Istun saaristossa rantasaunalla ja katselen merta.Mitä sinä teet just nyt?
Kommentit (1169)
Sain äsken imuroitua kodin. Nyt uunissa paistuu itse keräämistä puolukoista leipomani piiras. Hyvä tuoksu kotona, ja itsellä hyvä mieli.
sä olet istunut siellä jo keväästä saakka..
Otin juuri päikkärit, samoin koira.
Vähän krapulaa pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan juuri lähdössä saaristoon, kärry pakattuna, vielä sopat naamariin ja menoksi! Ihanaa, vapiskaa saaristolaiset, mökkiläiset tulevat!!
Aj faan! Ette kait te ole nuo meidän naapurin mökkiläiset. Ei sitten hetken rauhaa täällä.
Saattaapi olllakkin. Meiltä tosiaan kuuluu varmasti lasten riemunkiljahduksia säestettynä aika ajoin koiran haukunnalla! ;D
Istuskelen täällä oman majakassani ja seurailen sinua kiikarillani.
Olet lihonut aika paljon viime kesästä.
Toivun sytostaattihoidosta. Ihan hyvä fiilis.
masturboin omassa ulosteessa ja itken
Katselen mun palvelusväki imuroi minun autoa
Juu, niinpä varmaan katseletkin merta 🤣
Mikäli olisit jossakin saaristossa niin tuskin tulisi mieleen palstailla ja kysellä tyhmiä!
Vierailija kirjoitti:
Otin juuri päikkärit, samoin koira.
Vähän krapulaa pukkaa.
Pitäis varmaan käyttää koiraa kävelyllä. Senverra kuitenki hutera olo, että taidan vaan päästää sen vapaana pihalle..
Hörpin aamukaffetta, ihanat, tuoreet sämpylät.
Taidan mennä puolukkaan kohta, niitä on PALJON
Juon aamu kaffia ja syön kinkku,juusto sämpylää.
Kohta kauppaan......
Tää ei nyt vastaa sun kysymykseen, mut jos itse olisin aloittajan kuvaamassa tilanteessa, niin en todellakaan notkuisi täällä vauva.fi:ssä :D :D
Selailen vauva.fi.tä ja tyttö imee tuttipullosta maitoa sylissäni hyväntuulisena. Ihan kohta alan vaihtamaan lakanoita yms. Sitten pesukone päälle. Vaippakin pitäisi vaihtaa. Alan tekemään sen jälkeen ruokaa. Ei ehdi paljon rantasaunoilla istuskella näin pienten lasten äitinä, mutta sinkkuna on varmasti helppoa kaikki sellainen.
Ap katselee jotain mainoslehtisiä merenranta mökeistä.
Yritän muistella miten tulin viime yönä kotiin.
Kohta lähden ostamaan sidukkaa.
Istun saikeen kuivalla zoomluennolla. En pysty seuraamaan yhtään, eikä lääkkeet auta. Tekis mieli pinnata, mutta opettaja kyselee välillä jotain äänestyksiä ja huomaa jos joku on poissa.