Muita mörököllejä, jotka lymyilevät verhot kiinni auringonpaisteella?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Toivon että kuolette mahdollisimman pian. Sittenpä ei se KAMALA aurinko paista.
Niin no.. kuoleman jälkeen ei kukaan näe aurinkoa. Ei edes ne auringosta nauttivat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa? Itse en ainakaan toivo kenenkään kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa? Itse en ainakaan toivo kenenkään kuolemaa.
Mt ongelmainen. Taas lomalla hoitolaitoksesta ja jäänyt lääkkeet ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kerro miten se vaikuttaa sinuun, jos joku ei pidä auringonpaisteesta?
Taitaa olla huono päivä, kun pitää kiukutella tuntemattomille.
Joku jo sanoi olevansa masentunut. Sitähän te olette, ette ihan terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hellanlettas älä ole tuommoinen äksypöksy.
Huh, olen onnellinen että kuulun niihin kesästä nauttiviin joita ei kiinnosta tykkäävätkö muut auringosta vai ei. Hirveän vihamielisiä viestejä.. toivottavasti vain trolleja...
Vierailija kirjoitti:
Yksi sanoi olevansa masentunut ja sinä yleistät sen jokaiseen syysihmiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Onko se tervettä haukkua toisia sairaiksi eriävien mielipiteiden takia?
Syksy ja talvi tarkoittavat kuolemaa ja pimeyttä. Te valitsette elämän ja valon sijaan kuoleman ja pimeyden.
Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sade ja syksy on mielestäni parasta aikaa.
Sama! Olen syntynyt heinäkuussa, mutta siltikin tykkään enemmän syksystä ja talvesta. Ja myös sateesta.
- ap -Hauska sattuma. Olen myös syntynyt heinäkuussa enkä yhtään pidä kesästä :D
Olen syntynyt kesäkuun loppupuolella ja sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Teillä tulee haudassa olemaan TODELLA KIVAA. Oikeastaan suosittelisin teille sitä paikkaa jo nyt!
Eihän se ole sinulta pois. Päinvastoin.
Sinulle jää enemmän auringon paistavaa vaikutusta omaan käyttöösi, kun naapuri pysyttelee varjossa.
(Varo kuitenkin palamasta niin pahoin, ettei krematoriota tarvita kuin pieneen loppusilaukseen.)
Vierailija kirjoitti:
Syksy ja talvi tarkoittavat kuolemaa ja pimeyttä. Te valitsette elämän ja valon sijaan kuoleman ja pimeyden.
Ei ole tervettä.
Valon rakastajat tuntuvat tosiaan pimahtavan keväisin.
Vierailija kirjoitti:
Huh, olen onnellinen että kuulun niihin kesästä nauttiviin joita ei kiinnosta tykkäävätkö muut auringosta vai ei. Hirveän vihamielisiä viestejä.. toivottavasti vain trolleja...
On kyllä melko outoa, että meitä ei-auringonpalvojia 'vihataan' noin paljon. Luulisi olevan ihan sama tykätköön kukin mistä kelistä hyvänsä. Suomessa nyt vaan harvoin on hellettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä.
Aurinko paistaa myös talvella ja syksyllä. Etkö oo koskaan nähny aurinkoista päivää syksyisin ja talvisin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä.
No tottakai? Olenhan pimeydenlähettiläs?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tervettä.
Ihme hihhulointia sinulta.
Syksy merkitsee sadonkorjuuta ja koko luonto varautuu ja vaipuu lepoon seuraavaa hedelmällistä satokautta varten.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että autistipaskat on kerääntyneet yhteen ketjuun.
Ei tarvitse olla autisti eikä muukaan "hörhö", jos ei kestä hyvin kuumaa säätä ja sitä aurinko porottaa täysillä seitsemän tuntia päivässä kesällä. Sillähän noin aurinko tekee.
Se loistaa täysillä klo 10 - 17 täydessä kuumuudessaan hellepäivinä.
Samalla se paahtaa tietyt talot ja huoneistot sietämättömän kuumiksi ja tukaliksi.
Kaikilla kun ei ole edes parveketta.
Ja harvoin voi valita sen sellaisen asunnon, johon ei päivällä kuumimpaan aikaan aurinko paista.
Ja toisekseen, jokainen ihminen ei yksinkertaisesti kestä hellettä ja jatkuvaa kuumuutta.
Tokihan se on pakko sietää, mutta tarkoitan että toisaalta ymmärrän hyvin näitä, jotka asiasta valittavat.
Sillä vastapuolella ovat ne, jotka eivät siedä sadetta, lunta, pimeyttä eivätkä vähäisintäkään pikku pakkasta. He täällä enemmänän vinkuvat ja valittavat, miten kylmää asunnossa on, miten kurjaa on pimeällä ja kestämätöntä on kun loppusyksy on täynnä loskaa ja mustaa säätä.
Semmosta se elämä nyt vaan on, maassa, jossa on selkeästi neljä vuodenaikaa.
Tässä maassa, rakkaassa Suomessamme.
Isoimmat ikkunat ovat aina aurinkoon ja tämä kämppä lämpenee niin tehokkaasti aurinkoisella kelillä, että pakko pitää sälekaihtimet kiinni, jos haluaa yönsä nukkua edes jonkinlaisessa viileydessä. Onneksi voi sitten edes yöllä tuulettaa.
Niin ja anoppi myös ihmettelee miksi lähden sateessa lenkille.. eihän siellä voi kukaan viihtyä saati lenkkeillä.