikaakin jo. Nyt poikien ystävyys on jatkunut jo yli 10 vuotta. Kaverin isä lähetti minulle kaveripyynnön pari vuotta sitten ja olemme kavereita myös kaikkien muiden saman jalkopallojoukkueen poikien äitien kanssa ja monen koulukaverin vanhemman kanssa. Myös tyttömme ovat olleet vähän aikaa joukkuekavereita, joten tunnemme myös sitä kautta. Yhteisiä kavereita meillä on 20, mutta me kaksi emme ole kavereita. Uudestaan en pyydä.

Vierailija
8/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuton kirjoitti:

Mikä ihme saa kaltaisesi madon yleistämään yhden huonon trollin sekoilun koskemaan kokonaista sukupuolta? Mistä tuo tarve mahtaa kummuta?

Vierailija
9/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin poikani parhaan kaverin äitiä kaveriksi, mutta hän ei hyväksynyt pyyntöä. En muista, milloin se oli, mutta pojat olivat kai olleet samassa päiväkotiryhmässä jo pari vuotta ja kyläilleetkin olivat synttäreillä ja muutenkin. Saattoi se olla eskariaikaakin jo. Nyt poikien ystävyys on jatkunut jo yli 10 vuotta. Kaverin isä lähetti minulle kaveripyynnön pari vuotta sitten ja olemme kavereita myös kaikkien muiden saman jalkopallojoukkueen poikien äitien kanssa ja monen koulukaverin vanhemman kanssa. Myös tyttömme ovat olleet vähän aikaa joukkuekavereita, joten tunnemme myös sitä kautta. Yhteisiä kavereita meillä on 20, mutta me kaksi emme ole kavereita. Uudestaan en pyydä.

Täts laif. Ainakin tuosta tiedät että hän on tekemisissä kanssasi vain ja ainoastaan olosuhteiden pakosta. Helpoimmalla pääsee kun ennalta olettaa kaikkien olevan tuollaisia, yllättävän moni suomalainen vähät välittää tuttavuuksista tai ajatuksesta yhteisöllisyys.

Vierailija
10/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä teko.Välittömästi se on moro ja näkemiin.

Vierailija
11/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on syöpä.

Vierailija
12/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainskin minä haluan fb-kavereikseni vain todella läheiset ystävät, en esim. sukulaisia, työkavereita tai entisiä opiskelukavereita. Minulla on viitisenkymmentä fb-kaveria enkä tarvitse enempää. Jos on satoja kavereita, niin siinähän menee tuntikausia että ehtii lukemaan kaikkien kuulumiset, kommentoimaan ja tykkäämään ja keskustelemaan.

Vierailija
13/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku vielä Facebookissa... Sen aika meni jo.

Vierailija
14/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainskin minä haluan fb-kavereikseni vain todella läheiset ystävät, en esim. sukulaisia, työkavereita tai entisiä opiskelukavereita. Minulla on viitisenkymmentä fb-kaveria enkä tarvitse enempää. Jos on satoja kavereita, niin siinähän menee tuntikausia että ehtii lukemaan kaikkien kuulumiset, kommentoimaan ja tykkäämään ja keskustelemaan.

Ihmisellä voi olla vain 5-10 läheistä ihmissuhdetta kerrallaan. Eli tuolla teorialla sinulla on 40 kaveria liikaa. Fbssä on toiminto jolla voi piilottaa vähemmän läheiset tuttavat.

Vierailija
15/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ihan vahinko ettei hyväksynyt. tai olet itse vahingossa perunut kaveripyynnön. Mutta en minäkään tossa tilanteessa kysyisi uudestaan.

Vierailija
16/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus. Poista kaveripyyntö ja unohda koko asia, tuttusi ehkä on hyvin valikoiva ketä hyväksyy sos.mediaan kaveriksi. Minä ainakin olen.

Vierailija
17/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella läheiset 50 ihmistä 😆

Vierailija
18/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB maailma näyttää olevan edelleen kovin omituinen. Ainoa mihin voisin sitä käyttää on yritysten FB sivujen seuranta, että saisin ajoissa tiedon kiinnostavista tapahtumista ja tarjouksista.

Puolituttujen ystäväpyynnöt ja suuttumiset kuulostavat painajaiselta. Toisaalta ollaan taas Bahamalla päivityksetkään eivät virkistä ketään muuta kuinBahamalla olijaa itseään.

Vierailija
19/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ota ketä tahansa fb kamuksi. Yleensä olen itse se joka ehdottaa, koska siten saan valita.

Aikoinaan tuli lisättyä työkaverit kaikki ja koulukaverit, nyt niitä poistelen  kun osan nimiä en edes muista.

Vierailija
20/31 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä siltä että vain toinen teistä kuvittelee että on jotain välejä joita pistää poikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi