Mies suuttui kun sanoin että haluan iltatähden
Meidän nuorin on 19 ja töissä 2 työkaveria sai aivan ihanat tyttövauvat. Haluaisin vielä oman iltatähden. Mikä siinä nyt niin pahaa olisi? Oi että!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo suuttui kun sanoin, että haluan Iltatytön. Sit korjasin, et eiku Tähtitytön. Se ei oo puhunut mulle nyt moneen tuntiin ja mietin, mitä helvettiä mä nyt oon taas tehnyt.
Nythän se selvisi. Se termi oli ILTATÄHTI, ja noi toiset asiat Google paljastaa tarkoittavan jotain muuta. Ilmankos vähän pillastui. Kukkapuskan ja anteeksipyynnön paikka.
:D pääsen kyl vaimosi pään sisälle. Luuli et kuolaat itsellesi jotain Maisatorppaa!
Maisa saa suupielet kyllä valumaan oksennusta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo suuttui kun sanoin, että haluan Iltatytön. Sit korjasin, et eiku Tähtitytön. Se ei oo puhunut mulle nyt moneen tuntiin ja mietin, mitä helvettiä mä nyt oon taas tehnyt.
Nythän se selvisi. Se termi oli ILTATÄHTI, ja noi toiset asiat Google paljastaa tarkoittavan jotain muuta. Ilmankos vähän pillastui. Kukkapuskan ja anteeksipyynnön paikka.
Kohtalokas virhe! Saitko anteeksi?
Ymmärrän miestä. Juuri kun vapaus on käsillä, yrität paskantaa sen päälle ja sitoa miehen kiveen loppuelämäkseen.
Anna nyt sen kohtusi ja munasarjojesi kuolla rauhassa, ja vaienna niiden sisäiset kuolonkorinat sielussasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee iltatähtityttö niin miten voi estää ettei siitä tule BB-LoveIsland-Salarakas-Seiskalööppi-Viidakon tähtöstä?
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Mietipä nyt.
Olet 63-vuotiaana lapsen YO-juhlissa.
Jos se nyt edes onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeasti sugargirl.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies on? Itse olen 46 enkä todellakaan haluaisi enää lasta. Jos lapsi laitettaisiin alulle nyt, olisin lapsen syntyessä 47, ja lapsen täyttäessä 20 olisin 67. Siis melkein 70.
Minusta ikähaitari 20 - 30 on sitä aikaa jolloin ihmisen pitää saada rauhassa opiskella, rakentaa uraa, hankkia puoliso ja perustaa oma perhe. En halua että lapsi joutuu heti nuorena aikuisena esim. huolehtimaan isästään ja hänen pärjäämisestään.
Sen aika tulee sitten myöhemmin, kuten itselleni se tuli nelikymppisenä. Silloin on yleensä jo ihan eri elämäntilanne ja -kokemus.
Eikä se lapsen teko edes onnistu niin hyvin nelikymppisenä. Voi vaatia kaiken maailman klinikkakäyntejä, keinohedelmöitystä jne. Suurempi todennäköisyys on, ettei ap. edes raskautuisi luomumenetelmällä.
Ymmärrän miestäsi. Juuri kun on saanut sen nuorimman kasvatettua aikuiseksi pitäisi aloittaa alusta. Hänellä todennäköisesti on jo muut haaveet mielessä kuin lapsenteko ja muita varten eläminen. Vapaus tulla ja mennä niinkuin haluaa.
Ihmettelen ettet itsekin jo halua jotain muuta kuin lapsista huolehtimista vaan haluat takaisin aiempaan elämänvaiheeseen. Vauvat on ihania kun joku muu on vastuussa ja hoitaa ne mutta onko ne ihania kun reilusti yli nelikymppisenä herää monta kertaa yössä hoitamaan kyseistä ihmettä.
Jätä pillerit pois tai puhkaise kortsut 🤫
Iltatähti oli Joel Hallikaisen taustaorkesteri.
TÄHTI JA MERIPOIKA: OLAVI VIRTA
Tuoll' on iltatähti sille laulan
Taivahalla kun se kimmeltää
Aatoksein kun kiitää kotimaahan
Kyynel poskelle kun vierähtää
Kotirannat rakkahat on siellä
Mistä suunnan otin läntehen
Vaarat väijyy aina mua tiellä
On monen hauta meri viimeinen
Väsyneenä kun taas päivän töistä
Hetkeks seisahdan mä kannelle
Katson taivaalle sen tähtivöistä
Etsin rauhoitusta sielullein
Iltatähden kimmellyksen myötä
Kotihin nyt laitan terveisen
Kerron kuinka kouristaapi syöntä
Teitä kun mä täällä muistelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole trolli - vaikkakin todennäköisesti on - mieti vähän, miten sitä sun iltatähteäsi koulussa kiusattaisiin, kun vanhemmat ovat saman ikäisiä kuin muiden isovanhemmat. Hyi #%& mitä itsekkyyttä. Jos olet trolli, onneksi olkoon onnistuneesta provokaatiosta. Jos et ole, kehottaisin ryömimään jonnekin kiven alle, missä muutkin kaltaisesi olmit asustelevat.
