Näinpäs komean miehen aasialaisen naisen kanssa ostarilla
Ei ne kaikki näköjään ole mitään peräkammatin poikia. Näin kun nuokin tulivat öky audi katumaasturilla.
Kommentit (24)
En kyllä ole ajatellutkaan että olisivat peräkammarinpoikia. Vaatii ehkä jopa enemmän tutustua toisesta kulttuurista tulevaan kuin omanlaiseen.
Aasialainen nainen ja valkoinen mies on omien sukupuoliensa priimaa, joten ihan luonnollista, että he päätyvät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset nyt vaan haluu maalata narratiiviä sellaiseksi että luuserit ne vaan ovat aasialaisten naisten kanssa.
Yrittäkääs nyt siellä persustaniassa opetella edes taivuttamaan tuo suosikkisananne 'narratiivi' oikein.
M a m u -vastaisten persujen ihannenainen on aasialainen nöyrä, vähän puhuva, aina hymyilevä kodinkone. Ja näitä alistavia sovinisteja on toki myös hienon auton omistavissa. Se ei takaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
M a m u -vastaisten persujen ihannenainen on aasialainen nöyrä, vähän puhuva, aina hymyilevä kodinkone. Ja näitä alistavia sovinisteja on toki myös hienon auton omistavissa. Se ei takaa mitään.
Aina hymyilevä kodinkone ja tahdoton seksinukke.
Vierailija kirjoitti:
Aina hymyilevä kodinkone ja tahdoton seksinukke.
Ihmettelinkin, että mitä se ap oikein toljottaa.
Mä oon nähnyt vain kerran. Yleensä niillä on rumia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Oma ihannenaiseni on kyllä suomalainen nainen.
-Persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset nyt vaan haluu maalata narratiiviä sellaiseksi että luuserit ne vaan ovat aasialaisten naisten kanssa.
Yrittäkääs nyt siellä persustaniassa opetella edes taivuttamaan tuo suosikkisananne 'narratiivi' oikein.
Jep :D Huvittaa palstapersut jotka on oppineet uuden sanan, mutta eivät osaa kirjoittaa eivätkä käyttää sitä oikein. Lätkivät vaan joka kohtaam epätoivoisena yrityksenään kuulostaa fiksulta.
Suomalainen mies ja japanilainen nainen saavat ensiluokkaisia lapsia. Myös japanilaismiehen siittämät suomalaisnaisen kanssa saadut lapset ovat geneettistä valioluokkaa.
Ap:nkin mukaan siis niin erikoinen näky, että tuli tänne erikseen ilmoittamaan. Mitä siis voimme päätellä aasialaisten naisten kanssa avioituneiden miesten ulkonäöstä yleensä?
Vierailija kirjoitti:
Aasialainen nainen ja valkoinen mies on omien sukupuoliensa priimaa, joten ihan luonnollista, että he päätyvät yhteen.
Aasialaisten naisten ja valkoisten miesten muodostama yhteiskunta olisi kyllä priimaa. Siellä ei lapsia raískáttaisia kaduilla.
Aasilaiset kuuluvat maailmaan älykkäimpiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
🧐🤔
mies53v
Suomalaisten ja Itä-Aasialaisten olisi hyvä pariutui keskenään, sillä silloin erilaiset geenit toden teolla rikastuvat. Suomalaisilla on hyvin paljon Neandertalin ihmisen genetiikkaa ja Itä-Aasialaisilla Denisovan ihmisen genetiikkaa. Näin saadaan minimoitua perinnölliset sairaudet ja parannettua geenipoolia mahdollisimman rikkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt vain kerran. Yleensä niillä on rumia miehiä.
Totta. Yrityksen puutteesta tämä ei kuitenkaan johdu. Olen huomannut että monen aasialaisnaisen stereotypia pitää paikkansa, tyrkytetään aika avoimestikin itseään varatuille miehille. Ruvetkaapa seuraamaan.
Minulle kelpaisi kyllä Afrikkalainen kaunotarkin!