Mistä pk-seudulla voisi löytää hyvän kumppanin?
Olen miettinyt ja kysellyt asiaa jo useamman viimeisimmän vuoden ja lisäksi ikävuosina 18-23, eikä mitään ole tapahtunut. Eli siis en halua nettideittipalstoille, Tinderiin tai baareihin, mutta haluaisin löytää elämänkumppanin. Olen nainen 35+, en ole ylipainoinen tai mikään friikki. Ideoita, kiitos!
Voitte antaa myös käytännön ideoita, kun siis en itse jälkikäteen ymmärrä sitä, miksi flaksini oli parempi joskus muutaman vuoden ajan yhdessä vaiheessa. Tuolloin minua koetettiin iskeä toistuvasti, vaikka olin varattukin. Parikymppisenä sen sijaan angstasin jossain suomi24:lla siitä, miksi en saa ketään. En tajua tätä koko kumppaninhakuprosessia jotenkin, enkä osaa nähdä itseäni riittävän kriittisessä valossa, jotta pystyisin muuttamaan itseäni paremmaksi parisuhdemielessä.
Suomessa ei ole edes mitään parisuhdecoachaustakaan. Voisin tarvita sellaisen, että joku ihan kädestä pitäen neuvoisi, miten toimia. Ehkä ulkonäköäni pitäisi muuttaa jotenkin "seksikkäämmäksi", vaikka en haluakaan mitään irtosuhteita. Pitäisi vain olla riittävän houkutteleva saadakseni kumppanin. Epätoivoinen olen ollut jo useamman vuoden ja vaikka kuinka mietin asiaa, niin mitään ei tapahdu.
T. Ap