Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ ~ ~ ENSIKOIDEN PERJANTAI ~ ~ ~

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin kiirus et pikapikaa kerron omanapaiset kuulumiset...ovis siis ilmeisesti käsillä, pupuiltu on aika ahkerasti ;P mieskin eilen ehdotti kun olin tosi väsynyt et entäs jos laitettais ihan tosi nopsaan vaan varmuuden vuoksi simpat matkaan ja sit pääset nukkuun..heheh...sekin reppana yrittää nyt kaikkensa tän asian suhteen :)

Äkkiä viel veljen tytön hassuja juttuja... Olin siis trimmannut ton toisen koiran, Nasun tosi lyhyeen kesä karvaan (ennen sitä oli tosi pitkässä trimmissä) ja menin käymään heidän kotonaan kylässä niin tämä ihana 3 vuotias tuumas vaan silmät pyöreinä et " mihin sen toisen Nasun jätit??" ei siis meinannut millään uskoa et on sama koira...hih oli aika selittäminen et kyl tää kuitenkin on se sama :)

ja vielä... samainen veljen tyttö kysyi kerran kun trimmasin koiran mahan alta karvoja pippelin edestä lyhkäsemmäksi et " leikkaatko Nasulta kikkulit pois??" heh joo en sit kumminkaan leikannut....

Kiireinen apila-enska kommentoi illan päälle tai huomen paremmin.... moiks!

Vierailija
22/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kaipailuista ja tsempityksestä tutut " vanhat" kamut ja muutkin!

Tänään iltapäivällä siirrettiin yksi hyvin hedelmöittynyt alkio moolin kupuun - 5 munasolusta vain kaksi hedelmöittyi ja toinen oli surkimus ja meni roskiin. Lääkäri oli optimistinen, mutta niinhän ne aina. Kysyin elänkö nyt ihan normaalia elämää - sanoi, että kyllä, mutta ei alkoholia eikä lääkkeitä, mooli on sitten 0-linjalla seuraavat pari viikkoa! Verikokeeseem passitti 1.9., mut ajattelin testata ke 30.8.;=) Sanoi, ettei mitkään mun lääkkeistä nosta hcg:tä.

KIlla; mitkäs ne sun koopeet nyt oikein on? Ihana veljen tyttö sulla!

Naksu & Oona - hushus tädinkarkotuksiin ja uutta matoa koukkuun! Halit!

*moi Jessis*

Missäs Aftis on?

Kivat kuulumiset Q:lla! *moi*

terkut kaikille ja ++++++++++++pölyä!

-mooli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Killa tuosta taulukosta!! Jos nyt oikein ymmärsin, niin aika todennäköisestikin oli liian aikaista testata tänään, kun kuitenkin vasta 4,5 viikkoa mennyt edellisistä kuukautisista. Eli vähän paremmalla mielellä jo ja vähän taas toiveitakin ehkä vielä...

T:Heppa

Vierailija
24/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän sä! Mulla on edelleen niin vahva tunne, että teillä menee ihan putkeen tämä homma, että en osaa vielä hermoilla sun puolesta! :) Varmaan kyllä täälläkin vielä jännitys nousee, kun tuo testausheti lähestyy... Joka tapauksessa pidän peukut ja ukkovarpaatkin pystyssä teille! bdbd

Nyt kaverille kattomaan leffaa (hyvä että soitti ja kutsui, muuten oisin varmaan vetänyt ne p*rseet...)!

Vierailija
25/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

nopea pistäytyminen vaan, ollaan lähdössä reissunpäälle viikonlopuksi.

Naksu - se samperin akka kaahasi tännekin, joten samoissa kp:ssa mennään eli kp 2. =( Ei paljon naurata. Kierto tais olla viidestoista. No ens viikon perjantaina taas lääkäriin.

Mahtavaa mooli !! Kyllä se nyt siitä lähtee! Aivan ihanaa =) Se on menoa nyt. Miten sä maltat ne kaks seuraavaa viikkoa ja miten me maltetaan sun puolesta....huh!

Killa *vilkutus*

Töissäkin on kaikki asiat päin p...tä eli ei tämä elämä nyt oikein kohtele tätä enskaa hyvin.

Kaikille tsempitykset ja piinailuintoa =) Ja sorry tämä valitus....palaan ensi viikolla paremmalla asenteella.

t. masentunut Afternoon

Vierailija
26/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä kauaa pysyny poissa kun luin teidän ihanaisten tsempitykset ja MOOLIN KUULUMISET!!! Jännitän sun puolesta niin että paikat on ihan jökissä varmaan seuraavat 1, 5viikkoa (eiks se tollanen ollut se sun piina-aika nyt?)!!!!!!!!!! Tätyy sanoa että silmät kostui kun luin sun tekstin... Nyt se tapahtuu, mooli saa vauvan!!!!! Ihanaaaaaa!!!! :D

Killa, jessis, oona, kindness, dese - ihan kaikille huiskutukset täältä!!! Ihania ootte!

