Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksityö, plussat ja miinukset

Uusi työ haussa
13.05.2021 |

Näitä mietin. Miten aloittaa tai aloittako ollenkaan.

Mitä huonoa on odotettavissa?
Mitä hyvää on odotettavissa?

Ps: olen tuiki tavallinen joten mietin onko edes kysyntää

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinukset: Asiakkaat, jotka eivät pysy sovitussa, vaan luulevat, että koska maksavat, saavat ylittää rajoja. Tai vaikka eivät tekisi niin niin kinuavat koko ajan, esim. peppuseksiä, saisko vetää paljaalla tms.

Vierailija
22/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata aloittaa. Jäät koukkuun helppoon rahaan ja sitä enemmän sinut tunnistetaan kadulla jne... koska sinulle tulee enemmän asiakkaita.

Veikkaan, että kadulla vastaantulijat katselevat seiniä ja leikkivät, etteivät tunnista,, koska eivät halua kenenkään tietävän käyneensä palveluntarjoajallla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot on hyvä puoli. Nelisen asiakasta päivässä ja viikkotulot luokkaa 5000€ kun tekee viitenä päivänä viikossa.

Lisäksi voi vähän valikoida asiakkaitakin ja keskittyä alun jälkeen vakkareihin.

Vierailija
24/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-riski nähdä asiakas esim. baarissa

Kyllä seksistä maksaminen on huomattavasti nolompaa kuin seksin myyminen, joten tuskin asiakas alkaa siitä huutelemaan. Tästä kannattaisi kyllä kysellä tuolla seksi-aihealueella, sieltä voisi löytyä mutun lisäksi oikeaakin kokemusta.

Vierailija
25/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen satunnaisesti,tyyliin saadakseni pari ruokapussia. Ei siinä mitään ihmeellistä. Minä olen vapaa,miehet yleensä varattuja. Minulla ei siis käy montaa,pari valituista lähinnä ja joskus satunnaisia. Otan ensin selkoa puhelimitse. Ja totta kai kondomi on aina. Yksi naimisissa oleva on käynyt 6vuotta.

Arvostan.

Vierailija
26/27 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis naisille on aina kysyntää. Tavis miehiä on satoja tuhansia jotka maksaa seksistä joten tienaat varmaan viikossakin pari tonnia. Humalaisia asiakkaita ei pidä ottaa vastaa. Kumin käyttö pakollinen. Tutustu mieheen ensin sähköpostilla tai muuten ennen kun tapaat, niin tekee lähes kaikki maksulliset naiset.

Vierailija
27/27 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee usein ohareita