Miksi Prinssi Charlesia herttuatar Camillaa vihataan niin paljon?
Eikö tämä ole juuri se satujen rakkaustarina, jossa rakastunut pari saa kuin saakin kaikkien vastoinkäymisten ja muiden asettamien odotusten jälkeen toisensa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, minkä näköisiä lapset olisivat, jos Camilla olisi koukuttanut Nössö-Charlesin jo nuorena.
Pinkkejä rottweilereita.
Minun on hankala arvostaa ihmistä, joka avioituu nuoren, naiivin tyttösen kanssa, vaikka rakastaa aivan toista naista. Charles on (tai ainakin oli nuorena) munaton pelkuri, joka oli liian ihastunut ajatukseen itsestään kuninkaana, ettei edes uskaltanut taistella tosirakkauden puolesta. Ja Camillaa taas en arvosta, koska hän lähti mukaan niihin pettämisiin. En minä heitä tietenkään vihaa, mutta pidän heidän toimintaansa ala-arvoisena.
Rumia niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Kyllähän he selvästi ovat toistensa elämän suurimmat rakkaudet, mutta aika itsekkäästi ovat toimineet tämän rakkautensa huumassa. Sääliksi käy Dianaa, on ollut varmasti kamalaa huomata, että se unelmien prinssi olikin sammakko, joka on rakastunut toiseen naiseen.
Camilla on niin paljon enemmän taviksen näköinen kuin Diana. Se jokin puuttuu, ja samalla kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Camilla on niin paljon enemmän taviksen näköinen kuin Diana. Se jokin puuttuu, ja samalla kaikki.
Makuja on monia. Ehkä Charles näkee Camillan kauniimpana. Tai kenties ulkonäkö ei ole hänelle se ykkösasia, vaan rakastui Camillan luonteeseen.
Mä tykkään Camillasta. Huumorintajuinen aikuinen nainen. William ja Harry pitävät hänestä myös. Ei taida ulkonäkö kuitenkaan parisuhteessa olla se tärkein juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä "eihän vihata" kommentit. Kyllä aika negatiivisesti monet heihin suhtautuvat.
Viha on erittäin voimakas tunne. Jos suhtautuu negatiivisesti, se tarkoittaa kai lähinnä, että jollakin kuvitteellisella janalla positiivisen tai neutraalin sijasta kallistuu ajattelemaan pariskunnasta negatiivisesti. Siitä on melkoisen pitkä matka aitoon vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Camillasta. Huumorintajuinen aikuinen nainen. William ja Harry pitävät hänestä myös. Ei taida ulkonäkö kuitenkaan parisuhteessa olla se tärkein juttu.
Niin minäkin. Hän vaikuttaa mukavalta, tasapainoiselta naiselta. Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa, että hän ja Charles toimivat rumasti ja väärin Charlesin edellisen avioliiton aikana.
Oli oikeasti ensimmäinen, utta Phillips ei antanut Charlsin naida häntä, kun ei tarpeeksi aatelillinen.