Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko kukaan Tampereen Kaukajärveä - onko levottomia taloja tai katuja?

Vierailija
15.05.2021 |

Ta ylipäätään millainen paikka? Kaukajärvi kuulostaa nimenä ihanalta ja luontoahan siellä taitaa olla kivasti, mutta kun en tunne kaupunkia yhtään niin pelkän mielikuvan perusteella ei oikein arvaisi muuttaa. Tarjolla olisi kiva kämppä.

Kerrostalo(i)sta olisi kyse, ei lapsia vaan tavis nelikymppinen rauhaa rakastava minä. :)

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin pari vuotta sitten Kaukajärvellä enkä törmännyt ongelmiin ulkona liikkuessa. Onko se sitten muuttunut yhtäkkiä noin paljon vai onko vain sattumaa? Vähän kuin pahamaineinen Tesomakin, sielläkään en törmännyt ongelmiin.

Vierailija
62/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tosiaan Kaukajärven "keskustassa" saa sekakäyttäjiä ja muita häiriköitä väistellä jos erehtyy kulkemaan siellä jalan kuun alussa tai millon ikinä näillä sankareilla onkaan "palkkapäivä" ja hupirahat siirtyneet tilille. Puhkotut auton renkaatkin ovat tulleet tänäkeväänä taas muotiin kaukajärven katukuvassa, polkupyöriä varastetaan varmaan joka päivä kaupan edestä. Sininauhakodissa "asuvat" kadunmiehet vaikuttavat millon milläkin kadulla.

Älkää muuttako kaukajärvelle, edes niihin uusiin taloyhtiöihin jotka saattavat vaikuttaa houkuttelevilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa sinnepäin missä on työ- tai koulupaikka.

Vierailija
64/67 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kaikenlaista. Työkaverin naapurissa päivystää juopporemmi, poliisit käy joka yö. Mutta turvallista seutua sinänsä. Paljon opiskelijoita ja lapsiperheitä. Hervannassa on sitten niitä no-go alueita.

Asutko itse Hervannassa vai miten tiedät, mitkä ovat no-go alueita? Ja tosissaanko työkaverisi väittää, että poliisit käy joka yö ja sinä uskot?

Mua harmittaa näissä eri alueiden arvostelijoissa se, että useimmat kommentit tulevat sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät itse oikeasti ole asuneet ko. alueella. Se, että käy joskus tai tuntee jonkun, joka kertoo, että kauheeta on, ei ole sama asia.

Itse muutin pohjois-Hervantaan puoli vuotta sitten ja oletettavasti tämä voisi olla yo. kirjoittajan mielestä no-go aluetta. Mä olen nähnyt 6 kk aikana kerran poliisit täällä, enkä kertaakaan sellaista tilannetta, että poliiseja olisi tarvittu. Voin istua iltaa parvekkeella, eikä viereisellä kadulla ole häiriöitä. Nukun ikkunat auki, eikä ulkoa kuulu mitään. En törmää lenkkipoluilla metsässä huumeveikkoihin tai juoppoihin.

Muutin tänne Kalevasta, joka tuskin on kenenkään tamperelaisen mielestä no-go aluetta. Siellä kuitenkin lähikaupan parkkiksella hupparijabät diilasi huumeita keskellä päivää. Ei sekään minua ahdistanut tms., mutta ei kai kukaan voi luokitella erityisen hyväksi aluetta, jossa käydään avointa huumekauppaa keskellä päivää.

Minun työkaverini asui ennen Kaukajärvellä, eikä puhunut alueesta huonoa. Ainoa oikeasti totta oleva asia on se, että jos koko talo on pelkästään vuokra-asuntoja, on levottomampaa jo ihan pelkästään sen takia, että vuokra-asuinnossa väki vaihtuu useammin.

Hervannassa näkee avointa huumediilausta keskellä päivää.

Vierailija
65/67 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kaikenlaista. Työkaverin naapurissa päivystää juopporemmi, poliisit käy joka yö. Mutta turvallista seutua sinänsä. Paljon opiskelijoita ja lapsiperheitä. Hervannassa on sitten niitä no-go alueita.

Asutko itse Hervannassa vai miten tiedät, mitkä ovat no-go alueita? Ja tosissaanko työkaverisi väittää, että poliisit käy joka yö ja sinä uskot?

Mua harmittaa näissä eri alueiden arvostelijoissa se, että useimmat kommentit tulevat sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät itse oikeasti ole asuneet ko. alueella. Se, että käy joskus tai tuntee jonkun, joka kertoo, että kauheeta on, ei ole sama asia.

Itse muutin pohjois-Hervantaan puoli vuotta sitten ja oletettavasti tämä voisi olla yo. kirjoittajan mielestä no-go aluetta. Mä olen nähnyt 6 kk aikana kerran poliisit täällä, enkä kertaakaan sellaista tilannetta, että poliiseja olisi tarvittu. Voin istua iltaa parvekkeella, eikä viereisellä kadulla ole häiriöitä. Nukun ikkunat auki, eikä ulkoa kuulu mitään. En törmää lenkkipoluilla metsässä huumeveikkoihin tai juoppoihin.

Muutin tänne Kalevasta, joka tuskin on kenenkään tamperelaisen mielestä no-go aluetta. Siellä kuitenkin lähikaupan parkkiksella hupparijabät diilasi huumeita keskellä päivää. Ei sekään minua ahdistanut tms., mutta ei kai kukaan voi luokitella erityisen hyväksi aluetta, jossa käydään avointa huumekauppaa keskellä päivää.

Minun työkaverini asui ennen Kaukajärvellä, eikä puhunut alueesta huonoa. Ainoa oikeasti totta oleva asia on se, että jos koko talo on pelkästään vuokra-asuntoja, on levottomampaa jo ihan pelkästään sen takia, että vuokra-asuinnossa väki vaihtuu useammin.

Hervannassa näkee avointa huumediilausta keskellä päivää.

Kuten myös Kalevassa ja Tampereen keskustassa.

Vierailija
66/67 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin äänestetään vuosikymmenet levottomuuksien puolesta...sitten tehdään tällaisia aloituksiaXD

Vierailija
67/67 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kävi kaukajärven koulua, kun yläkouluun oli mentävä sinne.

Siellä asuu sekalaista porukkaa. Paljon vuokrataloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän