Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarvitaan naisten apua ymmärtämään vaimoa

Vierailija
14.05.2021 |

Aina kun olen hyvällä tuulella niin vaimo osaa kyllä laittaa sille stopin aloittamalla riidan. Tekee samaa lapsen kanssa. 15-vuotias tuli viheltäen kotiin, koska on viikonloppu. Äitinsä tiuskaisi, että lopeta viheltämästä, kukaan ei jaksa kuunnella.

Nyt on sitten koko perhe huonolla tuulella, koska 1/3 ei kelvannut, että 2/3 on hyvällä tuulella.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just täältä, että tiuskiminen on ihan normaalia ja hyväksyttävää, eikä tiuskiva ihminen pysty estämään tiuskimistaan millään.

Vierailija
2/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.

Oletko puhunut hänen kanssaan tilanteesta rauhallisella hetkellä?

Ehkä hän on uupunut töistä tai loputtomista kotitöistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää.

Oletko puhunut hänen kanssaan tilanteesta rauhallisella hetkellä?

Ehkä hän on uupunut töistä tai loputtomista kotitöistä. 

Olen, mutta mitään ei ole koskaan pielessä. Pitäisi vain antaa olla huonolla päällä, koska nyt vain vituttaa.

Uupumusta tuskin ainakaan kotitöistä on, koska minä olen 4/5 päivää viikosta etätöissä ja teen kaikki siivoukset + ruoan.

Vierailija
4/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muutenkin kuin narsisti vai vaan tässä yhdessä asiassa? Ne kun ei kestä sitä että joku muu on onnellinen ilman heidän antamaa syytä. Sitten huudetaan ja tiuskitaan kaikille paha mieli, koska lupaa siihen ei ollut tältä narsistilta saatu.

Vierailija
5/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muutenkin kuin narsisti vai vaan tässä yhdessä asiassa? Ne kun ei kestä sitä että joku muu on onnellinen ilman heidän antamaa syytä. Sitten huudetaan ja tiuskitaan kaikille paha mieli, koska lupaa siihen ei ollut tältä narsistilta saatu.

Olen miettinyt tätä narsistiasiaa, mutta en ole mikään psykologi. Sanotaan niin, että vaimon perusmieliala on se, että joku on huonosti tai muuten päivä ei ole hyvä.

Vierailija
6/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Meillä mies toimii samoin. Vähän tuli asiaan parannusta, kun mies taas kerran noin toimi, sanoin miehelle suoraan, että sinä se kyllä olet herttaista seuraa. Ihan sama miten iloisena sitä töistä tulee, niin se ilo katoaa saman tien, kun koti oven avaa.

Mies yritti änkyttää, että minähän vain sanoin...... No niinpä niin.

Nyt selvästi yrittää skarpata.

Vierailija
7/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin annoit vaimolle viimeksi orgasmin?

Vierailija
8/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin just täältä, että tiuskiminen on ihan normaalia ja hyväksyttävää, eikä tiuskiva ihminen pysty estämään tiuskimistaan millään.

Joo sama asia kuin seisokki mielellä, eihän nainen voi tiuskimiselleen mitään?

Vierailija
9/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ymmärtämistä, tuskin hänen perusluonne muuttuu jos on negatiivinen ja pilaa muiden päivän. Voi erotakin, lapsi viihtyy varmaan luonasi hyvin. Vihellykseen voi sanoa että lopeta, se kyllä voi ahdistaa osaa ihmisistä, ellei ole stressitön ettei ääni häiritse. Mutta ei rumasti tarvitse töksäytellä. Riidanaloittajan kanssa ei tarvitse olla, joidenkin äiti tekee sitä vielä vanhana ei se lopu

Vierailija
10/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus voi keskustella parisuhteessa, ei tarvitse aloittaa riitaa. Onko hänellä muuallakin aina konflikti menossa tai työstressiä liikaa.

Vierailija
11/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sama asia kuin seisokki mielellä, eihän nainen voi tiuskimiselleen mitään?

Mieleni on usein seisokissa eikä mikään toimi.

Vierailija
12/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaja on nalkuttaja. Ei se siitä muutu.

Vierailija
13/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Vaikka olisi miten hyvä päivä, niin mies sen onnistuu pilaamaan jollain tiuskaisulla. Ei yksittäinen tai silloin tällöin tiuskiminen haittaa, mutta kun se on jokapäiväistä alkaa se jo haitata.

Vierailija
14/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen pahanilmanlintu.686

Vierailija
16/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukupuolesta kiinni tuo eikä vaadi ymmärtämistä. Hiton ankeuttaja.

Eksä oli tuollainen, että hän oli ainoa, jolla oli oikeus tunteisiin. Tajusin tämän kirkkaasti vasta silloin, kun olin muuttanut lasten ja kanssa pois ja lapset alkoivat lauleskella kotona ääneen.

Tajusin, ettei minun tarvinnut enää hyssytellä että olkaa hiljaa, iskä tarvii hiljaisuutta.

Vierailija
17/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä suoraan. Me emme ole mitään ajatustenlukijoita ja YLLÄRI, naiset ovat kuin miehet, YKSILÖITÄ.

Kysyt nätisti, mikä on pielessä, mikä häntä harmittaa, mikä tilanteeseen auttaisi, voitko jotenkin auttaa?

Toisaalta minäkään en jaksa mitään vihellystä kuunnella. Viheltäkää ulkona.

Vierailija
18/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä käyttäytyisin tuolla tavalla, niin se tarkoittaisi hellyysvajetta (halauksia, silityksiä, pusuja, kauniita sanoja).

Vierailija
19/19 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa on todella paljon passiivis-aggressiivisia. Sodan perua: lapsena on opetettu että ei saa näyttää tunteita, ettei rintamalla ollut isä suutu. Tätä on siirretty jopa 2010-luvulla syntyneisiin lapsiin, työssäni olen nähnyt paljon.