Miksi miehet ei tajua naisen nautinnosta mitään?
Kommentit (56)
Varmaan siksi kun naiset ei välitä kenenkään nautinnosta yhtään.
"...yhdyntää edeltävät hyväilyt määräävät orgas..n voiman. Kaikki tietävät sen." -Coelho: Pyhiinvaeltaja
Vierailija kirjoitti:
"...yhdyntää edeltävät hyväilyt määräävät orgas..n voiman. Kaikki tietävät sen." -Coelho: Pyhiinvaeltaja
Onko Coelho pannut kaikkien maailman ihmisten kanssa, kun tietää tuollaista?
Miten se on tämän palstan ääliöille niin helvetin mahdotonta ymmärtää, että eri ihmiset pitävät eri asioista? Ei jumalauta mitä tampioita.
Jos nainen ei tiedä mitä haluaa, hän ei ole vielä saanut hyvää. Jos ei tykkää porkkanasta, ja sille on syötetty vain porkkanalaatikkoa, porkkanasosekeittoa ja porkkanaraastetta koko ikä, niin mitä se sanoo kun kysytään mitä haluat syödä? No... Ihan sama. Koska mikään ei ole erityisen hyvää.
Mun miesystävä ei osannut pyytää nännien hyväilyä, koska hänelle ei ollut tullut mieleenkään, että miehen nännit voi kokea nautintoa. Ja pari muutakin juttua.
Monikaan nainen ei ole saanut kokea, että mies on valmis ihan vain palvelemaan hänen nautintoa aina välillä. Ettei aina tarvitse loppuhuipennus olla nimenomaan se että mies saa ja kaikki oikeasti tähtää vain siihen.
Koska naisen nautinto on omasta nautinnosta pois. Kyllä molempien pitää osata pitää huolta omasta nautinnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisen nautinto on omasta nautinnosta pois. Kyllä molempien pitää osata pitää huolta omasta nautinnostaan.
Miten naisen nautinto on miehen nautinnosta pois?
Tämä mies tajuaa kyllä, muttei välitä tippaakaan. Kauan, aivan liian kauan olen saanut naisilta paskaa niskaan. Nyt ei enää kiinnosta, tehkööt mitä tykkäävät ja tulkoot tekemisissään ja uskossaan onnellisiksi.
Kerran sanoin miehelle, että nauttisin suuseksistä, mies katsoi alapäätäni inhon ilme naamallaan. Suihin piti ottaa joka käänteessä, mies ei edes käsin uskaltanut koskea alapäähäni. No tuo mies on ollut historiaa jo kauan. On toki ollut huomaavaisempiakin miehiä onneksi mulla.
Miehet suorittaa, monesti myös naisensa kanssa ja siinä tahtoo jäädä ne hienovaraisemmat signaalit huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne ei tapahdu yhtaikaa, niin ne voi hyvin tapahtua peräkkäin. Ensin toiselle kivaa ja sitten toiselle kivaa.
Televisiossa oli hiljan ohjelma, jossa neljä lesboa opasti pariskuntien miehiä tyydyttämään naisensa. Ja kyllä miehet oppivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei tajua miehen nautinnosta mitään?
Kyllä tajuavat. Kunnon mies nauttii eniten siitä, että saa naisen tyydytettyä. Niin on moni mies minulle sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Televisiossa oli hiljan ohjelma, jossa neljä lesboa opasti pariskuntien miehiä tyydyttämään naisensa. Ja kyllä miehet oppivat.
Tuo ohjelma tulee Jim kanavalta yöllä 00.25. Katsokaa.
Meillä keskustellaan toiveista molemmin puolin ja laitetaan valot päälle ja nautitaan molemmat. Onneksi ikä ja pitkä parisuhde antaa molemmille ja paljon💞
Olen seurustellut miehen kanssa, jota ei tarvinnut opettaa, eikä kertoa mistä tykkään. Mies osasi kokeilla ja reaktioistani tulkita mitä toimii ja mikä ei. Hän oli tooodella taitava, ainoa asia mitä hänessä kaipaan.
Kyllähän sitä ihmiset oppii tulkiksemaan vauvoja, eläimiä ja mitä vaan, vaikkeivat nämä osaa sanoa mitä haluavat. Pitää vain olla mielenkiintoa ja herkkyyttä tulkita.