Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toi Behm oikeasti noin hyvä vai onko tässä vähän sellaista ”pula-ajan missi” -virettä mukana?

Vierailija
15.05.2021 |

Poikkeusolot. Sori vaan, Behm, jos luet tämänkin ja saat kohtauksen.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko mulla vaikkua korvissa, vai miksen tahdo saada mitään selvää noista Behmin kappaleista. Yhdessäkin kohtaa mm. kuulen vain että ”Ja sä voit pitää sen friidafraada maalauksen”.

Mua aina vaivaa toi - onko sen laulun eksällä oikeasti Frida Kahlon maalaus. Aina mietin että saleen on juliste. Tai sitten on joku hyvin rikas eksä.

Vierailija
62/152 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm On hyvä, no ainakin niiden kahden kappaleen perusteella, jotka olen kuullut.

Mutta....

Minua häiritsee tavattomasti miten hän puhui tv 1, ohjelmassa: Puoli seiska, aikaa sitten.

Siis, ei pitäisi antaa vaikuttaa silloisen haastattelun, jossa hän ehkä kokemattomuuttaan päästi sammakoita suustaan.

Silti jäi hieman koppava kuva hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm kanavoi pukeutumisellaan 1960 -luvun pariisilaisnaista. Onko se niin tyylikästä?

En jaksa sitä tekoitkua kappaleen lopussa. Kuinka vaikeaa on eläytyä laulamiseen oikeasti ja liikuttua aidosti studiossa?

Kaunis nainen mutta teennäinen tuote.

Vierailija
64/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin videopätkän, joka otettu jossain Blind Channelin keikalta yhdessä bändin jäsenten kanssa. Kehui siinä meikkaajantaitojaan, miten hänen tekemänsä meikit pysyy ja pysyy. Ilmeisesti meikannut ainakin Joel Hokkaa.

Mutta se olemus ei ollut 26-vuotiaan, näytti kyllä pikemminkin 36-vuotiaalta. Ja esiintyminen: on suurelle yleisölle markkinoitu jonain ladylike-tyyppinä, mutta aloitti puheensa kirosanalla (j***lauta). Puheäänikin kuin vähän enemmän elämää nähneellä naisella. Kaikkea muuta kuin hieno nainen, jota lavalla esittää. On kaiketi levy-yhtiön luoma hahmo. Eli feikki mikä feikki.

On myös kuulemma salannut levy-yhtiöltä päättyneen avioliittonsa ja siitä syntyneen lapsen. Tällaisesta eivät levy-yhtiöiden edustajat tykkää.

Tuo erikoisesti lausuttu s-kirjain laulaessa viittaa korvissani venäjänkieliseen taustaan.

Vierailija
65/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintyi juuri Ikaalinen Spassa, lauloi 7 kpl. Moni oli pettynyt.

Vierailija
66/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako biisiä hänellä on? Mä tiedän kolme.

Vierailija
67/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enempää osaa. Muistiko tällä kertaa kuitenkin kaikki omat sanoituksensa?

Vierailija
68/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää skeidaa, mutta ne miljoona kärpästä..

Vierailija
69/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin videopätkän, joka otettu jossain Blind Channelin keikalta yhdessä bändin jäsenten kanssa. Kehui siinä meikkaajantaitojaan, miten hänen tekemänsä meikit pysyy ja pysyy. Ilmeisesti meikannut ainakin Joel Hokkaa.

Mutta se olemus ei ollut 26-vuotiaan, näytti kyllä pikemminkin 36-vuotiaalta. Ja esiintyminen: on suurelle yleisölle markkinoitu jonain ladylike-tyyppinä, mutta aloitti puheensa kirosanalla (j***lauta). Puheäänikin kuin vähän enemmän elämää nähneellä naisella. Kaikkea muuta kuin hieno nainen, jota lavalla esittää. On kaiketi levy-yhtiön luoma hahmo. Eli feikki mikä feikki.

On myös kuulemma salannut levy-yhtiöltä päättyneen avioliittonsa ja siitä syntyneen lapsen. Tällaisesta eivät levy-yhtiöiden edustajat tykkää.

Tuo erikoisesti lausuttu s-kirjain laulaessa viittaa korvissani venäjänkieliseen taustaan.

