Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ele on mielestänne kädestä pitäminen?

Vierailija
13.05.2021 |

Eli jos vastakkaista sukupuolta oleva henkilö ottaa kädestä kiinni (ei seurustelukumppani tms), niin millaisena eleenä tuota pidätte? Onko kädestä pitäminen kuinka intiimiä? Kertooko se tunteista?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimerkiksi treffeillä mies ottaa naista kädestä kiinni, niin se on sanaton kysymys siitä, että haluatko panna. Jos nainen antaa miehen pitää kädestä kiinni, niin se on käytännössä lupaus seksistä.

Vierailija
42/63 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tapahtuu yleisellä paikalla niin haluaa osoittaa muille että tämä on minun..jos taas ihan kahdenkesken niin osoittaa suurta kiintymystä toista kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nähnyt tätä miestä seksin merkeissä useamman kuukauden ja koskaan aiemmin ei ole tapahtunut mitään tuon tyyppistä.

Mies on kyllä huomaavainen ja nauttii läheisyydestä, mutta siihen se on tähän mennessä jäänyt.

Eniten mua jotenkin hämää tilanne, mutta toisaalta vaikka olisi tunteita, niin se ei tuntuisi minusta pahalta.

Vierailija
44/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan kokenut sellaista.

m44

Vierailija
45/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ottaa ekoilla treffeillä kädestä kiinni?

Voi ottaa! Minun käteni on otettu omaan käteen ja olen itse pyytänyt miehen kättä omaani ensitreffeillä. Se, miten mies reagoi pyyntöön saada pitää kädestä, kertoo jonkin verran miehestä itsestä ja se, miltä miehen käsi omassasi tuntuu, kertoo myös. Älkää arkailko, koska kyseessä voi olla teidän yhteisen loppuelämänne ensimmäinen "intiimi" kokemus.

Vierailija
46/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija: Jos esimerkiksi treffeillä mies ottaa naista kädestä kiinni, niin se on sanaton kysymys siitä, että haluatko panna. Jos nainen antaa miehen pitää kädestä kiinni, niin se on käytännössä lupaus seksistä.

Vierailija: Jos se tapahtuu yleisellä paikalla niin haluaa osoittaa muille että tämä on minun..jos taas ihan kahdenkesken niin osoittaa suurta kiintymystä toista kohtaan

Vierailija: Kyllä se jopa  seksistä mahdollisesti käy, oikeastaan se on sitä siveää turvaseksiä, täytyis joskus päästä kokielemaan t vanhapoika40

OHO! Ihana aihe - kiitos hyvästä ketjusta! En tule koskaan unohtamaan kun mies otti kädestäni kiinni kun kävelimme pimeässä marraskuun yössä kotiin vuosikymmeniä sitten ja se oli juuri Pyhäinmiesten jälkeen.

Kukaan muu kuin partneri ei oikein voi ottaa kiinni. Vieraiden halaaminenkin on aivan järkyttävää - törkeää - sekin että naiset alkaa halailemaan. Se on kädestä päivää ja samalla saa fiiliksen siitä minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. 

Entä kättä päälle? Missä tilanteissa? Samaan mieheen liittyy kädestä ottaminen anteeksipyynnön yhteydessä. Se oli vaikea juttu minulle. Syytä en halua tässä kertoa.

Vierailija
47/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esimerkiksi treffeillä mies ottaa naista kädestä kiinni, niin se on sanaton kysymys siitä, että haluatko panna. Jos nainen antaa miehen pitää kädestä kiinni, niin se on käytännössä lupaus seksistä.

Etkö muuta mieti kuin panemista ja seuraavan panon löytymistä?

Vierailija
48/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ota nilkasta tai hiuksista kiinni - ainakin silloin, kun asetun kuskin paikalle 

Vierailija
49/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun ei ole, ainakaan aikuisiällä.

Vierailija
50/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mun mielestä kädestä pitäminen kertoo ystävällusestö, lohdutravasta ja välittävästä eleestä.

Tietenkin se riippuu tilanteesta, jossa toinen osapuoli käteen tarttuu,

Esimetkiksi hautajasissam käteen tarttuminen antaa voimaa, tunnetta osanotosta suruun, ja antaa voimaa, että selviät tästä.

On erilaisia hetkiä ja tilanteita, jolloin toinen, usein välittävämpi ja tunteellisempi, vastakkainen sukupuoli saattaa tarttua toista kädestä

Kun ollaan esim, kirkossa

- vihkiäisissä

- ruumiin siunauksessaa

- kastetilausuudessa.

Tai jossain upeassa

- konsertissa

- urheilutapahtumassam ottelussam jossa Suomi voittaa

- tunteellisiaa sukujuhlassa: Suuret merkkipäivät, valmistujaiset, yo-juhlat, joissa pidetään lyhyt mutta

kaunis ja lyhyt.

- myös vasta tutustuneet varovat aluksi kosketusta, kun ei vielä ole varma toisen tunteista

-  sillon voi yrittää tarttua toisen käteen tunnustella vastakaikua.

Kosketus on edellleen kaikille ihmisille, paras tunne, minkä kokea voi.

Vierailija
51/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistava.

Vierailija
52/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti ole?

Se on miehen sanaton kysymys siitä:  Kiinnostanko Sinus?

Kelpaanko Sinulle?

Ainoakaan älykäs, fiksu mies, ei edes yritä ensimmäisilla treffeillä sänkyyn.

Eivät ns miehet, jotka etsivät elämänkumppania tosimielessä.

Vierailija
53/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti ole?

Se on miehen sanaton kysymys siitä:  Kiinnostanko Sinus?

Kelpaanko Sinulle?

Ainoakaan älykäs, fiksu mies, ei edes yritä ensimmäisilla treffeillä sänkyyn.

Eivät ns miehet, jotka etsivät elämänkumppania tosimielessä.

Totta.

Koulutetut miehet, nuoret, keski-ikäiset niin eronneet kuin sinkut, halveksivat helppoja naisia.  Toki puutteesahe huolivat yhden yön panot.

Mutta vakituiseksi kumppanikseen he etsivät, haluavat kunnollisia, fksuja, käytökseltään fiksuja, koulutettuja naisia.

Eivät tuollaiset miehet halua, eivätkä huoli vakituisiksi kumppaneiksi, jakorasia naisia.

Never!

Vierailija
54/63 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistava.

Mikä pösilö sinä oiken olet.   Täydeltä kahelilta vaikutat.

Toisesta käteen tarttuminen, on aina suuri välittämisen ele,

Jos toinen henkilö olis täysin merkityksetön, kiinnostamaton, yhdentekevä.  Niin ei kukaan toista sukupuolta oleva haluaisi häntä tarttua kädestä.

Ja tuntea siten läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta.

Ja suomalaisessa kulttuurissa se on edelleen mies, jolta odotetaab aloitetta siitä:

- että tarttuu käteen

- tekee tutustumisen aloitteen

- hakee tanssiin

- tulee juttelemaan eri tilanteissa baarissa, ravintoloissa, juhlissa, seminaareissa, jne

- mies kysyy jatkosta;  puhelinnroa, sähköpostia, käyntkorttia, ym.

- mies ehdottaa treffejä, tapaamista, vaikka asuttaisiinkin eri puolilla maata.

Mutta tietty nainen päättää kaikesta.

Ja etenkin suomalaiset ovat tottuneet pakkeihin ja torjuntoihin. Selvähän se.  Kaikki eivät miellytä eikä sytytä kaikkia.

Hommlit eivät oo kiinni miehen ulkonäöstä.

Vaan persoonasta.

Vierailija
55/63 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ele.  Kynis.mies

Vierailija
56/63 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistinen! Silkkaa MeToo:ta!!

Vierailija
57/63 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikkapa ollaan oltu treffeillä jossain kahvilassa ja sitten lähdetään sieltä kävelemään takaisin autolle ja mies ottaa naista kädestä kiinni, naisen hyväksyessä sen, niin kyseessä on selvä lupaus seksistä.

Vierailija
58/63 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ole koskaan ymmärtänyt. Oletan, että jotkut pariskunnat tykkäävät. Ja lapsi saattaa pitää aikuista kädestä. Mutta itse en pidä ketään koskaan koska musta aivan turha kosketus. 

Vierailija
59/63 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa pidin tyttöä kädestä koska olin ihastunut häneen. Laskin ryhmätehtävässä pulpetit ryhmittäin käteni hänen käden päälle sillä välin kun muut palauttivat tehtäviä. Otin kiinni tunnilla kurottaen takaa pulpetista ensin koputtaen ja pyytäen kättä. Annoin merkin että haluan ottaa kiinni ja lukitsin sormet limittäin. Samalla halusin kosketusta ja samalla näytin halukkuuttani ja omistushaluani tyttöön. Suudellessa ja seksissä pidin aina kiinni myös sormet limittäin. Nykyäänkin teen samoin, pidän kiinni hellästi mutta tuntuvasti aina kun haluan hellyyttä, kosketusta ja näyttää halukkuuttani. Todella usein. Hän on mun!

Vierailija
60/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa pidin tyttöä kädestä koska olin ihastunut häneen. Laskin ryhmätehtävässä pulpetit ryhmittäin käteni hänen käden päälle sillä välin kun muut palauttivat tehtäviä. Otin kiinni tunnilla kurottaen takaa pulpetista ensin koputtaen ja pyytäen kättä. Annoin merkin että haluan ottaa kiinni ja lukitsin sormet limittäin. Samalla halusin kosketusta ja samalla näytin halukkuuttani ja omistushaluani tyttöön. Suudellessa ja seksissä pidin aina kiinni myös sormet limittäin. Nykyäänkin teen samoin, pidän kiinni hellästi mutta tuntuvasti aina kun haluan hellyyttä, kosketusta ja näyttää halukkuuttani. Todella usein. Hän on mun!

Miehen omistushalu on niin seksikästä. Kun se ilmenee just tuollain kuvatulla hillityllä mutta kuumalla tavalla. Mä ainakin sulan ja annan pitää kädestä ja käsistä kii niin, etten pääse mihinkään kuin kiltti tyttö konsanaan. Toi tunnin aikana takapulpetista päin kiinni ottaminen olisi ollut unelma. Romanttista mutta samaan aikaan mies näyttää olevansa vallassa muhun nähden. Suutelee heti tilaisuuden tullen kiimassa ja pitelee kii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan