Ärsyttävä Sanoman puhelinmyynti, soittaa 3 kertaa 5 minuutin sisällä jos ei vastaa
Raivostuttavaa.
Kommentit (10)
Laita numero mustalle listalle. Niin mä teen. Aina kun puhelinmyyjä soittaa, lisään hänen numeronsa mustalle listalle.
Sano niille, että se on sun alaikäisen lapsen puhelinnumero. Itse sanoin noin tiukasti ja rämpyttäminen loppui heti.
En vaan viitsi vastata tuntemattomille soittajille.
Varmasti joku niistä oli sanomalta, mulla oli hesarin tilaus jonka irtisanoin tarpeettomana jokin aika sitten.
Meille tulee se tärkein, eli Hesari jatkuvana. Ei kukaan soittele. Hyväntekeväisyysjärjestöt, sähkömyyjät, vitamiinikauppiaat ja puhelinoperaattorit soittelevat. Niille sanon, kiitos ei ja suljen puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita estoon?
Laitankin mutta niillä on varmaan kymmeniä ellei satoja eri numeroita 😖
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee se tärkein, eli Hesari jatkuvana. Ei kukaan soittele. Hyväntekeväisyysjärjestöt, sähkömyyjät, vitamiinikauppiaat ja puhelinoperaattorit soittelevat. Niille sanon, kiitos ei ja suljen puhelimen.
Sähkön- ja puhelinliittymien myyjiltä olen kyl saanut hyviäkin tarjouksia vaikka muutenkin kilpailutan aika ajoin.
Kannattaa hankkia suoramarkkinointikielto niin häirillöpuhelut loppuvat.
se on pahempi kun CIA. Niiden lonkerot ulottuvat joka paikkaan, eivät suostu poistaa tiedot järjestelmistä. Antavat niitä mainostajille.
Tuttu uhkasi heitä oikeudentoimeenpiteillä, niin silloin vasta alkoi tapahtumaan.