Meillä oli koulussa aikoinaan yksi jonka isä oli jo ollessamme ala-asteella viisikymppinen. Kukaan ei kiusannut.
Muistan kuinka koulussa aikoinaan opettaja kysyi, kuinka monen isoisä oli ollut sodassa. Olin ainoa, jonka isä oli ollut rintamalla. Vanhempieni ikä olisi varmaan ollut viimeinen asia, josta kukaan olisi kiusannut.
Vierailija kirjoitti:
Iltatähti oli Joel Hallikaisen taustaorkesteri.
Oli myös TV2 musikkiohjelma 1973-1983.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole trolli - vaikkakin todennäköisesti on - mieti vähän, miten sitä sun iltatähteäsi koulussa kiusattaisiin, kun vanhemmat ovat saman ikäisiä kuin muiden isovanhemmat. Hyi #%& mitä itsekkyyttä. Jos olet trolli, onneksi olkoon onnistuneesta provokaatiosta. Jos et ole, kehottaisin ryömimään jonnekin kiven alle, missä muutkin kaltaisesi olmit asustelevat.
Meillä oli koulussa aikoinaan yksi jonka isä oli jo ollessamme ala-asteella viisikymppinen. Kukaan ei kiusannut.
Muistan kuinka koulussa aikoinaan opettaja kysyi, kuinka monen isoisä oli ollut sodassa. Olin ainoa, jonka isä oli ollut rintamalla. Vanhempieni ikä olisi varmaan ollut viimeinen asia, josta kukaan olisi kiusannut.
Varmaan olivat kunnioituksesta mykkyrässä isäsi sotilasmenneisyyden takia. Oma isoisäni oli 5 vuotta sodassa ja oli varmasti kova kokemus - mieskavereidensa kanssa aina niistä puhuivat (1950-luvun lopulla -60-luvun alussa). Oli heillä vielä tuoreessa muistissa.
Eihän siinä mitään pahaa ole jos iltatähden haluaa.
Mutta moni jotka ovat saaneet parikymppisinä lapset ja tehneet sen iltatähden 40-vuotiaana ovat vähän peloissaan kun ne vanhemmat lapset tekevät pian lapsia.
Siinä on sitten mummolla oma pienokainen ja lapsenlapsi hoidettavana.
Tämän olen kuullut kahden iltatähtösen äideiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtalokas virhe! Saitko anteeksi?
Joo mut se naljailee nyt tosta varmaan loppuelämän aina ku jotain aihetta keksii. Oikein hakemalla haki jonkun videon jossa puhuttiin miesten leluista (tarkoitettiin autoja) ja sit oli et "hei mäkin haluaisin jonkun boy toyn!" Kuulen tästä vielä kuolinvuoteellani. Mut en joutunut koirankoppiin enkä sohvalle nukkumaan, katastrofi onnistuneesti vältetty.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Mietipä nyt.
Olet 63-vuotiaana lapsen YO-juhlissa.
Huh, itse vaan 60v iltatähden mahdollisissa yo-juhlissa.
Vierailija kirjoitti:
No tuo on kyllä silkkaa tuubaa. Nykyaikana yli nelikymppiset ENSISYNNYTTÄJÄTKIN ovat jo yleisempiä kuin alle 20-vuotiaat synnyttäjät.
43-vuotiaana lapsen saaminen ei siten todellakaan ole outoa tai epänormaalia. Eikä lapsia sen perusteella kukaan kiusaa. Oudompia ne parikymppiset vanhemmat ovat kuin nelikymppiset!
Lapsia on saatu vuosituhansien ajan niin kauan kuin naisilla on ollut hedelmällistä ikää jäljellä eli ennen vaihdevuosia. Ehkäisyn markkinoilletulon myötä synnytysikä laski, mutta nyt se taas on kolmenkymmenen vuoden huiteilla ensisynnyttäjillä ja kaikilla synnyttäjillä lienee jo ylitse sen. Nelikymppinen on - jos on pitänyt kunnostaan huolta - aivan hyvässä kondiksessa hankkimaan vielä lapsen, JOS muuten haluaa.
Aika on lineaarista. Eli ei.