G: Mikä on paras saamasi lahja ikinä?
Kommentit (14)
Mä sain papaltani teininä huivin jonka toi matkamuistona Venäjältä (siis silloin NL). Se oli tosi hieno, mutta kadotin sen jossain vaiheessa.
Sain 5-vuotislahjaksi kummiltani ruusukukallisen lasten postliiniastiaston. Se on ollut minulle tärkeä ja rakas ja yhä näin 40 vuotta myöhemmin tallessa ( ja kaikki myös ehjänä, vaikka sitä kyllä käytettiin lapsena esim. juhlissa).
Vaikea sanoa. En oikein muista, millaisia lahjoja olen milloinkin saanut ja mitä tunteita saadut lahjat herättivät. Viime kesänä sain mieheltäni uuden moottoripyöräkypärän, ja se tuli kyllä tarpeeseen! Viime joululta jäi mieleen äitini ostama ohut villa-bambu-urheilupaita.
En osaa sanoa. En yli 20€ lahjaa ole aikuisiällä saanut. Joten varmaan sanoisin että lapsena sain yllättäen kavereilta esim. huiveja. Ihan tosta vaan antoivat minulle, ja se on liikuttavaa. Itse kuljin ryysyissä ja muokkasin vanhempien vanhoista vaatteista itselleni jotain päälle, kun ei ostettu uutta.
Ai niin, ammattikoulun liikanope antoi minulle vanhat lenkkarit ja hiihtarit. Ihan mieletön juttu, että tuo ihminen sillä tavalla auttoi. Voi kuinka haluaisin näitä ihmisiä kiittää, ne ovat tosiaan hienointa mitä 50 vuoden aikana olen saanut lahjaksi.
1. Raha
2. Uuni
3. Kalliit paistinpannut
Ja kyllä, olen käytännön naisia. Korut ja vaatteet haluan ostaa itse, kun mulla on muita parempi maku.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa. En yli 20€ lahjaa ole aikuisiällä saanut. Joten varmaan sanoisin että lapsena sain yllättäen kavereilta esim. huiveja. Ihan tosta vaan antoivat minulle, ja se on liikuttavaa. Itse kuljin ryysyissä ja muokkasin vanhempien vanhoista vaatteista itselleni jotain päälle, kun ei ostettu uutta.
Ai niin, ammattikoulun liikanope antoi minulle vanhat lenkkarit ja hiihtarit. Ihan mieletön juttu, että tuo ihminen sillä tavalla auttoi. Voi kuinka haluaisin näitä ihmisiä kiittää, ne ovat tosiaan hienointa mitä 50 vuoden aikana olen saanut lahjaksi.
Ai niin, ala-asteikäisenä sain naapurin äidiltä oikean barbien tuliaisena. Siis ihan oikean barbien! Ihan mieletöntä nukkehullulle lapselle 70-luvulla.
Paras lahja olisi ehdottomasti se että nämä typerät "G: Tyhmä kysymys" ketjut loppuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinni tämäkin turha ketju! Nämä sinun gallupit ei ole keskustelua eivätkä kiinnosta ketään.
Mikä sä oot täällä määräileen?
Nyt kiinni tämäkin turha ketju! Nämä sinun gallupit ei ole keskustelua eivätkä kiinnosta ketään.