Hitto kun musta on tullut ruma!!!!!! Vinkkejä??? Vai onko kuula kalloon ainut ratkaisu?
Oon reippaasti ylipainoinen psyykelääkityksen takia. Kasvotkin nykyään turvonneet. Hiukset tuntuu ettei kasva, on olleet vuosia olkapäille. Naamassa aurinko vaurioita ja vanhenemisen merkkejä. Iho kalpean kellertävä.
Hiuksissa oma väri joka vaalea maantie, siis juuressa omaa väriä ja latvat sävytetty lähelle omaa sävyä. On tylsän värinen varsinkin ponnarilla. Ponnari ennen sopi kasvoihin laihempana mutta nyt näyttää hölmöltä. En kuitenkaan osaa pitää auki hiuksia. Kynnet kokeilee vaikka oon kokeillut kynnen kovettajiakin. Maha on iso ja pyöreä ja roikkuva. Ei musta saa enää nättiä. Vaikka nuorena olin nätti.
Kommentit (8)
Olet ilemetty av-mursu, tervetuloa kaltaistesi joukkoon
Kuulasta jää ruma reikä, eli ei kannata. Oikein valitulla vaatetuksella saa usein yleisolemuksen näyttämään miellyttävältä.
Mistä muka pyssyn saisit?
Pyykkinaru, solmutreeni netistä ja riittävä korkeus. Kylälähtee!
Sellaista se on kun kullikarusellit on ohi. Nyt ainoana vaihtoehtonasi on kelpuuttaa se kiltti betamies.
Älä sure, tuo on monen muunkin naisen arkipäivää.
Mutta voisithan sinä hiukkasen ryhdistäytyä. Kuori kasvosi, sitten naamio ja rasvaa lopuksi.
Osta biotiini-sinkki tabletteja, ne auttavat kynsin kuntoon.
Tee muodonmuutos, käy kampajaalla napsauttamassa hiukset lyhyiksi, se nuorentaa jo paljon.
Ja virkistää, kun erilaine ulkonäkö.
Ylipainon poistaminen on hitaampaa, se vaati lujaa itsekuria ja aikaa.
Moni nainen tuntee samoin kuin sinä nyt keväällä.
Kun armoton aurinko paistaa, niin näkee kaikki viat, rypyt ja epätasaisuudet etenkin kasvojen ihossa.
Kyllä se siitä... Piristystä ja hyvää kesää!
Jos mikään muu ei enää riitä niin jätesäkkiä on käytetty kaunistautumiseen jo kautta aikojen.