Mies suuttui kun sanoin että haluan iltatähden
Meidän nuorin on 19 ja töissä 2 työkaveria sai aivan ihanat tyttövauvat. Haluaisin vielä oman iltatähden. Mikä siinä nyt niin pahaa olisi? Oi että!
Kommentit (47)
Mieheni suuttui myös, kävi laitattamassa 40-vuotiaana putket poikki.
Mihin sinä miestä siihen tarvit? Nykyään on muitakin vaihtoehtoja.
Mun vaimo suuttui kun sanoin, että haluan Iltatytön. Sit korjasin, et eiku Tähtitytön. Se ei oo puhunut mulle nyt moneen tuntiin ja mietin, mitä helvettiä mä nyt oon taas tehnyt.
Nythän se selvisi. Se termi oli ILTATÄHTI, ja noi toiset asiat Google paljastaa tarkoittavan jotain muuta. Ilmankos vähän pillastui. Kukkapuskan ja anteeksipyynnön paikka.
No joo. Ehkä sun miehesi nauttii siitä, että ei tarvitse notkua hiekkiksella tenavan kanssa tai vaihdella vaippoja. Ja sitten vaimo sanoo, että "on niin TYHJÄÄ, kaipaan vauvaa" - just kun mies suunnitteli aiempaa menevämpää elämää ja aikaa parisuhteelle.
Oksennan aina kun luen sanan ILTATÄHTI.
Vierailija kirjoitti:
Oksennan aina kun luen sanan ILTATÄHTI.
ILTATÄHTI ILTATÄHTI ILTATÄHTI ILTATÄHTI ILTATÄHTI ILTATÄHTI ILTATÄHTI
Oksensitko 7 kertaa? Ai et?
Olet valehtelija. Hyi.
Joopajoo. Mietipä nyt.
Olet 63-vuotiaana lapsen YO-juhlissa.
Ihamaa! Nyt kaikki tekemään iltatähtiä!
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo suuttui kun sanoin, että haluan Iltatytön. Sit korjasin, et eiku Tähtitytön. Se ei oo puhunut mulle nyt moneen tuntiin ja mietin, mitä helvettiä mä nyt oon taas tehnyt.
Nythän se selvisi. Se termi oli ILTATÄHTI, ja noi toiset asiat Google paljastaa tarkoittavan jotain muuta. Ilmankos vähän pillastui. Kukkapuskan ja anteeksipyynnön paikka.
:D pääsen kyl vaimosi pään sisälle. Luuli et kuolaat itsellesi jotain Maisatorppaa!
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Mietipä nyt.
Olet 63-vuotiaana lapsen YO-juhlissa.
Down lapset eivät taida ylioppilaaksi kirjoittaa.
Minkä ikäinen mies on? Itse olen 46 enkä todellakaan haluaisi enää lasta. Jos lapsi laitettaisiin alulle nyt, olisin lapsen syntyessä 47, ja lapsen täyttäessä 20 olisin 67. Siis melkein 70.
Minusta ikähaitari 20 - 30 on sitä aikaa jolloin ihmisen pitää saada rauhassa opiskella, rakentaa uraa, hankkia puoliso ja perustaa oma perhe. En halua että lapsi joutuu heti nuorena aikuisena esim. huolehtimaan isästään ja hänen pärjäämisestään.
Sen aika tulee sitten myöhemmin, kuten itselleni se tuli nelikymppisenä. Silloin on yleensä jo ihan eri elämäntilanne ja -kokemus.
Jos tämä ei ole trolli - vaikkakin todennäköisesti on - mieti vähän, miten sitä sun iltatähteäsi koulussa kiusattaisiin, kun vanhemmat ovat saman ikäisiä kuin muiden isovanhemmat. Hyi #%& mitä itsekkyyttä. Jos olet trolli, onneksi olkoon onnistuneesta provokaatiosta. Jos et ole, kehottaisin ryömimään jonnekin kiven alle, missä muutkin kaltaisesi olmit asustelevat.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole trolli - vaikkakin todennäköisesti on - mieti vähän, miten sitä sun iltatähteäsi koulussa kiusattaisiin, kun vanhemmat ovat saman ikäisiä kuin muiden isovanhemmat. Hyi #%& mitä itsekkyyttä. Jos olet trolli, onneksi olkoon onnistuneesta provokaatiosta. Jos et ole, kehottaisin ryömimään jonnekin kiven alle, missä muutkin kaltaisesi olmit asustelevat.
Ehkä, jos koulu on Itä-Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli koulussa aikoinaan yksi jonka isä oli jo ollessamme ala-asteella viisikymppinen. Kukaan ei kiusannut.
Vauvat on ihania!
Taaperot ja leikki-ikäiset ihan kauheita.
Eikö lapset voisi olla vauvoja pari vuotta ja mennä sitten suoraan kouluun? Parin kouluvuoden jälkeen ylioppilaaksi ja maailmalle.
Hankkisin heti monta!
En voisi kuvitella mitään typerämpää kuin aloittaa alusta kun edelliset on täysi-ikäisiä. Miettikää ihmiset myös omaa jaksamista. Ajatus pikkuvauvasta voi olla kivaa, mutta jaksatteko oikeasti enää olla aktiivisia vanhempia? Myös omaa ikää kannattaa miettiä. Omassa lähipiirissäni iltatähtien vanhemmat ovat kaikki kuolleet kovin varhain. Ystäväni isä kuoli 59 vuotiaana kun tämä oli 16, toisen ystävän isä kuoli 67 vuotiaana kun lapsi oli 16 ja tuttavan äidin isä kuoli kun tuttava oli 13 ja äiti kun oli 16. Ei ole lapselle kivaa tulla maailmaan kun vanhemmat elää uutta nuoruttaan ja sisarukset jo aikuisia, eikä mitään suhdetta synny.
Ihan ymmärrettävää.