Nyt on katkeraa. Behm on Blind Channelin videolla sen yhden hetken jossa vitsailee meikkaajan taidoistaan ja se nainen josta nyt puhut (kiroileva ja vanhempi), ei edes ole Behm vaan bändin promoottori tai manageri. 

Salailuun en usko kyllä yhtään. On vaan ollut yksityiselämästään alusta asti oman ymmärryksen mukaan tosi tarkka ja jos ei näistä asioista kerro tiedotteissaan niin ei ne silti mitään salaisuuksia ole. On ihan normaalia että muusikoilla on lapsia, ei se ole mikään este uralle muidenkaan kohdalla, eikä mikään shokkiuutinen. Mun mielestä vaan järkevä päätös pitää yksityisasiat itsellään eikä olla joka viikko naistenlehdissä avautumassa. Musiikki riittää, ainakin minulle. 

Vierailija
70/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se yks taidokkaimpia suomalaisartisteja tällä hetkellä. Yhtä aikaa hyvä tekemään biisejä ja laulamaan.

Ja mä suhtaudun erittäin kriittisesti suomalaismusiikkiin ja pidän suurinta osaa artisteista kehnoina.

Vierailija
71/152 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarin uudet vaatteet, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Vierailija
72/152 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin hänen esiintymisestään uuden vuoden ohjelmassa. Tyyli oli kohdillaan ja ääni oli miellyttävän salaperäinen. Ainoa vaan että ne biisit ei ole mitään hienostuneita oikeasti vaan täyttää samaa P**** kuin kaikki muutkin vastaavat, eri paketissa vaan. Olisin toivonut oikeasti, että niissä oli jotain syvällistä sanomaa mutta en löytänyt juurikaan sellaista ellei sitä nyt sitten itse kuvittele joukkoon katsellessaan hänen muutoin upeaa tyyliään. Kuitenkin en voinut välttyä tunteelta, että kuulijoita nyt tosiaan vähän jekutetaan pakkaamalla sama lässynlää kauniimpaan pakettiin. 

Vierailija
73/152 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista popiskelmäähän nuo biisit ovat. Ihan hyvin tehtyä sellaista ja selvästi hänellä on levy-yhtiön puolesta asiantuntevat ihmiset rakentamassa uraa hänelle. Minä en hänen musiikistaan saa mitään irti kuten en muustakaan suomalaisesta valtavirrasta.

Vierailija
74/152 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi laulajaksi sanoa. Mutta on vissiin trendipiireissä trendikästä tykätä, vaikkei oikeasti tykkäiskään. Lampaat tykkää lampaiden perässä.

Vierailija
75/152 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, todella mystinen artisti, joka ei anna haastatteluja, mutta kuitenkin muikistelee Hesarin mainoksessa.

Ja jos ei osaa lausua Frida Kahlon nimeä, niin ei kannata sitä sanoituksiin kirjoittaa. Korvat vuotavat verta KaHHHH-losta.

Vierailija
76/152 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behmissä kiteytyy se, että vaikka nainen pynttäytyis 15 tuntia ennenku lähtee ulos, mut ei osaa käyttäytyä tai puhua kiinnostavia hänestä jää surkee kuva. Näin hänen jonkun puheentapasen kerran, kun pokkas Emmansa ja vaikutti todella typerältä ja koppavalta. Päälleliimattu taiteellisuus ei vakuuta. Uusin biisi "Ethän tarkoittanut sitä" pistää todella ihmettelemään mikä nostanut naisen Suomen musamaailman huipulle.

Vierailija
77/152 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpien laulujensa perusteella todella takertuva ja epävarma ihminen parisuhteessa, mikäli laulaa itsestään ja useinhan artistit nimenomaan laulaa. Epävarmuus näemmä tehoaa suomalaisiin. Itseäni lähinnä v*tuttaa. Siksi en kuuntele.

Vierailija
78/152 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Behmistä. Behmiä ennen fanitin Eriniä ja Eriniä ennen Johanna Kurkelaa. Jostain syystä naisartistit iskee. :D

Vierailija
79/152 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta, pelkkää rakkausteemaa ja eroa ja sun muuta vatvoo ja kujertaa. Ja lopussa sellainen ylidramaattinen itkunsekainen pyrähdys. Kuulin jonku biisinsä radiosta sattumalta ja oli kyllä koomista.

Vierailija
80/152 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeusolot. Sori vaan, Behm, jos luet tämänkin ja saat kohtauksen.

Aloituksesta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä