Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävän epävarmuus

Vierailija
10.12.2024 |

Heippa!

Mulla on ongelma suhteessani johon kaipaisin neuvoa. Ollaan oltu mun poikaystävän kanssa kohta vähän yli kaks vuotta.

Nää kaks vuotta mä oon ollu ihan tosi varma että hän on mun ihminen ja mulle se oikee.

Kun taas mun poikaystävä on ollut kaks vuotta vieläkin epävarma. Hän siis kyllä tykkää musta, mutta on epävarma ollut siitä että olenko mä hänen tyyppi ja hänelle oikea. 

Kun oon kertonut hänelle miltä musta tuntuu esim. että hän tuntuu oikealle tms hän ei sano mitään takaisin.

Sitten kun oon kysynyt että tuntuuko hänestä samalta, niin hän sanoo ettei ajattele noin että kyllä hänen entinen kumppanikin on hänelle oikea ja että kyllä hän mun jälkeenkin voisi löytää oikean kumppanin, eli että ei usko että kokee samoin.

Ja siis tietty eihän se että mun kans tuntuis oikeelta,pois lue ettei ikinä voi enää löytää uutta jos ero tulis kyllähän mä sen tiedän tai että niitä oikeita on vaan yksi, mutta jos ei ees millään tasolla tunnu takaisin, että mä on oikea tyyppi tai että exäkin tuntuu vieläkin oikealta, niin onse vähän ikävä kun mä kuitenkin niin tunnen häntä kohtaan että just tässä suhteessa on tullut fiiliksiä mitä ei oo ennen ollut.  

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JATKUU

Tää aiheuttaa mulle riittämättömän fiiliksen, ettei hän koe samoin.

Hän tykkää, muttei koe voi syvemmin kuten hän on sanonut. 

Poikaystävän mielestä mä en ole avomielinen tai ymmärtäväinen, jos se musta tuntuu ikävälle tai epäreilulle että hän ei oo varma tai ei koe takaisin että oisin oikee kumppani hänelle vieläkään kahden vuoden jälkeen, sillä oon realistinen jo nykyään, että en mä usko että hän vaan joku päivä herää ja tunteekin että mä olen oikea ja että hän on varma sittenkin. 

Hän on myös sanonut että kenen tahansa kanssa jonka kaa hän olisi tai on ollut tuntuu/tuntuisi samalle, koska ihmiset on vaan ihmisiä ja mun vaan pitää ymmärtää ja olla avoimempi myös tälle. 

Nyt musta tuntuu, että en haluakkaan tätä ehkä enään, nyt kun hän ehkä saattaakin omin sanoin olla varmempi.

En ehkä halua enää jatkaa, sillä odotin sitä varmuutta niin pitkään, ja hän niin lukuisia kertoja sanoi mun tän asian esille ottaessa kun tää tietty painoi mieltä, niin joko etten ole oikea tai että hän ei tiedä, tai ettei ajattele noin vaan ajattelee eritavalla ja kypsemmin tai perusteli että esim. sentakia kun kysyn/puhun asiasta, niin en voi olla oikea tai jonkun muun syyn takia en voi olla oikea hänelle.

Joten tuntuu ettei mulle tule koskaan se olo että hän oikeasti haluaa mut ja että oisin oikea hänelle takaisin. 

En yhtään tiedä mitä tehdä, sillä ymmärrän kyllä tietty että joillain kestää kauemmin olla varma ja näin, mutta kaikki mitä hän on tässä matkan varrella sanonut on loukannut mua jotenkin ja tehnyt riittämättömän olon. 

Kun olen kertonut että tää tilanne tekee mulle olon, ettei hän halua olla munkanssa tai mulle tulee olo etten oo oikea hänelle niin hän suuttuu ja sanoo että olen epäkunnioittava häntä kohtaan ja haukkuu mua ikävillä sanoilla. 

Tai kun jos kerron, että se kun hän sanoo pyytämättä että hänen ex on hänelle myös oikea ja että mun kanssa tuntuu samalta kun kenen tahansa kanssa, niin tekee myös mulle olon etten ole tärkeä, niin mä kuulemma aina sillon epäkunnioitan häntä myös ja tärkeilen ja yritän nostaa itseäni ylemmän kun en mä niin tärkeä ole. 

Oon niin solmussa tässä suhteessa että en todella tiedä mitä tehdä, kannattaako mun vielä odottaa ja katsoa vai lähteä etsimään jotain joka on musta oikeasti varma ja tietää että olen hänelle oikea kumppani. 

AP

Vierailija
2/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 12 v. vai jotenkin kehitysvammainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras asia tässä on olla yhdessä 25 vuotta vähintään ja sitten harkita vasta lapsia

Saat näin varmuuden onko hän todella se oikea

Vierailija
4/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli poikaystävä pitää sinua panopuuna niin kauan, kunnes löytää ns. paremman. Teet hänelle siinä mielessä haljusti jättämällä, että hänellä ei ole katsottuna ketään uutta, kenen kanssa voisi tyydyttää tarpeensa. Kannattaa laittaa harkintaan, mutta ei tuossa hänen jaarittelussa ole mitään järkeä siitä näkökulmasta, että hän todella etsisi jotain syvempää kuin läheisyyttä ja tyydytystä itselleen. Toinen vaihtoehto on, että olette n. 20-vuotiaita, ettekä todella tiedä elämästä tai omista ajatuksista mitään..

Vierailija
5/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päässyt vielä erosta yli, noi tunteet ois hyvä työstään yksin ennen uutta suhdetta, ootko varma että haluat olla kimpassa hänen kanssaan?

Vierailija
6/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no näinhän se taitaa olla, ja sellanen olo mulla onkin kokoajan, että hän on munkans kunnes saa parempaa. Poikaystävä täyttää 29 parin viikon päästä, eli ei ihan mikään nuorimmasta päästä mikä ois voinu selittää empimisen. 

AP

Vierailija
7/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on varmaan tosi nuori ettei ymmärrä vielä elämästä mitään.  Sinuna laittaisin suhteen vähintään tauolle ja katsoisin miten tunteet etenee, jos etenee. Poikakin voisi herätä todellisuuteen ettei ketään voi roikottaa kuten nyt tekee. 

Vierailija
8/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuosta parane. Etsi itsellesi mies, joka haluaa olla juuri sinun kanssasi.

Vierailija
9/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo no näinhän se taitaa olla, ja sellanen olo mulla onkin kokoajan, että hän on munkans kunnes saa parempaa. Poikaystävä täyttää 29 parin viikon päästä, eli ei ihan mikään nuorimmasta päästä mikä ois voinu selittää empimisen. 

AP

Kuulostaa jopa narsistiselta käytökseltä, hän ei halua millään tavalla antaa niitä samoja ajatuksia sinulle, ja pitää sinua siinä mielessä vähän alempana. Esim. jos hän sanoisi rakastavansa sinua tai haluavansa viettää loppuelämän kanssasi, niin sitten hän ei ole sen tilanteen päällä. Yksi keino mikä voisi hänen egoaan horjuttaa, on se, että sanot hänelle jotain samansuuntaista sinun entisestä kumppanista, jos sellaista on. Sano, että entinen kumppani on monella tapaa samalla tasolla, kuin hän, eikä hän nyt niin ylivertainen ole. Se satuttaa häntä, ja jos perään vielä toteat, että hän on epäkunnioittava, jos alkaa vänkäämään tästä jotain, niin se käy luonnon päälle. Onhan tämä aika lapsellista toimintaa, mutta ei pidä alistua, vaan antaa tarpeen vaatiessa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
10/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä,tyhmempi,tyhmin...

Vierailija
11/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vielä:

5 vuotta poikaystävä / tyttöystävä

4 vuotta kihloissa

vähintään 8 vuotta naimisissa

Sitten vasta voi harkita lapsia

Tässä tapauksessa vielä nostaisin vuosia

Vierailija
12/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle "one of many" eli et erotu mitenkään muista naisista. Eikä ilmeisesti eronnut eksäkään. Todennäköisesti ottanut sen naisen, joka kullakin hetkellä ollut saatavilla sen sijaan että miettisi tarkemmin kenet haluaa. 

Tämä on se syy miksi en naisena enää tee aloitteita. Miehistä ainakin 50% ottaa kenet tahansa saatavilla olevan mutta sitten roikottavat löysässä hirressä kun sisimmässään uskovat ansaitsemansa parempaa. Se parempi vain ei ole kävellyt vastaan vielä.

Vierailija
13/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myöskin että edellinen ero on ottanut sen verran koville ettei uskalla "välittömästi" uudessa suhteessa julistaa ikuista rakkautta. Itselläkin vähän kokemusta tästä. 

Vierailija
14/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista vielä:

5 vuotta poikaystävä / tyttöystävä

4 vuotta kihloissa

vähintään 8 vuotta naimisissa

Sitten vasta voi harkita lapsia

Tässä tapauksessa vielä nostaisin vuosia

Niin eli lasten teko aloitetaan joskus +45 ikäisenä? :-)

Vierailija
15/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅

Vierailija
16/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuonikäiset ovat usein pahimpia tuuliviirejä ja epävarmuutensa huipulla. Laita poitsu kiertoon ja ota tilalle 40-50v oikea mies, joka on jo juoksunsa juossut, ja tietää mitä haluaa.

Vierailija
17/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on epävarma koska nainen voi koska tahansa löytää komean miehen ja lähteä sen matkaan. Mikään ei ole parisuhteessa varmaa joten se luo epävarmuutta itselle. Rakkaus ei ole ikuista ja naiset sisinmässään etsii aina sitä prinssiä.

Vierailija
18/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä uskon kans et oon one of many koska hän on itsekkin sanonut että hänelle kaikki on vaan ihmisiä ja kaikkien kanssa sama fiilis kunhan vaan hengaa tarpeeksi pitkään.

Hän myös on sanonut, että uusi on aina exän korvike ja että hän rakasti enemmän exäänsä kun mua koska oli exänsä kanssa pidempään yhdessä, kun sanoin kerran että pelottaa/tuntuu että hänellä vielä tunteita exää kohtaan. 

AP

Vierailija
19/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan jäisi vaikka se poika (ei todellakaan vielä mies) sanoisi suoraan että tässä roikun kun ei mitään parempaakaan ole löytynyt

Vierailija
20/35 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5