Muita mörököllejä, jotka lymyilevät verhot kiinni auringonpaisteella?
Kommentit (85)
Miksi tänne eksyy jotain auringonpalvojia mäkättämään?
Tämä ketju on meitä vampyyreja varten.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että autistipaskat on kerääntyneet yhteen ketjuun.
Mikä sun pääkopassa on niin pahasti vialla, että täytyy ruveta ilkeilemään ihmisistä, jotka on erilaisia kuin sinä?
T. Kesä ja aurinko ihminen, joka ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä tulee haudassa olemaan TODELLA KIVAA. Oikeastaan suosittelisin teille sitä paikkaa jo nyt!
Miksi se on joillekin niin kova paikka jos ettei jokainen tallaaja nauti auringosta.
Niin ja miksi edes avata keskustelua, jossa ei tykätä auringonpaisteesta?
Vähän sama juttu kun jotkut velat avaavat lapsia koskevia ketjuja ja julistavat omaa valintaansa moneen otteeseen. Ei perheellisiä kiinnosta moinen.
Tai koiria inhoavat käyvät valittamassa koiraihmisten ketjuissa. Pointti?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että autistipaskat on kerääntyneet yhteen ketjuun.
Miten autismi liittyy tähän?
Ei tuolla ulkona ole lähes mitään tähdellistä vaikka asiaa mille kantille kääntelisi. Idiootit hankkivat itselleen SEKÄ ihosyövän ETTÄ koronan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Istun tälläkin hetkellä kotona ja pimennysverhot ikkunan edessä. Auringonvalo ahdistaa. Olen syksy ja talvi ihminen. Liika valo uuvuttaa, pimeydestä saa energiaa.
Tyypillinen talvihullu. Ei osaa yhdyssanoja 😂
Oi, että, kun meni tunteisiin. Haluatko tissimaitoa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne eksyy jotain auringonpalvojia mäkättämään?
Tämä ketju on meitä vampyyreja varten.
Nää on niitä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa.
"Mikä einesruoka on mielestäsi paras? - En syö eineksiä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sade ja syksy on mielestäni parasta aikaa.
Sama! Olen syntynyt heinäkuussa, mutta siltikin tykkään enemmän syksystä ja talvesta. Ja myös sateesta.
- ap -
Hauska sattuma. Olen myös syntynyt heinäkuussa enkä yhtään pidä kesästä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sade ja syksy on mielestäni parasta aikaa.
Sama! Olen syntynyt heinäkuussa, mutta siltikin tykkään enemmän syksystä ja talvesta. Ja myös sateesta.
- ap -Hauska sattuma. Olen myös syntynyt heinäkuussa enkä yhtään pidä kesästä :D
Sekin vielä, että synnyin perjantaina ja 13. päivä. On kyllä elämä koitellut rankalla kädellä.
Sellainen tunne että tämä ketju poistuu.. 1.. 2.. 3..
Koska osa ihmisistä ei kestä erilaisia mielipiteitä. Kesästä ei kaikki nauti mutta sen ei pitäisi haitata auringosta pitäviä mitenkään. Silti se jostain syystä kiehuttaa joiden pääkoppaa enemmän kuin itse aurinko.
Vierailija kirjoitti:
AiVITTUte talvihullut olette persekipeitä 😂🤣👌🏿
Mites itse? Väärä keskustelu?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vähän persekipeä kuin noin h*elvetin tyhmä xD Persekipeydestä pääsee eroon, kun taas tyhmien aivojen kanssa täytyy vain elää.
Kerrotteko te muuten rehellisesti muille ihmisille oikeassa elämässä (ei täällä netissä siis) että ette pidä auringosta vaan haluatte olla pimeässä? Itse olen siis kans tällanen vampyyri mutta tuntuu että muille pitää valehdella pitävänsä aurinkoisista ilmoista tai muuten pitävät outona..
Täällä! Olen kahden viikon aikana käynyt 3kertaa ulkona.
Nyt eilen viimeksi ja yllätyin .. SIIS OIKEASTI YLLÄTYIN miten kesä tuolla ulkona on jo. Mut ei masennus vetää olon sänkyyn ja peiton korville. Liikaa valoa. Sattuu silmiin oma rumuus ja sieluun tää masennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vähän persekipeä kuin noin h*elvetin tyhmä xD Persekipeydestä pääsee eroon, kun taas tyhmien aivojen kanssa täytyy vain elää.
Te autistipaskat olette aina yhtä kohteliaita 🤦🏻♂️
Tämä kommentti tiivistää tyhmyytesi. Hauku ensin muita > muut antavat takaisin > ota siitä itseesi
Hiljainen hetki vanhemmillesi, jotka saivat riippakivekseen noin typerän pennun.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa nyt jo v i t t u Siperiaan! Miks kiusattu itseänne täällä Suomessa!
Jos helteestä tykkäät niin muuta sinä sinne, missä hellettä on.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotteko te muuten rehellisesti muille ihmisille oikeassa elämässä (ei täällä netissä siis) että ette pidä auringosta vaan haluatte olla pimeässä? Itse olen siis kans tällanen vampyyri mutta tuntuu että muille pitää valehdella pitävänsä aurinkoisista ilmoista tai muuten pitävät outona..
Kerron avoimesti aina. Yleensä ihmetellään ja anoppi ei edes usko mitä sanon. "Mee nyt vaan ulos niin piristyt" eh? Piristyn? Olen pirteä sisätiloissa niin miksi lähtisin ulos kuumuuteen "piristymään"?
Aina pitäisi olla ulkona kun aurinko vähäänkään aivastaa pilven raosta.
Toivon että kuolette mahdollisimman pian. Sittenpä ei se KAMALA aurinko paista.
Niin ja miksi edes avata keskustelua, jossa ei tykätä auringonpaisteesta?