Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työstään pitävät sairaanhoitajat, onko teitä?

Vierailija
18.08.2006 |

Elikkä minusta kuulostaa, ettei sairaanhoitajat pidä työstään. Olenko väärässä? Löytyisikö täältä kyseisen ammatin harjoittajia, jotka ovat ehkä jopa unelma-ammatissaan?? Jos niin missä työskentelet?

Itse haaveilen kyseisestä ammatista, mutta sairaanhoitajina työskentelijöiltä olen kuulluut paljon varoitteluita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valmistunut pahimpaan lama-aikaan 1995 ja työtahti on ollut kuluttavaa. Parannusta ei ole luvassa ylemmän johdon taholta, tällä henkilökuntamäärällä on kuulemma tultava toimeen, viis niistä sairaslomista, jotka johtuvat kollegojeni loppuun palamisesta :(((

Aika moni on vaihtanut alaa, itsekin olen tuota paljon miettinyt. Useimmat työkaverini pitävät kyllä työssään, mutta jatkuva ylipaikka- tilanne vie veronsa. Eikä tämä kiinnosta hallinnollista sektoria, koska homma hoituu näinkin.

Vierailija
2/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja roikun netissä nyt siksi, kun olen äitiyslomalla ja olen hieman tylsistynyt kun lapset nukkuvat... Tahdon töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani on pienen sairaalan ensiapupoliklinikka, jossa työ on vaihtelevaa ja antoisaa. Ainoa miinuspuoli mielestäni on se, että tästä työstä ei saa arvoisensa palkkaa, vastuuta on paljon ja palkka siihen nähden liian pieni.

Vierailija
4/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä takana reilu 10 vuotta työuraa, enkä ole vielä kertaakaan harkinnut alan vaihtoa.

Työskentelen yliopistosairaalassa neurologisella vuodeosastolla. Tämä taitaa olla lääketieteen erikoisaloista kätilön työn jälkeen itsenäisin erikoisala noin hoitotyön näkökulmasta. Joka tapauksessa, viihdyn loistavasti ja pidän työstäni suunnattomasti.

Vierailija
5/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puitteet työn tekemiselle välillä sietämättömät hlö resurssien, ylipaikkojen, yms. vuoksi. Haaveilen myös paremmasta palkasta. Jos se nyt kenellekkään yllätyksenä tulee. Ajattelin jättää hoitsun hommat juuri palkan vuoksi. Sekä epäsäännöllisen työajan vuoksi. Lähden kirvesmieheksi, muurariksi tai vastaavaa käsityö hommaa tekemään. Kokemusta niistäkin on, joten työn raskaus ei tule yllätyksenä.

Vierailija
6/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen erään yliopistosairaalan sisätautienpoliklinikalla sydänhoitajana. Vaikka kiire on meilläkin kova, päivät venähtävät yleensä ylitöiden puolelle, eikä palkkakaan ole kummoinen, silti koskaan en ole suunnitellut alan vaihtoa.

Syy, miksi täällä nyt surffailen on se, että hoidan kotona sairasta lastamme, joka nukkuu kuumettaan pois.

Vierailija
7/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työ olisi ollut ihan mukavaa mutta ei niiden ämmien kanssa voinut olla. Löysin sitten unelmapaikan missä viihdyn eli kotisairaanhoito :) Sopii mulle kun nenä naamaan! Lähimpiä työtovereita on vain muutama ja itse työ toteutetaan omalla aikataululla itsenäisesti. Aivan ihanaa. Siinä työssä haluan olla!

Vierailija
8/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis lastensairaanhoitaja ja todella pidän työstäni!!