Mies oli juomassa ilman minua mutta kysyi kännissä yöksi
Ei siis ottanut minua mukaan juomaan eilen, mutta laittoi sitten myöhään yöllä viestin, että tulenko yöksi. Huomasin, että oli ruvennut instagramissa yöllä seuraamaan jotain kaverinsa naispuolista kaveria.. Ja ollaan siis oltu miehen kanssa yhdessä vuosi, tosin viimeaikoina ollaan nähty ehkä vain kerran viikkoon.
Mies ei kyllä koskaan ota minua mukaan juomaan (eikä juuri muuallekaan kavereidensa seuraan), enkä kyllä itsekään pyydä häntä koska meillä on niin eri kaveripiiri (ja minulla toisaalta vain pari ystävää, hänellä todella laaja piiri). Harmittaa kuitenkin, kun muutkin hänen kavereistaan ottaa kyllä aina naisensa mukaan tuollaisiin. Minua ei oteta mihinkään. Ja hän ei siis juo mitenkään joka viikko, onkohan toinen kerta tämän vuoden puolella kun on juomassa.
Nyt houkuttelisi laittaa hänelle viestiä, että "kylläpä yöseuraksi kelpaan, mutta et voi mukaan ottaa juhlimaan tai muuallekaan. Kyllä huomaa että taidan olla vain säätö". Olisiko tämä liian turhaa mököttämistä?
Kommentit (35)
Selvitä kuule suhdesotkusi ihan itse.
Pari kuukautta takaperin mies myös sanoi, että yksi hänen ystävistään haluaisi tutustua minuun, ja että tutustuisin myös hänen avovaimoonsa ja lapseensa. Hänen ystävänsä siis kyllä tietävät minusta.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on sitä naistyyppiä, jota en varmaan ikinä tule tajuamaan. Jankataan ja suututaan vaikkei tiedä kuuluisiko suuttua. Eikä ymmärrä sitä, että toinen on kännissä eikä siksi pysty ajattelemaan järkevästi ja viestit on siksi outoja ja suoria.
Ja kännisiäkö pitäis paapoa ja sietää kaikki ne sikailut, haiseekin pahalle kuin tunkio.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä pelkältä säädöltä vaikuta. Nyt kuitenkin kannattaisi keskustella, että mihin tämä suhde on menossa ja mitä toisiltanne odotatte.
Mitä keskustelemista tuossa on, juoppo on juoppo.
Keskity alkoholittomaan mieheen ja elämään, niin tulee parempi. Ainakin vähemmän juovaan.
Ehkä en laita mitään vaan odotan milloin miehestä kuuluu..
- Ap
Jeesus on poika Jeesus on rakkaus ❤️ taivaassa ei ole viha ei syntiä ei mitään pahan tekijää. Hyvikset on taivaassa ja kiltit juopot. Pahikset ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on sitä naistyyppiä, jota en varmaan ikinä tule tajuamaan. Jankataan ja suututaan vaikkei tiedä kuuluisiko suuttua. Eikä ymmärrä sitä, että toinen on kännissä eikä siksi pysty ajattelemaan järkevästi ja viestit on siksi outoja ja suoria.
Hyvä pointti. Ja olin siis eilen laittanut, ennen tätä yöksi kysymistä, että miksi ei voida olla niinkuin muutkin pariskunnat normaalisti, että ei hän näköjään halua. Niin vastasi että voidaan olla ja haluaa kyllä. Ja tätä edellisenä päivänä kyllä oltiinkin keskusteltu, nähdään jatkossa enemmän ja käydään jossain yhdessä, ja että mies kyllä haluaa kanssani olla. Aloin sitten vasta eilen miettimään tuota, miksi ei ota juomaan mukaan.
- Ap
Sanoitko miehelle hyvissä ajoin, että haluaisit tulla juomaan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä pelkältä säädöltä vaikuta. Nyt kuitenkin kannattaisi keskustella, että mihin tämä suhde on menossa ja mitä toisiltanne odotatte.
Mitä keskustelemista tuossa on, juoppo on juoppo.
Jos nyt toista kertaa tämän vuoden puolella kävi juomassa, niin tekeekö se ihmisestä juopon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Ja olin siis eilen laittanut, ennen tätä yöksi kysymistä, että miksi ei voida olla niinkuin muutkin pariskunnat normaalisti, että ei hän näköjään halua. Niin vastasi että voidaan olla ja haluaa kyllä. Ja tätä edellisenä päivänä kyllä oltiinkin keskusteltu, nähdään jatkossa enemmän ja käydään jossain yhdessä, ja että mies kyllä haluaa kanssani olla. Aloin sitten vasta eilen miettimään tuota, miksi ei ota juomaan mukaan.
- Ap
Sanoitko miehelle hyvissä ajoin, että haluaisit tulla juomaan mukaan?
En, koska oletin että ei hän ottaisi kuitenkaan.
En tiedä uskallanko ottaa yhteyttä tänään mieheen ollenkaan kun jos hän ei olekaan tosissaan ja jos saikin jonkun toisen luokseen yöksi...
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
"Miksi ei ota juomaan mukaan." :D Eli se että viettäisitte aikaanne yhdessä ryyppäämällä on sun mielestä homman ydin. Koska että dokaa yhdessä, koet suhteenne jotenkin vaillinaiseksi. Joo-o.
Paljonko muuten teillä ikää?
Siis kyllä Kotihälytyset työllistävät poliisia viikonloppuisin , saattaa tulla vielä lisää ampuminen / puukotus ja lopulta kuollut henkilö ! näitä on ikävä kyllä on paljon että kotona koetaan väkivaltaa ja vielä alkoholilla on ollut osuutta .