En jaksa elää enään.. Korona
Elämänhaluni on poissa. Olen 26v perusterve mies, joten en saa omaa rokotustani ikinä. Kun korona iski, niin jouduin aloittamaan juomisen viime vuonna yksin kotona. Se ei ollut hauskaa kovin pitkään, joten lopetin juomisen vuoden vaihteessa, ennen sitä juotuani 8 kk kotona kalsarikännejä.
Nyt on jo toukokuu. Rokotusvuoroani ei näy horisontissa, enkä ole ollut ravintolassa yli vuoteen. En ole juonut puoleen vuoteen. Ilman alkoholia ei ole elämää, kaikki on tylsää enkä töiden jälkeen tee muuta kuin nukun.
Ainoa asia, jota odotan on, että saisin rokotteeni, silloin pääsen baariin uudelleen. Mutta koska rokotukset annetaan väärässä järjestyksessä, en näe muuta helpotusta kuin kuoleman tässä vaiheessa.
Kommentit (20)
Kuolema, koska et pääse baariin ryyppäämään... just. 🙄
En jaksanut lukea viestiäsi, koska kirjoitat enääN.
Sinun kannalta tietysti sääli. Mutta yhteiskunta kiittää.
Uskot koronaan, se on vain agenda ihmisten pään menoksi.
10 vuoden päästä tästä asiasta kohistaan ja paljon.
Ymmärrän tuskasi täysin. Olen 40v kolmen lapsen äiti, ja on tuskallista jaksaa arkea ilman että pääsee viikonloppuisin baariin kun mieskin on absolutisti, ettei sen kanssa voi juoda..
Onneksi kohta saan rokotteen, ja pääsen tapaamaan ravintolaan hyviä ystäviäni joita en ole nähnyt vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuskasi täysin. Olen 40v kolmen lapsen äiti, ja on tuskallista jaksaa arkea ilman että pääsee viikonloppuisin baariin kun mieskin on absolutisti, ettei sen kanssa voi juoda..
Onneksi kohta saan rokotteen, ja pääsen tapaamaan ravintolaan hyviä ystäviäni joita en ole nähnyt vuoteen
Kuka hoitaa lapsesi, kun olet päihtynyt?
Kyllähän sinne baariin ja ravintolaan nyt jo pääsee. Ehkä sinun ongelma ei ole korona, vaan hiipivä alkoholismi. Ei ole normaalia, että nuoren elämän tärkein juttu on viina.
Baarit on auki koko maassa erilaisin rajoituksin eikä siellä kysytä oletko saanut rokotuksen. Monet tuttuni käyvät baareissa, itse en ole viitsinyt kun siellä ei ole elävää musiikkia.
Kyllä baariin pääsee ilman rokotettakin.
Baariksnsa ei jaksa elää kun ei saa mitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Baariksnsa ei jaksa elää kun ei saa mitä haluaa
Miksei saisi.
No tämä on kyllä säälittävin aloitus vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siihen rokotusta tarvitaan? Kyllä ne auki ovat ja sinne pääsee ilman rokotuksia 😂
Kyllä sun rokotusvuoro tulee näillä näkymin viimeistään heinäkuussa. Rokotustahti on tällä hetkellä todella nopea ja ainakin helsingissä päästään rokottamaan 30-vuotta täyttäneitä jo juhannuksen jälkeen.
Kotonaan sairastuu vain kerran. Ei hätiä kun iski heti
Emme jää kaipaamaan