Me saatiin tänään pussillinen vauvan vaatteita miehen siskolta, osa on kyllä niin syötävän suloisia että!! Olisin kuvitellu että tekee pahaa kun ei kerta sitä pientä meille kuulu, mutta oikeestaan loi vaan uskoa tulevaan... Että kyllä se sieltä vielä tulee!! Saatiin myös miehen vanha frotee-asu, potkuhousut ja kietaisupaita, sellaiset suklaanruskeet! Ne on niin ihanat että raaskiikohan niitä koskaan käyttääkään...? Ei vaan, jo suunniteltiin että niissä meidän nyytti joskus pääsee kotiin sairaalasta (huomatkaa miten toiveikasta menoa täällä taas :D). Pitää vaan ostaa vaaleansininen ja vaaleanpunainen body sinne alle, niin että on sitten varauduttu! ;) Hih, saahan sitä ihminen haaveilla... ;)

Vierailija
27/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriheppa: pahoittelut negasta.. mut varmaan testasit liian aikaisin...:) mun työkaveri sano just tänää ett sen kaikki raskaudet (3) on plussannu vasta kahden viikon päästä siitä mistä menkkojen on pitänyt alkaa.. et on varmaan aika yksilöllistä millon se plussaa... Älä enskaseni työstä masennu vaikka se on välillä aika ahterista...:) ++++++tuulia sulle!!!

Killa: Mulla oli viime kierrossa oletetun oviksen jälkeen rinnat samalla lailla kipeet et ihan kun neulalla työntäs.. sitä kesti jonkun viis päivää ja se hävis.. mä en ole ennen huomannut et ois ollu tollai kipeet missään vaiheessa kiertoo.. Hyvä etten lääkärikirjaa kaivanu esille(ei onneks ole.. olisin sen kanssa varmaan ihan luulosairas:)) Ei ymmärrä...

Naksu ja kindness lasten suusta jutut oli loistavia.. ihan silmistä valui vesi kun nauroin niin kovaa:)

Kindness: Meillä ei kumpikaan opiskele, mut mies on välillä työttömänä ja ei saa kovin paljon tukia kun on pätkätyöläinen.. niin meilläkin on noita riitoja rahasta aika ajoin ja mies ei ole kovin innokas keskustelemaan niistä jälkeenpäin pyytelee vaan aina anteeks ja etc.. mut mä kerran vähän niinkun pakotin sen puhumaan ja kertomaan mikä sitä painaa niin sen jälkeen se sit sano et oli hyvä jutella asiat halki et ilma puhdistu huomattavasti... Et kannattaa yrittää puhua vaan asiat halki, sun on varmaan tehtävä se aloite kun miehethän ei yleensä halua ainakaan alottaa keskustelua, mut meillä ainakin kertoo sit oman kantansa kun oon ensin kertonu omani...jaksuhali..kyllä se siitä selviää..:))

noihin lasten suusta juttuihin.. en muista kuka mun sisarruksista se oli ( kun niit on viis:)) mut se oli aika pieni ja meidän isä oli paljon matka töissä.. ja kerran kun iskä tuli taas kotiin matkoilta ja ruettiin illalla nukkumaan se sano että jääkö tuokin mies meille yöksi.. oli äitillä selittäminen et ei meillä ketään muita miehiä ole ollut...

Ja sit yks mua koskettanut juttu: mun nuorin sisko sano mulle kun se tuli käymään ekaa kertaa mun luona kun olin muuttanu kotoa pois, että tuleeko mulle sinne uuteen kotiin uusi pikkusisko ja että saako hän uuden isosiskon kun mua ei enää ole.. tuli tippa linssiin selittäessä miten asia oikein oli..

Kaikille piinailijoille Paljon PLUSSIA+++++++... Ottakaa oma plussanne kiinni kun siellä päin näkyy...:)

-muskotti-

Vierailija
28/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli: nyt sit vaan piinailemaan.. kyllä teille nyt se vaavi tulee... usko on kova täälläkin päin.. tosi hieno juttu...erityisPLUSSIA sulle.. oikein isoja ja pulleita...:)

Vierailija
29/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkäähän nyt, otetaan ihan rauhallisesti...

hei, joskus oikeesti tuntuu, että menee järki, kun vanhat enskat vaan kuukausi toisen jälkeen tätiä kestitsee...sietäis se vanha kurppa hävetä! Kiusais teinejä eikä meitä.

Mutta nyt positiivista weekendiä kaikille (++++++++++++++)!

Pitää kokeilla huomenna aamulla pitkästä aikaa, miltä tuntuu herätä ilman kapulaa...:=)

pjuspjus!

-mooli

Vierailija
30/30 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt LiVekin kaahasi vielä paikalle. Lyhyet viestit ennen nukkumaan menoa :)

mooli:jännittävää! toivotaan, että alkiot osaavat hommansa ja pääset kasvattelemaan vauvamasua. +++

Kidness: minäkin opiskelen ja mies käy töissä. Aina ei ole helppoa rahan kanssa, mutta mies teki heti silloin päätöksen kun aloin opiskelemaan, että hänen rahat on nyt minunkin rahoja. Eihän se sitä rahan määrää lisää, mutta en kuitenkaan (kovin usein) huonoa omaatuntoa siitä, että käytämme vain miehen rahoja. Opiskelenhan itselleni ammattia, joka sitten taas hyödyttää meidän perhettä tulevaisuudessa :) Täytyy vaan pärjäillä sinne asti ;) Puhuminen auttaa joka tapauksessa!

omaa napaa vielä ennen kuin sammun: ilmeisesti aika viimeisiä kiertopäiviä viedään... varmaksi en voi sanoa, kun on eka kierto ilman pillereitä. olen kuitenkin lähdössä huomenna viettämään aika kostean oloista viikonloppua vanhojen kavereiden kanssa, joten kävin hakemassa sellaisen EarlyDetection testin (!) sen pitäisi antaa tulos jos näytteessä on 10mIU/ml. eli jo hyvässä lykyssä pari päivää ennen mahdollisten kuukautisten alkamista. jännittävää. ajattelen asiaa niin, että " haluan" olla varma siitä ETTEN ole raskaana, että voin hyvällä omallatunnolla juhlia. Näin siksi etten pety...

Jeps. Hyvää yötä enskoille ja yökyöpeleille!