Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt-kuski soitti minulle tilauksen tuomisen jälkeen

Vierailija
14.05.2021 |

... Ja mm uteli parisuhdestatustani. Oli napannut numeroni asiakastiedoistani. Haluaisin tietää, rikottiinko tässä jotain lakia?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikottiin.

Vierailija
2/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ekä kerta kun wolt/foodora paholoiset tekevät tuota, kvg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä sain tällä palstalla sataprosenttiset haukut ja silmienpyöritykset, kun kysyin, mille firmoille uskaltaa antaa ulko-oven ovikoodin.

Vierailija
4/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tilata kummastakaan, kun ei kiinnosta terot kotiovella

Vierailija
5/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoita wolt asiakaspalautteeseen, tuo on häirintää ja rikottiin lakia. puhuttelu tai potkut tyypille.

Vierailija
6/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei yllätä.

Vierailija
7/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita asiakaspalveluun. Ja kysyjille sano että olet naimisissa poliisin kanssa.

Vierailija
8/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota kaiketi voi henkilörekisteririkoksena pitää, niitä tietoja ei saisi katsella ilman asiallista syytä. Tuskinpa noin vähäisestä teosta kuitenkaan oikeudellisia seuraamuksia tulee, jos on vain yksi tapaus kyseessä.

Potkut kuitenkin tulee varmasti, jos ilmoitat Woltille. Mikä tietysti kannattaa tehdä.

Vierailija
9/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perskutarallaa.

Arvon silakka olettaa ilmeisesti aloituksessa mainitun Wolt-kuskin olleen ulkomaalaistaustainen? =)

Oletko RASISTI?

Vierailija
10/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä sain tällä palstalla sataprosenttiset haukut ja silmienpyöritykset, kun kysyin, mille firmoille uskaltaa antaa ulko-oven ovikoodin.

No sitä koodia ei anneta millekään firmalle. Suuri osa taloyhtiöistä on ihan yksiselitteisesti kieltäny koodin antamisen kenellekään ulkopuoliselle. Koskaa muuten myös kavereita ja vanhempia ja ties mitä hyvänpäiväntuttuja. Sinä menet avaaman sen oven, kun se pitsa tai burgeri on perillä.

Vierailija
11/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aikanaan, parikymmentä vuotta sitten, Linnatuulen huoltoaseman työntekijä oli korttimaksun jälkeen kaivanut puhelinnumeron esiin ja lähetti treffipyyntöä. Oli aika spookia...

Vierailija
12/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä koodia ei anneta millekään firmalle. Suuri osa taloyhtiöistä on ihan yksiselitteisesti kieltäny koodin antamisen kenellekään ulkopuoliselle. Koskaa muuten myös kavereita ja vanhempia ja ties mitä hyvänpäiväntuttuja. Sinä menet avaaman sen oven, kun se pitsa tai burgeri on perillä.

Kysyinkin juuri sen vuoksi, että liikun hyvin hitaasti, ja jos pääsen ulko-ovelle asti, en varmasti pysty kantamaan sieltä mitään takaisin. Pizzoja en tilaile, mutta ruokatavarat kuljetetaan marketista ja lääkkeet apteekista. Ei voi tietää, milloin on tulossa rehellinen kuljettaja ja milloin ei. Ja jos kerran poliisijohtajissa on kaikenlaisia rötöstelijöitä, on niitä takuulla tavarankuljettajissakin.

Vierailija
13/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä virkaa sillä koodilla sitten on, jos sitä ei voi kertoa kenellekään?

Vierailija
14/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä virkaa sillä koodilla sitten on, jos sitä ei voi kertoa kenellekään?

Koodi on kuin tavallinen avainkin: ovesta pääsevät sillä ne, joilla se avain on tai joille sitä lainataan. Koodi on kuin avain, jonka lainaaja palauttaa, mutta onkin tehnyt siitä itselleen kopion, jonka voi antaa eteenpäin vähän epärehellisemmille tutuille. Hankalampi asia kuin luulisikaan. Antaisitko sinä ulko-ovesi avaimen ihan kelle tahansa kopioitavaksi?

Vierailija
15/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmoita wolt asiakaspalautteeseen, tuo on häirintää ja rikottiin lakia. puhuttelu tai potkut tyypille.

Kumpi on pahempi, puhuttelu vai potkut?

Vierailija
16/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea siinä koodilukossa sitten edes on, jos se on tarkoitettu vain talon asukkaille. Heillähän on avainkin.

Vierailija
17/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idea siinä koodilukossa sitten edes on, jos se on tarkoitettu vain talon asukkaille. Heillähän on avainkin.

No se idea, että ei tarvitse vaivautua kaivamaan avainta taskusta. MIkä idea on lukossa, joka on kaikkien rakennuksessa kerran käyneiden avattavissa?

Vierailija
18/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten edellä sanoin, ei tarvitse vaivautua kaivamaan avainta taskusta. Ja koodien vaihtaminen on lukkojen vaihtamista halvempaa.

Minä asun paikassa, jossa on sekä ulko-ovessa että asuntojen ovessa koodilukot. Ensimmäisen puolen vuoden aikana jäin kerran tunniksi ulos, kerran puoleksitoista tunniksi porraskäytävään ja kerran selvisin puolen tunnin odottelulla. Kerran olivat lukosta virrat poikki ja kahdesti lukossa oli "joku vika". Edelleen joka kerta lukkoa lähestyessäni jännittää, toimiiko lukko vai ei. Ei ikinä enää älylukkojen taakse asumaan.

Kun tässä rakennuksessa pääsee ulko-ovesta sisään, pääsee myös taloyhtiön kirjasto-kahvila-oleskelutilaan. Moni ei sitä tiedä, mutta eipä tietäjiä tarvitakaan yhtä enempää.

Vierailija
19/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietosuojavaltuutetun toimistoon ilmoitus henkilötietojen käsittelystä. Woltille ilmoitus raiskaajakuskista.

Vierailija
20/46 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa potkut ja on kohta ovella kostamassa? D:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme