Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ELOISAT PERJANTAINA+++

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikothan ovat siis jo 41+2 (mikä moka...)

Vierailija
42/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin oon tällä palstalla ehtinyt vierailemaan, mutta ilmoitanpa kuitenkin nyyttimme saapuneen määränpäähänsä 7.8. klo 10.19. Vaikka neiti päätti tulla maailmaan viikolla 36+6, niin kokoa oli kuitenkin sopivat 3370 g ja 50 cm. Synnytys oli nopea, herätys aamulla klo 4.30 joten kuudessa tunnissa kaikki oli jo ohi. Masokisti kun olin, niin punnersin tämänkin ulos ilman kipulääkkeitä, h***tin kipeäähän se ottaa, mutta on ainakin kontrolli siihen, mitä tapahtuu. Kotiin päästiin pe 11.8., päivä vietettiin " ylimääräistä" koska vauvan sokeriarvoja seurattiin suurennuslasilla. Oma paastoarvoni oli rasituksessa vähän koholla (5,1), joten kuulemma mulla sitten oli raskausdiabetes... Seuranta johtui siis siitä. Nyt kaikki kuitenkin pitäis olla ok, kotona köllötellään ja vaavi kasvaa.

Tsemppiä kaikille niille, jotka vielä odottelevat h-hetkeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Hannelille, Canemolle sekä blaphilli =)

Kiitos Pumpuli tsempityksestä. Kyllä tää vauva pienemmältä tuntuu kuin valjensä aikoinaan. Huvitti tuo sinun sanominen ettei se poika 5 kiloinen ole... jännä miettiä kunpi tulee. Mun äiti on alkanut veikkailemaan kuin mun maha taas kuulema näyttää " poikamahalta" . Voi anoppi raukkaa =)

Nyt Kovan lain seuran

pubu ja Unski

Vierailija
44/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei homma ota edistyäkseen...

Yöllä ja aamun aikana irtosi siis tuo limatulppa ja nyt on koko päivän supistellut erittäin kivuliaasti... vaan eipä supistele säännöllisesti ja tiuhaan! :(

Välillä tulee puolen tunnin välejä, välillä tunnin, välillä 10 min. ja välillä lyhyitä supistus tuikkaisuja ja välillä kiduttavan pitkiä tuskaisia polttoja.

No tätä on nyt jatkunut 20 tuntia... kauankohan pitää vielä kärvistellä että homma vauhdittuu ja voi lähteä kohti laitosta....??!?!

Yö taitaa mennä valvoessa...

Supistuksia meille ja jaksuja meille kaikille!

MrsKole 40+0

Vierailija
45/45 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kuinka ihana oli saada sulta vauvauutisia! Mä täällä heitin veikkauksia, että oletko lähtenyt synnyttämään vai oletko vaan jäänyt Keskisalon juhlien jatkoille heilumaan ;-)

Ja onnea myös Canemo!

PUBU, hyvänen aika! Kirjoitinko mä tosiaan, ettei poika ole 5-kiloinen?? Oon näemmä unohtanut, että vaihtoehtoja on 2...tyttöhän se sulle on tulossa, eiköstä juu?

SMYNNIlle vaan voimia parisuhdeasioissa, toivottavasti mies alkaa viihtyä kotona enemmän.

Ja nyt taas syöttämään pojua, joka yrittää imeä isänsä paitaa.