Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko antaa pullaa 1v 1kk lapselle?

Vierailija
18.08.2006 |

Mitään herkkuja ei vielä ole saanut, ainoastaan joskus jätskiä ja synttäreillä sai eksiä. Muuten mutustelee herkuikseen maissinaksuja, mutta nyt olen antanut välillä palan pullaa kun itsekkin syön... siis ihan Pullava pullaa...

Onko siitä jotain haittaa? jos niin mitä?

Ja selvennytkseksi nyt kaikille, ei lapsi sitä pullaa pussikaupalla syö siis ihan palan tai kaksi mutaman kerran viikossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä hysteeristä ' ei mitään herkkua lapselle' linjaa. Jos lapsi saa joskus pullaa ja keksiä niin sille ei ole siitä MITÄÄN HAITTAA. Väitän että enemmän on haittaa siitä jos kaikista herkuista tehdään kiellettyjä hedelmiä, nehän kiehtoo vielä enemmän kuin luvallinen herkku. Ja sit kun niihin joskus pääsee käsiks niin syö kuin hullu.

Joten anna ihmeessä pullaa ja keksiäkin ja jopa kakkua juhlissa. =)

Vierailija
2/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin vähemmän epäterveellinen kun keksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme antaneet lapselle mitään herkkuja niin kauan kun hän ei itse niitä osannut haluta, eli emme " opettaneet" syömään herkkuja. Suunnilleen vuoden ikäisenä lapsi sitten alkoi haluta pöydästä kaikkea mitä muutkin saa, ja pikkuhiljaa hän rupesi saamaan ihan kaikki samoja mitä muutkin syö esim. kylässä. Olen samaa mieltä kuin 3, eli varmaan enemmän haittaa voi olla siitä jos kieltää lapselta kaikki herkut.

Vierailija
4/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ihan höpö höpöä että kun kerran antaa herkkuja niitä kinutaan kokoajan. Ainakin meillä. Meidän tyttö 3v ei vaan yksinkertaisesti tykkää makeasta vaikka on saanut herkkuja jo päälle yksi vuotiaasta..

Vierailija
5/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle neljännelle annettiin pieniä herkkupaloja jo 10 kk alkaen, eli jos muut syötiin jäätelöä, pullaa, tms. niin vauveli sai aina maistaa ihan pikkuisen. Muistan hyvin kuinka fanaattinen olin tämänkin asian suhteen ensimmäisen lapseni kanssa ;)

Vierailija
6/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, lapsi on jo 4-vuotias. Ei ainakaan läskisty ja hampaat tipu suusta. Päiväkotiinkin olen kiollon laittanut, kerran olivat kuulemma VAHINGOSSA antaneet piparin lapselle toisen lapsen synttärinä. Yleensä mulla on omat omatekemäni eväät tollasiin tilanteisiin.

Vierailija
7/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtoi olla lapsellakin kivaa...

Vierailija
8/8 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksissä on kovia rasvoja.