Ihanin/ mieleenpainunein lahja, jonka lapsuudessasi sait?
Voit mainita myös ikäsi. Olen syntynyt -88. Näin lelukuvastossa sellaisen Skydancer-keijunuken, joka lähti narusta vetämällä lentoon. Vanhemmista se oli turha hömpötys, jonka halusin vaan siksi kun se oli muodissa. Mummini osti sellaisen minulle 7-vuotiaana syntymäpäivälahjaksi.
Ai jaan linkkejä tänne ei näköjään saa enää laittaa, mutta tällainen
Kommentit (19)
Ei niinkään ihana, mutta mieleenpainuvin oli se, kun jopa vanhempani unohtivat syntymäpäiväni. Parin päivän viiveellä sain jonkin kämäisen lelun.
Baby Born- nukke. Joululahjaksi kun olin 6 tai 7. Sitä hoivattiin niin että se kului suunnilleen puhki :D
Kun sain vihdoin ja viimein 6 Barbie-nukkeni joukkoon Ken-nuken. Voin kertoa että siitä Kenistä oli melko kova kiista Barbien kesken, kuka sen kanssa sai vuorollaan seurustella...
Nainen ja olen syntynyt 1956.
Polkupyörä oli ihanin lahja.
Ajoin sillä navetan seinään, kun apupyörät otettiin pois.
Littlest pet shop husky setti jonka sain joululahjaksi. Siit niitä vanhoja ysärin eikä niitä millä nykylapset leikkii.
Vuosi taisi olla 1995
Olin lapsena aivan ihastunut siihen. Iglu ja lampi johon syttyi valo ja jossa on sisällä vettä + lumihiutaleita, kolme huskya ja kani.
http://www.vintagelpscollector.com/images/set_twinklingsleddingparty.jp…; Kuva setistä
Vierailija kirjoitti:
Ajoin sillä navetan seinään, kun apupyörät otettiin pois.
Apua, sattuiko pahasti? :(
Ap
Naapurin pojalta saadut Turtles-hahmot, kun hän tuli esiteini-ikään ja lakkasi leikkimästä :)
Johonkin toiseen ketjuun kirjoitinkin posliinisesta kahviastiastosta jonka sain kummiltani lahjaksi viisivuotiaana 80-luvun alussa. Se on minulla yhä tallessa.
Sain mummoltani pienen koirapehmolelun näköisen repun, jossa oli sisällä vähän kolikoita, marianneja ja kettukarkkeja. Ei ollut edes mikään merkkipäivä ja olin niin onnellinen siitä, että olin lahjan arvoinen. Ikävä mummoa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoin sillä navetan seinään, kun apupyörät otettiin pois.Apua, sattuiko pahasti? :(
Ap
No ei kovasti. Joku voisi sanoa, että vaikutus näkyy vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Harry Potter kirja(t).
-91
Lundbyn nukketalo jota en ollut edellisenä jouluna saanut mutta seuraavana jouluna sain sen. Olisiko ollut vuonna 1972.
Sain ala-asteiässä 80-luvulla kauniskantisen lukollisen päiväkirjan sukulaiselta. Toiselta sukulaiselta sain hääbarbien (eli barbien joka oli morsiuspuvussa), ja siinä oli mieleenpainuvaa myös rasia: kansi oli läpinäkyvä kupu ja taustalla oli tummansinistä plyysikangasta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Lundbyn nukketalo jota en ollut edellisenä jouluna saanut mutta seuraavana jouluna sain sen. Olisiko ollut vuonna 1972.
Minulla on tuo samainen nukketalo vieläkin ja lastenlapset leikkii sillä. Olen ostanut sinne oikeen tyylihuonekaluja. ☺️
Ei lahja, mutta syntymäpäiväkortti ehkä vuonna -96 tjsp. Siinä luki kullatuilla kirjaimilla Hyvää syntymäpäivää ja kuvituksena todella suloinen kissanpentu, joka ojensi ruusua. Ruusuja taisi olla kortin reunuksina myös. Olin kyllä 7-vuotiaana pikkutyttönä aivan ihastuksissani kortista!