Onko toi Behm oikeasti noin hyvä vai onko tässä vähän sellaista ”pula-ajan missi” -virettä mukana?
Poikkeusolot. Sori vaan, Behm, jos luet tämänkin ja saat kohtauksen.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni paras naislaulaja Suomessa tällä hetkellä ja lahjakas kun tekee itse musiikkinsa. Vartiaiset, Puut ja Ellinoorat ja auttamatta varjoon.
Makuasioita tietysti, taitavia on nuo muutkin, mutta samoilla linjoilla olen, todella hienosti tehtyjä biisejä ja uusi levy oli niin huippuhyvä, ei yhtään sellaista väkisin tehtyä täytebiisiä. Sopii tälläiseen synkistelevään mieleen. Illalla keikalle kuuntelemaan 👍
Kaikki kelpaa kunhan on pois Sannin saamasta soittoajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mielestäni paras naislaulaja Suomessa tällä hetkellä ja lahjakas kun tekee itse musiikkinsa. Vartiaiset, Puut ja Ellinoorat ja auttamatta varjoon.
Makuasioita tietysti, taitavia on nuo muutkin, mutta samoilla linjoilla olen, todella hienosti tehtyjä biisejä ja uusi levy oli niin huippuhyvä, ei yhtään sellaista väkisin tehtyä täytebiisiä. Sopii tälläiseen synkistelevään mieleen. Illalla keikalle kuuntelemaan 👍
No niin keikka nähty ja kuultu, aivan loistava, erinomainen live laulaja, erinomaisen hauska, ja tunteikas, minkäänlaista ylimielisyyttä tms ei kyllä ole, kymmeniä esiintyjiä olen käynyt katsomassa ja ehdottomasti yksi parhaista, ellei paras.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kelpaa kunhan on pois Sannin saamasta soittoajasta.
Vitsinkö murjaisit. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisin tehtyä tavallaan kuitenkin, pettymys oli koko albumi. Sitä ei kyllä jaksa kuunnella. Josko sitten se seuraava olisi parempaa musiikkia enemmänkin.
Koetin kuunnella parikin kertaa. Ei vain kolahda joten en ole varmaan kohdeyleisöä. Ei erotu mitenkään vastaavista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä toi behmin levy menee heittämällä top vitoseen kymmenen vuoden sisään julkaistuista levyistä. Biisit kestänevät myös aikaa ja hänellä on kiva lauluääni.
Toisen levyn suhteen voi kyllä olla melkoiset paineet.
Ja sitten takaisin realismiin ja muistetaan että levy-yhtiö kavereineen tuossa jakelee markkinointisyistä haluamilleen levyille ja artisteille palkintoja. Oikea kansansuosio voisi näkyä ostetuissa levyissä, ainakin jossain määrin. Osa porukasta nyt ostaa melkoista tuubaakin jos sitä vaan riittävän agressiivisesti markkinoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä toi behmin levy menee heittämällä top vitoseen kymmenen vuoden sisään julkaistuista levyistä. Biisit kestänevät myös aikaa ja hänellä on kiva lauluääni.
Toisen levyn suhteen voi kyllä olla melkoiset paineet.
Ja sitten takaisin realismiin ja muistetaan että levy-yhtiö kavereineen tuossa jakelee markkinointisyistä haluamilleen levyille ja artisteille palkintoja. Oikea kansansuosio voisi näkyä ostetuissa levyissä, ainakin jossain määrin. Osa porukasta nyt ostaa melkoista tuubaakin jos sitä vaan riittävän agressiivisesti markkinoidaan.
Eikös tässä tapauksessa juurikin noin? Eli levyjä on myyty todella paljon, hyvä esimerkki se eka levy vieläkin hyvin lähellä kärkeä ja pitkästi yli 3v sitten julkaistu. Tottakai ne levy-yhtiöt markkinoi omia artistejaan ja mainostaa, mutta ei ne Behmin alkuajat mitään ruusuilla tanssimista olleet, biisit on hyviä ja ihmisenä kiinnostava niin siitä se nousukiito lähti.
Beta Rihm on auttamattoman ala-arvoista jöötiä, en voi ymmärtää miten tuollaista hirveää kuraa edes tehdään nykyään? Ihmisille kelpaa silkka paska.
Maailma on täynnä laadukkaampaa ja paremmin kohdennettua.