Miksi miehet ei tajua naisen nautinnosta mitään?
Kommentit (56)
No naiset eivät kerro mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eihän naisetkaan osaa miestä tyydyttää. vain toinen mies kykenee siihen. naiset ei osaa ottaa edes suihin
Mun miehen mielestä osaan ja oon ihan riittävän hyvä siinä hommassa 😀🤔
Entäs muiden miesten?
Nuoletko kassit?
Käytätkö samalla käsiä?
Tiedätkö sanomatta kuinka paljon mies haluaa hampaita mukaan?
Onko miehesi saanut kunnon suikkaria koskaan vai oletko vain se mistä hän on tietoinen?
Ei kiinnosta mistä muut miehet tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eihän naisetkaan osaa miestä tyydyttää. vain toinen mies kykenee siihen. naiset ei osaa ottaa edes suihin
Entäs muiden miesten?
Nuoletko kassit?
Käytätkö samalla käsiä?
Onko miehesi saanut kunnon suikkaria koskaan vai oletko vain se mistä hän on tietoinen?
Nuolen vielä välilihankin. Kyllähän tuon oppii, kun kysyy mitä toinen haluaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osa tajuaa ja tekee myös asioita sen eteen.
Etsi ap laadukkaampaa seuraa ja ennenkaikkea LAKKAA YLEISTÄMÄSTÄ!
Kaikki miehet ei ole just ne miehet joita sä olet tapaillut. Jos tapailet vaan itsekkäitä juntteja sun pitää miettiä mikä niissä sua viehättää.
Ei ap saa laadukkaampaa seuraa.
Miksi te aina luulette että nämä miehistä vikujat ovat jotain täydellisiä naisia joilla on vain käynyt huono tuuri, yleensä vielä kerta toisensa jälkeen.
Ehei, nuo miehet on parasta mihin ne pystyy.
Selllasia oman pippelin hiplaajia me miehet olllaan.
Naiset se ei riitä, että odotatte ihmeiden tapahtuvan. Osa teistä on jo varmaan seurustelun alkuaikoina huomanneet, ettei siitä vaan tule mitään ja silti jatkatte suhdetta. Ja sitten voittekin purkaa niitä omia paineitanne haukkumalla sitä miestä ja näin tuntea olevanne suhteessa se parempi ihminen. Omapa on häpeänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs muiden miesten?
Nuoletko kassit?
Käytätkö samalla käsiä?
Nuolen vielä välilihankin. Kyllähän tuon oppii, kun kysyy mitä toinen haluaa.
Eri
Aivan, ja kun teet sen mitä teit eilisen panon aikana tänään uudelle hoidollesi, odotatko kommunikointia vai teetkö saman minkä kaikille jolloin se mies tulee "tänne" vinkumaan ettei naiset osaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs muiden miesten?
Nuoletko kassit?
Käytätkö samalla käsiä?
Ei kiinnosta mistä muut miehet tykkää
Eli et tajua miesten nautinnosta mitään
Vierailija kirjoitti:
Koska monet miehet ovat niin itsekeskeisiä, että eivät ole aidosti kiinnostuneita ja valmiita oppimaan. Puhuminen ei auta, koska kyse on luonteesta.
Miksi kukaan edes olisi yhdessä tälläisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Selllasia oman pippelin hiplaajia me miehet olllaan.
Sellaisena aion pysyäkin. Pelata sohvalla fifaa ja naiset leikkiköön ihan vaan keskenään.
Aina olen kysynyt ja 100% vastaus on ollut sisällöltään joko "Emmätiiä" tai "No... pane kunnolla". Jos ei nainen itsekään tiedä mistä pitää, niin turha siitä on miehiä syyttää.
Suutelusta ja hyväilystä siirryn vähitellen hivelemään intiimejä alueita. Riisun vaatekappale kerrallaan naisen ja suutelen paljastuvia alueita. Pikkarien päältä hyväilen ja sitten käden sisään pujottaen. Niska ja kaula saavat huomionsa. Rintojen nuoleminen ei yleensä petä koskaan. Herkät sormeni etsivät sen paikan, jossa pienelläkin hivelyllä tulee suuria tuntemuksia. Jos niikseen tulee, mielellään myös nuolen jätskitötteröstä strösselit. Kielen lipoessa voi sormi tutkimusmatkailla luolastoon tai koskettaa ruohoisen kumpareen ylärinnettä niin että kaikki salat tulevat esiin paremmin ja tuntuma herkistyy. Kuuntelen palautetta ja aistin maaperän värinöitä. Jossain vaiheessa löytyy se, mikä saa toisen huohottamaan. Lopulta kouristelemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen kysynyt ja 100% vastaus on ollut sisällöltään joko "Emmätiiä" tai "No... pane kunnolla". Jos ei nainen itsekään tiedä mistä pitää, niin turha siitä on miehiä syyttää.
Pistä se nainen ensimmäiseksi itse töihin ja jos ei saa itselleen mitään aikaa poistu paikalta.
Nalkuttaminen on tasan ainut asia mistä naiset todella saavat nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja vaginaalinen tutkimusmatkailija. Yleinen oletus siitä, että naisella on vain klitoris ja g-piste on väärä. Kun nainen kiihottuu, emättimessä aktivoituu useita alueita ja jos sormet ovat riittävän herkät, ne tunnistavat eräänlaisessa erektiossa olevia vyöhykkeitä, mitkä eivät ole pistemäisiä, paino sanalla vyöhyke. Ja niitä vyöhykkeitä on useita.
Ne kaikki on löydettävissä, mutta siihen tarvitaan halua löytää ne. Kun ne löytyvät, naisen nautinto siirtyy korkeammalle asteelle ja sen tunnistaa useista orgasmeista jo esileikin aikana.
Miehet, teillä on herkät ja tuntevat sormet. Käyttäkää niitä etsimiseen, niin te löydätte kokonaan uuden puolen naisen nautinnosta. Etsikää, niin te löydätte jotain mistä nainenkaan ei vielä tiedä mitään. Ja sellaista, mistä ei tiedä mitään, ei osaa haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja vaginaalinen tutkimusmatkailija. Yleinen oletus siitä, että naisella on vain klitoris ja g-piste on väärä. Kun nainen kiihottuu, emättimessä aktivoituu useita alueita ja jos sormet ovat riittävän herkät, ne tunnistavat eräänlaisessa erektiossa olevia vyöhykkeitä, mitkä eivät ole pistemäisiä, paino sanalla vyöhyke. Ja niitä vyöhykkeitä on useita.
Ne kaikki on löydettävissä, mutta siihen tarvitaan halua löytää ne. Kun ne löytyvät, naisen nautinto siirtyy korkeammalle asteelle ja sen tunnistaa useista orgasmeista jo esileikin aikana.
Miehet, teillä on herkät ja tuntevat sormet. Käyttäkää niitä etsimiseen, niin te löydätte kokonaan uuden puolen naisen nautinnosta. Etsikää, niin te löydätte jotain mistä nainenkaan ei vielä tiedä mitään. Ja sellaista, mistä ei tiedä mitään, ei osaa haluta.
Klitoris on iso ja se erektoituu samalla tavalla kuin peniskin.
[/quote]
Klitoris on iso ja se erektoituu samalla tavalla kuin peniskin.[/quote]
Tytölläsi on siis ollut penis, sori, sinua on huijattu :(
Entäs muiden miesten?
Nuoletko kassit?
Käytätkö samalla käsiä?