Tulihan se sieltä; SAIJA PALIN SAA TALVIVAUVAN
Onnea vaan heillekin. Miksihän tuotakin asiaa piti salailla. Samoin kuin sen Saarijärven viimeiseen asti valehdella kaikille, ettei mitään vauvaa ole tulossa... vaikka siitähänkyllä näki heti mikä homman nimi.
Kommentit (12)
Se ei minusta ole valehtelemista jos ei myönnä. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. Onnea paljon Saijalle, mä olen aina itse pitänyt hänestä. Herttainen ihminen jolla jalat tiukasti maan pinnalla.
Kyllähän moni, itseni mukaan lukien, ei halua kertoa raskaudesta ennenkuin ns turvalliset kuukausiraat on ylitetty.... EIpä se muilta luulisi pois olevan...
ilmeisesti julkkiksen vauva-asiat? Mä en edes tiedä kuka tuo Saija on saati että kiinnostaisi saako vauvan!
...että " vauvauutisia on turha odottaa, vastavalmistuneen omakotitalon synnyttämisessä on tarpeeksi sulateltavaa" ??? muistaako muut lukeneensa tuon ;)
Jokatapauksessa, nämä ovat aina onnen uutisia :)
No, eikös raskaus ole sitten aika alussa, mihinkäs sen vielä olisi pitänyt näkyä tai kuulua?
Ja miksi sitä nyt heti pitäisi soittaa johonkin lehteen, kun on tehnyt positiivisen testin?! Saa klai sitä olla yksityisyyttä, vaikka onkin julkkis!
Ihmettelen, ettei Saijalla ole enempää töitä televisiossa kun on niin symppis ja selkeä sanainen juontaja!
Kyllä tuo menee jo valehtelun puolelle. Vaikka se raskaus on tietty hänen oma asiansa, niin ei nyt tarvitsisi kuitenkaan ihan johdonmukaisesti alkaa satuilemaan. Fiksumpaa olisi vaan ohittaa koko asia hienovaraisesti.
Ketä kiinnostaa mokoma tekosymppis missukka.
Eli siis Saijan olisi pitänyt av-mammojen lakikirjan mukaan soittaa heti 0800-seiska ja lähettää positiivinen testi sinne?
Voi perse mitä sakkia te joskus ootte...
Vaan, ettei sentään pitäisi alkaa suoranaisesti valehtelemaan; voisi siis OHITTAA koko raskausasian (kun ei häneltä aikaisemmin kukaan älynnyt kummemmin edes udella koko raskaudesta).
Vierailija:
...että " vauvauutisia on turha odottaa, vastavalmistuneen omakotitalon synnyttämisessä on tarpeeksi sulateltavaa" ??? muistaako muut lukeneensa tuon ;)Jokatapauksessa, nämä ovat aina onnen uutisia :)
onnea heille kuitenkin, ihana juttu! =)