Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit elämässäsi jos olisi riittävästi rohkeutta?

Vierailija
14.05.2021 |

Eli jos et pelkäisi mahdollisia seurauksia, epäonnistumista ym mitä nyt voikaan olla esteenä. Minä opiskelisin uuden ammatin, joka mahdollistaisi itsenäisemmän työskentelyn vaikka etänä, päättäisin viimeinkin sitoutua itseäni vanhempaan mieheen, joka tuntuu niin oikealta, yrittäisin hänen kanssaan lasta, etsisimme ihanan yhteisen talon maalaismaisemista. Mitäs muut?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin sinunkin jäätelösi

Vierailija
2/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin töihin etten ole tulossa takaisin vanhempainvapaan loputtua vaan jäisin hoitovapaalle. Sitten opiskelisin uuden alan missä on mahdollista saada vakiduuni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaisin itseni ulkomaille, paikkaan jossa on ranta kävelymatkan päässä ja asuisin siellä.

Vierailija
4/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lopputilin ja olin työtön lopun elämääni

Vierailija
5/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin varmaan treffeillä ja ehkä löytäisin kumppanin. Lisäksi myös tapaisin ystäviäni tai uusia tuttavuuksia useammin. Kävisin myös hammaslääkärissä ja ihotautilääkärissä. Menisin myös ulos ja ihmisten ilmoille vapaa-ajallani (enkä vain pakosta esim. työmatkojen takia).

En näitä mitään asioita uskalla tehdä, koska olen erittäin epävarma kehostani. Koen näyttäväni rumalta nykyisessä painossani, mutta toisaalta en jaksa laihduttaakaan muutamaa kiloa ollakseni onnellinen. Olen ehkä hieman masentunut. (Ja tosiaan tiedostan ajatusteni olevan älyttömiä, koska painan nyt 51 kg, mutta en silti voi mitään niille kerta olen aiemmin painanut 47 kiloa ja silloin olin tyytyväinen kroppaani.)

Vierailija
6/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin eräälle miehelle, että olen toivottoman rakastunut häneen. Tuntuu, että tunteet on molemminpuoleiset, mutta toivon että mies tekisi aloitteen, koska olen itse liian pelkuri.

Vierailija
7/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä vanhoihin ystäviin ja puhuisin kaikki puhumattomiksi jääneet asiat.

Vierailija
8/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin kuulan kallooni.

Vierailija
9/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin eräälle miehelle, että olen toivottoman rakastunut häneen. Tuntuu, että tunteet on molemminpuoleiset, mutta toivon että mies tekisi aloitteen, koska olen itse liian pelkuri.

Ryhdistäydy! Teet sen aloitteen, niin ihana seurustelusuhde voi alkaa.

Vierailija
10/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin keskìtysleiriyrittäjäksi.

Vierailija
11/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin miehestä asumuseron. Sanoisin, että olen hävittänyt itseni huonossa parisuhteessa. Tarvitsisin omaa tilaa, jotta voisin parannella itseni rauhassa. Vasta sitten pystyisin korjaaman parisuhteen ongelmat. Uskon, että ongelmat voisivat olla jopa korjattavissa mutta olen niin henkisesti loppu, ettei mitään tapahdu. Kiskoihin siis itseni irti tästä onnettomasta elämästä ja selvittäisin, mitä oikeasti haluan.

Vierailija
12/33 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin lopputilin ja olin työtön lopun elämääni

mä tein tämän eka osan. Oli elämäni paras päätös nelikymppisenä. työttömänä olosta en pitänyt vaikka sitäkin koitin. 

Vierailija
13/33 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin muualle Suomesta.

Vierailija
14/33 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin jonnekin muualle joko Suomessa tai Virossa.

Kosisin vakavasti miesystävääni ja odottaisin myöntävää vastausta.

Tekisin kunnollisen konmarituksen vaatteiden ja kirjojen osalta - heti!

Päättäisin hyvin vakavasti pysyä tässä painossa ja vähän vähemmänkin...

Vierailija
15/33 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen tehnyt oikeastaan aina kaiken mitä olen halunnut. Rakkaani kanssa haluaisin naimisiin, mutta kosia en voi, sillä tiedän vastauksen olevan kielteisen ja siitä tulisi vain paha mieli ja pakkoero.

Vierailija
16/33 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin itsemurhan.

Vierailija
17/33 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin keskìtysleiriyrittäjäksi.

Elämysmatkoja kriisipesäkkeisiin!

Vierailija
18/33 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelisin, mutta pelkään liiaksi esitelmiä.

Vierailija
19/33 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin miehestä asumuseron. Sanoisin, että olen hävittänyt itseni huonossa parisuhteessa. Tarvitsisin omaa tilaa, jotta voisin parannella itseni rauhassa. Vasta sitten pystyisin korjaaman parisuhteen ongelmat. Uskon, että ongelmat voisivat olla jopa korjattavissa mutta olen niin henkisesti loppu, ettei mitään tapahdu. Kiskoihin siis itseni irti tästä onnettomasta elämästä ja selvittäisin, mitä oikeasti haluan.

Nyt kesällähän voi vaikka asua ulkona ja selvitellä rauhassa mieltään.

Vierailija
20/33 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin ulkomaille. Ilman rahaa, ilman tietoa työpaikasta, ilman kunnollista ammattia. Joku lämmin maa pitäisi valita, että tarkenisi nukkua siltojen alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi