Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiselle naiselle..

Vierailija
14.05.2021 |

Hei,

Sinä reilusti alle kolmekymppinen nainen, joka tapailet vaimonsa jättämisestä, lapsista ja omakotitalosta puhuneen melkein nelikymppistä miestä. Lupaukset ovat ihania ja rakastat.

Katso vaimoa. Jos vaimo ei ole levinnyt, rupsahtanut, lupaukset eivät tule toteutumaan.

Tee itsellesi palvelus ja jätä se mies.

Ai miksi, olethan rakastunut?

Et halua yhtäkkiä olla neljäkymmentä, turhassa suhteessa, josta et tule saamaan lapsia, omakotitaloa etkä avioliittoa.

Koska tämä olotila on pahinta, mihin voit ikinä joutua. Jos olet vielä samanlainen kuin minä, ettet opi ensimmäisestä miehestä ja otat vielä toisenkin samoilla lupauksia laukoneen. Usko minua kun sanon, että heität ainoan elämäsi hukkaan.

Voi, kun voisin puhua 25-vuotiaalle itselleni järkeä. En kyllä ole varma kuuntelisinko.

Mutta fiksut oppivat muiden virheistä, tyhmät vain omistaan ja tosityhmät eivät niistäkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Pettäjät ovat alinta kastia, jotka jäävät aina, siis aina ennemmin tai myöhemmin kiinni. Ja lopulta yksin, kaiken syyllisyyden kanssa.

Toinen nainen aina myös se kolmas, neljäs, viides… miehen panoketjussa. Surkeaa elämää, kenenkään tervejärkisen ei tällaisella roolilla tarvitse tuhota omaakin elämäänsä, samalla kun tuhoaa monen perheen, lasten .., elämät. Aina.

Vierailija
2/4 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut keräävät vain rusinat pullasta. Saa seksiä silloin kun tahtoo, mutta ei tarvitse pyykätä kalsareita, eikä hankkia lapsia.

En ole itse sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs, jos ei halua niitä lapsia ja avioliittoa, eikä ole koskaan halunnut. Omakotitalonkin on saanut hankittua ihan omin rahoin, ihan juuri sieltä, mistä itse halusi. On oma tupa ja oma lupa. Toinen siinä seurana juuri sopivan harvoin ja silloin täysillä panostaen (pun intended), mutta ei jää nurkkiin pyörimään ja sotkemaan.

Vierailija
4/4 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun mies haikailisi toisen perään jos et olisi rupsahtanut. Parempi vaan että tajuat ettet ole tarpeeksi viehättävä.