Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin meren jäällä kävelyllä koirien kanssa. Kauhea viima! Nollakeli mutta tulee niin että menee luihin ja ytimiin. Nyt odotan, että sauna (sähkösauna) lämpenee. Ärsyttää olla yksin kotona. Poika on jonkun kaverin luona luultavasti iltaan asti. Tytär lähti kaverin perheen mukaan laskettelemaan. Minä en pääse, kun jonkun pitää olla käyttämässä koiria ulkona. Mies on töissä tänään ja huomenna. Jotkut nauttii yksin olemisesta, mutta minulle se on pakkopullaa.
Olen 5-lapsisesta perheestä, mutta asun eri puolella Suomea kuin muut sisarukset. Kaikki aina kysyvät, oletko käynyt Martan luona tai onko Pekka käynyt perheineen viime aikoina yms. Ei todellakaan ole. Pikkuhiljaa se yhteydenpito on vähentynyt 20 vuodessa. Näen sisaruksiani kesäisin kesälomilla. En oikeastaan ole puhelutyyppiä, minun puhelut kestää muutaman minuutin.
Joitain ystäviä minulla on täällä asuinpaikkakun
Sama juttu täällä. Olisi kiva joskus kahvitella ja jutella ja välillä soitella. Sellaista kevyttä, kivaa yhteydenpitoa. Sukulaiset on kaukana, harvoin käyvät, soitellaan kyllä.
Aamukahvia juon. Hapankorppuja juustolla ja kurkulla. Kohta alan kasaamaan olohuoneen pöytää, joka toimitettiin eilen. Pieni, normaalikorkuinen, ei sohvapöytä, sen ääressä ehkä kiva kahvitella.
Juon aamun ensimmäistä olutta kun on krapula. Tästä se viikko lähtee käyntiin.
Sängyssä ajatellen tätä pvää , huomenna lähtö satojen kilometrien päähän.
Viikonloppuna oli hyvät kelit istuskella rantasaunalla🌞
Istun pöydän ääressä, ikkunan vieressä, tuijotan ruutua ja nautin lämpöpatterista selän takana.
Onneksi ei tarvitse lähteä minnekään vielä pariin tuntiin.
Herätyskello soi tunnin kuluttua, mutta nousin jo aikoja sitten. On runsaasti aikaa selvitellä hiukset eilisillan saunan jäljiltä. :D
Istun junassa matkalla töihin
Selaan nettiä ja juon teetä kera rahkapiirakan
Tänään lähden mökille ja istun rantasaunan terassilla katsellen jäiden sulamista.
Ap on kohta neljä vuotta istunut rantasaunalla. Vieläköhän on elossa?
Nyt on pirun kylmä istuskella rantasaunan terdellä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pirun kylmä istuskella rantasaunan terdellä.
Ei oikein kelit lämpene🥶
Sai hymyn huulilleni jo tuo ajatuskin tilanteesta Kyllä tekisi hyvää istua ja kuunnella pelkästään luonnon ääniä...
Makoilen sängyssä ja juon aamukahvia. Kerrostalolähiössä...
Makaan sängyssä krapulassa ja odotan että kello tulisi yhdeksän ja saisi lähikaupasta loiventavia kohti uutta nousua.
Vierailija kirjoitti:
Makaan sängyssä krapulassa ja odotan että kello tulisi yhdeksän ja saisi lähikaupasta loiventavia kohti uutta nousua.
Kohta niitä saa!
Istun rantasauna terassilla viimeistään jussina, näen ison järven koivujen lomista ja punaisen aitan. Rauhallista.
Nyt makaan patjalla ja mietin päivän ohjelmaa. Kyllä sänky on pitänyt ostaa ajat sitten.
Pikkuinen tonttu mukissa Firenzessä?