Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehti epäilee että joku on kirjoittanut Tynkkysen puheen

Vierailija
15.05.2021 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/394c6bd6-454a-4e16-b302-e19e200e8…

"Tynkkynen luki puhettaan osittain valmiista papereista, mikä viittaa siihen, että joku on kirjoittanut etukäteen perussuomalaisten kansanedustajille valmiita ja pitkiä puheenvuoroja jarrutuskeskusteluun."

Siis että kansanedustaja luki puhetta paperista? Järkyttävää! Eikö tällainen pitäisi olla laitonta!

Onneksi kukaan ministeri ei pidä puheita paperista lukien , ei varsinkaan pääministeri.

Hyvä että IL huomasi tämän epäkohdan!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä Iltalehti tutkivan journalismin ytimessä. Pulitzer lienee luvassa.

Vierailija
2/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaiset ovat lähettäneet Tynkkyselle omia puheenvuorojaan, täälläkin on valitettu siitä kuinka heitä ei kiinnosta kuunnella Tynkkystä. Olisivat lähettäneet omat tekstinsä sinne niin varmasti kiinnostaisi. :)

Tynkkynen on kyllä varmaan historian parhain kansanedustaja, siinä on kansanedustus ja demokratia puhtaimmillaan kun lukee salissa kansalaisten tekstejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nyt valta on Putkosella

Vierailija
4/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti monen persun puheenvuoron on kirjoittanut joku muu kuin edustaja itse.

Vierailija
5/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti monen persun puheenvuoron on kirjoittanut joku muu kuin edustaja itse.

Kuten jokaisen muunkin puolueen jäsenen puheenvuoron. Ei nuo lonkalta heitä tärkeitä asioita.

Vierailija
6/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti monen kansanedustajan puheenvuoron on kirjoittanut joku muu kuin edustaja itse.

Vierailija
7/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, persut on kyllä niin cooleja. 😎

Vierailija
8/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on........................ :(

Vierailija
9/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti monen kansanedustajan puheenvuoron on kirjoittanut joku muu kuin edustaja itse.

Tuskin. Persuilla on taktiikka puhua puhumisen vuoksi. Muilla puolueilla taktiikka ei ole yhtä överi.

Vierailija
10/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plagiointi on tyypillistä persuille.

Vierailija
11/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Persuilla on taktiikka puhua puhumisen vuoksi. Muilla puolueilla taktiikka ei ole yhtä överi.

Ei tilanteella ole väliä. Tällä kertaa tarkoitus on vain pölistä täytepuhetta, mutta ei se sisältö ole sen parempaa muulloinkaan.

Persut vastustaa kaikkea, kuin kunnon populistit. Mitään rakentavaa ne ei keksi.

Vierailija
12/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jokaisen muunkin puolueen jäsenen puheenvuoron. Ei nuo lonkalta heitä tärkeitä asioita.

Paitsi sannukan huuto- ja raivokohtaukset, niitä ei kai ole ennakkoon suunniteltu.

Vierailija
13/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tilanteella ole väliä. Tällä kertaa tarkoitus on vain pölistä täytepuhetta, mutta ei se sisältö ole sen parempaa muulloinkaan.

Persut vastustaa kaikkea, kuin kunnon populistit. Mitään rakentavaa ne ei keksi.

Vielä joku aika sitten kaikki pitivät luonnollisena että rahan lapioimista Suomesta ulkomaille kannattaa vastustaa.

Sitten tuli EU ja sekoitti ihmisten päät niin huolella että nyt osa ihmisistä on alkanut nähdä rahan lapioimisen Suomesta ulkomaille hyvänä asiana.

Vierailija
14/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis jotkut kansanedustajat kirjoittaneet joskus ihan itse puheensa, vai mitä tuo juttu nyt tarkoitti?

Vierailija
15/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö persut tajua pelaavansa suoraan Putlerin pussiin? Vai eivätkö vain välitä koska ovat hyvää pataa Putlerin kanssa?

Vierailija
16/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö persut tajua pelaavansa suoraan Putlerin pussiin? Vai eivätkö vain välitä koska ovat hyvää pataa Putlerin kanssa?

Anteeksi mutta onko tämä kulahtanut resuinen Putin-kortti teidän, se putosi äsken kädestänne lattialle.

Vierailija
17/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että eduskunnassa voisi rajata puheiden kestoa.

Kyllä 8 tunnin "puheessa" on muutama tunti liikaa. Tynkkysen tai monen muunkaan poliitikon jaarittelua ei jaksa kuunnella viittä minuuttia enempää.

Vierailija
18/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jouhevammin Suomi lapioi rahaa rikkaisiin Etelä-Euroopan maihin sitä paremmin olemme turvassa Putlerilta?

Vierailija
19/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen rakastaa omaa ääntään.

Vierailija
20/55 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksella on 100 avustajaa kirjottamassa Sannalke vuorisanoja ja lisäksi demareisen puoluetoimiston väki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä