Onko toi Behm oikeasti noin hyvä vai onko tässä vähän sellaista ”pula-ajan missi” -virettä mukana?
Poikkeusolot. Sori vaan, Behm, jos luet tämänkin ja saat kohtauksen.
Kommentit (152)
En ole nimeä ennen tätä kuullutkaan.
Mikä on kyllä vähän kummallista.
Behmillä on somessakin niin vähän seuraajia, että millä ihmeen konsteilla kaikki valtavat soittomäärät ja listaykköset siellä sun täällä on oikein taiottu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mulla vaikkua korvissa, vai miksen tahdo saada mitään selvää noista Behmin kappaleista. Yhdessäkin kohtaa mm. kuulen vain että ”Ja sä voit pitää sen friidafraada maalauksen”.
Siinä sanotaan "... Frida Kahlon maalauksen".
Onko tuo sanoitus jonkun mielestä hyvä? Radiossa soitettu jatkuvalla pakkosyötöllä ja joka ainut kerta ärsyttää paitsi lässyttävä laulutyyli, ennen kaikkea nuo teennäiset ja selvästi keksimällä keksityt tekotaiteelliset sanat.
Sanoittaja on tuskin edes nähnyt Frida Kahlon maalauksia saati aitoa sellaista.
Toisin sanoen biisissä jossa lauletaan ”Sä voit pitää sen Frida Kahlon maalauksen” ei ole yhtikäs mitään uskottavaa.
Jep. Frida Kahlon maalaukset liikkuu kalleimmillaan siinä 8-12 miljoonassa dollarissa (myyntihinta).
Olisi ollut uskottavampaa laulaa että sä voit pitää sen Frida Kahlon julisteen. Mutta maalauksen vien mä mukanani, jos on aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko mulla vaikkua korvissa, vai miksen tahdo saada mitään selvää noista Behmin kappaleista. Yhdessäkin kohtaa mm. kuulen vain että ”Ja sä voit pitää sen friidafraada maalauksen”.
Minä saan Behmin laulujen sanosisa selvää, mutta mikä ihme on se eilen palkittu William? Kun se esitti sen Penelopen, niin miehen kanssa kuunneltiin pitkään ennen kuin saatiin selvää edes siitä, millä kielellä se laulaa.
Williamin Penelope-laulu on oikeasti uniikki , hieno ja erilainen laulu. Se toimii ja on tarttuva .
Tuntuu jotenkin että Behm ja Sanni ovat pohjimmiltaan samantyyppisiä, lyriikoiltaankin harkittuja pitkälle tuotteistettuja esiintyjiä tyyliin "nyt tehään hei sellanen herkkä rakkauslaulu mikä myy/ nyt tehään hei sellainen että laitetaan sanoituksiin kirosana että saa huomioo.."
Vai tarttuva? Eihän siinä ole mitään säveltä ja snoista ei saa yhtään mitään selvää.
Aika moni eilisistä miespuolisista ryhmistä käytti v-sanaa lyriikoissaan moneen otteeseen. Mikset puutu siihen?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Inhoan vaikka en ole ikinä kuullut. Nimestäkin tulee lähinnä mieleen löllyvä perse. Kenelleköhän vanhalle ukolle tuokin on pyllistänyt että on päässyt tuohon radiopakotukseen. Ja mustaa samettia päällä toukokuussa kertoo avain totaalisesta junttiudesta. Hyi miten mautonta! Ja etiketin vastaista. Piritorin narkkaritkin pukeutuu paremmin.
Olihan siellä joku lyyli ihan paksussa toppatakissa.
En tiedä yleisestä hyvyydestä. Muhun Behmin musa on iskenyt, ja se, että se ei oo heruttamassa joka paikassa vaan tyyli on vähän erilainen. Oli sit tuotteistuksen seurausta tai ei, niin ihan virkistävää. Jotain samaa mihin tykästyin aikanaan esim brittien Hurtsissa (joka suosion myötä menikin sitten vähän pilalle), debyytti ainakin tuntuu osin hiukan raakileelta ja samaistuttavalta.
En minäkään ymmärrä näiden heikkoäänisten honottavien nuorten naisten suosiota.
Enkä edelleenkään ymmärrä miksi Behm, jonka omassakin nimessä on hiljainen h, ääntää Frida Kahlon "kahlo" vaikka se tietenkin kuuluu ääntää "kaalo".
Mun mielestä Rita Behm laulaa tosi kauniisti persoonallisella tavalla. Muutenkin hänellä on hyvä pukeutumistyyli, hienostunutta glamouria. Hyvä sekin ettei juuri puhele yksityisasioistaan. Kaipaan Suomeen enemmän tällaisia artisteja.
Nämä slovari-artistit on Suomessa vähän jotenkin väärässä paikassa, kun rahat tulee SUomessa käytännössä pelkästä keikkailusta ja sitten näitä on kesällä jokaisella festarilla jaarittelemassa aurinkoisessa säässä suurella lavalla ja ympäripäissään oleva bilettämään tullut yleisö on vähän vaivaantuneena että ööh whaaat..? :o
Toimii klubikeikalla juu, mutta festareilla nämä on jotenkin väärässä paikassa.
Minua häiritsee se itsetietoinen poseerasi. Vaikka sitä nyt on kaikilla. En tykkää kenelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se itsetietoinen poseerasi. Vaikka sitä nyt on kaikilla. En tykkää kenelläkään.
*Poseeraus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Inhoan vaikka en ole ikinä kuullut. Nimestäkin tulee lähinnä mieleen löllyvä perse. Kenelleköhän vanhalle ukolle tuokin on pyllistänyt että on päässyt tuohon radiopakotukseen. Ja mustaa samettia päällä toukokuussa kertoo avain totaalisesta junttiudesta. Hyi miten mautonta! Ja etiketin vastaista. Piritorin narkkaritkin pukeutuu paremmin.
Olihan siellä joku lyyli ihan paksussa toppatakissa.
Ei sekään ole niin paha etikettivirhe kuin musta samettimekko toukokuussa.
Yksi hyvä asia tässä Behmissä: Alma ja Vesala eivät ole niin pinnalla julkisuudessa.
Kuulin sen Hei rakas-biisin aikoinaan ensimmäisen kerran, kun satuin kuuntelemaan spotifyn uusien biisien soittolistaa. Ei se nyt mitenkään erityisesti minua koskettava biisi ole, mutta huomasin kyllä jo ensikuulemalta, että jotain massasta erottuvaa siinä on. Behm itse on haastattelussa antanut ymmärtää, ettei odottanut, että heti ensimmäisestä omasta singlestä tulisi noin iso hitti. Vaikka iso levy-yhtiö on takana, niin kaipa tässä myös kävi niin, että yleisö löysi sen ikään kuin omin avuin, jollakin tavalla se osui ihmisten hermolle.
Minusta tuo esiintymisnimi Behm on todella ruma. Käyttäisi edes koko nimeeän Rita Behm niin nimessä olisi hiukan jämäkkyyttä. Behm, Behn, Böhm yms. on todella rumia nimiä.
Vauva ei petä, taatusti ilkeää ja kateellista sakkia. Jos täällä vikistään, tietää että artistin on pakko olla oikeasti hyvä.
Mä en jaksa yhtään noita Behmin biisejä, ärsyttäviä korvamatoja...
Vierailija kirjoitti:
Hei rakas on ihan nätti kappale, mutta en ymmärrä tuota nykyisten naisartistien laulutapaa.
Juu kummallista hönkimistä.
Nuoresta polvesta oikeasti osaa laulaa Diandra ja Saara Aallolla on myös kuuluva ääni.
Ei tarvitse arvuutella sanoja.
Behmin biisit on musiikkia. Se pyrkii hienostuneempaan otteeseen kuin olutteltan Jamppa tajuaakaan.
Toisin kuin rap-biisit tai muu seksistinen ja erikavikmankattokaamua-tuuba.
Useimpia uusia lyriikoita kuunnellessa tulee ikävä Chrisse Johanssonia ja Kaisu Liuhalaa.