Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1171)
Vierailija kirjoitti:
Lepäilen aamuseksin jälkeen. Vaimo meni suihkuun.
Teillä naispareilla on leppoisaa.
Meillä heteroparilla mykkäkoulua. Tosin lepuuttaahan se sentään korvia.
T. Vaimo
Paiskasin just vähä levolle lavetille. Pikkupojat pelaa kännyköillä. Olemme heitä hoitamassa mökillä.
Istun sohvalla. Syötiin teinin kanssa tortillat ja mietitään jaksetaanko lähteä rannalle. Ei siellä ehkä uida viitsi, sen verran navakka tuuli käy, mutta vois hengailla muuten
Olen täissä aikamoisessa darudessa ja trollaan vauva.fi sivulla :)
No onko istuminen ja katseleminen jotain tekemistä.
Tulin kauppakirrokselta ja join kahvia ja säin lihapiirakan. Näitä ei ole Keski-Euroopassa.
No zämän aloittaja saattaa olla hoitamassa omaa lastaan tai mummotella jossain. Niinkö?
Vilvoittavan suihkun jälkeen istun varjoisalla terassiparvekkeella Espoossa ja katselen merta. Ihan kiva.
Laulan "Minä pissaan, minä kakkaan, tyttö haluaa olla poika", koskettelen alapäätä, olen alasti ulkona ja kerään koirien kakkaa jota tuon kotiini.
Vierailija kirjoitti:
Vilvoittavan suihkun jälkeen istun varjoisalla terassiparvekkeella Espoossa ja katselen merta. Ihan kiva.
onko haukilahden veneranta ja kallio täynnä?
Oot istunut siellä jo aika kauan
Olen väsyneenä ja masentuneena peiton alla sohvalla puhelin kädessä. Kuuntelen Lauantain toivottuja levyjä ja välillä katson ikkunasta ulos jalavaa.
Katselen palstaa ja luen viestejä.
Makaan sohvalla betonihelvetissä partsin ovi kiinni kun naapurin vuokrakasarmin röökirinkiläiset huutaa.
Istun rivarissa, joka on Saimaan rannalla. Uimarantaan n.40 metriä.
Vierailija kirjoitti:
Olen väsyneenä ja masentuneena peiton alla sohvalla puhelin kädessä. Kuuntelen Lauantain toivottuja levyjä ja välillä katson ikkunasta ulos jalavaa.
Minäkin kuuntelen, ihania biisejä. Voimia sinulle!
Olen kakalla. Sitten saunaan. Kerrostalomme putkiremontti päättyi juuri ja yhteissaunakin rempattiin. Ihanan modernit ja puhtaat tilat. :)
Katselen myös merta saaristossa. Uimaan en viitsi mennä, koska hemmetin kylmää on.
Asiaa!!